Alkuperäinen kirjoittaja hopsis
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B7 vai joku muu?
Collapse
X
-
Piti ihan itekki googlata että eipä nuo sen läskimmät kyllä oo ku A4:kaan. Matala auto niin näkyharhoja luo?
Comment
-
Joo kyl mäkin sen historiaa parhaani mukaan (=Saksaa) myöten selvitin ja pitäs olla ihan kunnossa. Ainoastaan nää viimeiset Suomen huollot on vähän ? mut kai sitä täytyy täs pika puoliin vaihtaa esterit sisään et saa mielen rauhan ;)
Ei toikaan kuitenkaan ihan täydellinen ollut... maalipinnassa oli vähän sanomista siellä sun täällä ja venakopan tiivisteet nyt ainakin menee vaihtoon pika puoliin. Käynnistyksissä ei pahemmin rämistele joten siitä plussaa. Jarru remppa varmaaan tiedossa myös. Ei noissa levyissä paljo mitään pykälää oo, mut eihän noissa kulumisvaraakaan oo kun pari milliä :) Talvivanteet oli myös karseessa kunnoossa, mut eiköhän niille ens kesän aikana keksitä jotain. Kesä vanteiks on kuitenkin IA gup 19" 8,5"&9,5" setti valmiina ;)
Varusteita tuntu löytyvän vielä vähän lisää sen lisäks mitä olin kuvitellut/luullut/lukenut. Ainakin hanskalokeron kylmäkaappi yllätti ja kattoluukun aurinkokenno ominaisuus teki plussaa.
Ja vielä kaikista eniten yllätti se VOIMA!! Vittu jumalauta!!! Ton sika luumun 2.8 tomaatti suberbin jälkeen, JAUUU!! Seuraus-> Eilen tankkasin tankin täyteen ja nyt on 150km tripissä ja bensamittari näyttää ~1/2 tankkia :) joka meinaa sitä, että kulutus olis jotain 15-20L väliin. Noo, eiköhän se siitä tipu kun jaksaa himmailla :)
Comment
-
no nyt alan olla jo pikkusen kateellinen :D ! yksi vastaava auto olis italiassa, hintaa 20ke. menis varmaan 35ke tuntumaan. siin ei oo kilsoja tosin kun 60tkm.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viestino nyt alan olla jo pikkusen kateellinen :D ! yksi vastaava auto olis italiassa, hintaa 20ke. menis varmaan 35ke tuntumaan. siin ei oo kilsoja tosin kun 60tkm.
Comment
-
Eilen tankkasin tankin täyteen ja nyt on 150km tripissä ja bensamittari näyttää ~1/2 tankkia :) joka meinaa sitä, että kulutus olis jotain 15-20L väliin.*
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiOmias kuvittelet läskeistä lokareista.
Kahvikolonna on täältäpäin yleensä yhden tai kahden auton mittainen mutta prosentuaalinen kasvu on yhdellä autolla jo valtava :) Tapaninpäivälle taitaisi osua seuraavan kerran jos ihan yhtiöjärjestyksen mukaan mennään, pitänee seurailla tilannetta.
Comment
-
Joo mut sama homma kai se on oli se tuontimaa saksa taikka italia. miten italian autosta pystyy tarkistamaan? avaimen lukeminen? ja kilsat ei kuitenkaan koskaan kerro totuutta auton kunnosta, enempi kertoo kuinka usein auto on omistajaa vaihtanut. ei ole kuiten aikomuskaan niin kaukaa autoa uittaa, odottelen sopivaa pohjosemmas. vaihtunut bmw e60 kuume totaalisesti b7 s4 kuumeeseen. bemuja alkaa olla joka toisella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiEipä nuo kalliit yllätykset tuohon lopu, käyppä osallistumassa joulupatakeräykseen sylinterien määrällä... Joka paikassa ne kasimiehiä rokottaa.
Comment
-
Onko se sitten parempi, että on suomiauto? Auto, joka kokee kaikki kosteet kelit pihalla, huolletaan merkkihuollossa sikahintaan (yleensä hommat tehdään päin persettä) tappiin vedetyllä huoltovälillä. sit kun tulee vikoja viedään liikkeeseen vaihdossa vaikka Kiaan.
mut ohan sen pakko olla hyvä, kun on suomiauto. on lohkis ja kahet renkaatki (100.000km ajetut hakkapeliitta nastat)
Comment
-
sun autoas ei ole ostettu superetuviikoilla, jolloin saa mukaan huikean varustepaketin uuden auton ostajalle, defaa ja hakkapeliittaa! :)
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mjarvine Näytä viestihuolletaan merkkihuollossa sikahintaan (yleensä hommat tehdään päin persettä)
Comment
-
Topiikille uppista vähänajetun farkun muodossa, taitaa tuossa kumminkin olla yksi varuste liikaa ( eli automaattiloota)?
http://www.autokeskus.fi/vaihtoautot/haku/258267/
Comment
-
Joo nettiauton hakuagentti tuon olemassaolosta mullekin kertoi, mutta tuossa on monta asiaa mitkä minua häirittee. Ensinnäkin hinta, se on automaatti, väriltään hopea, ja puuttuu parkkitutkat navigaattori sekä kattoluukku. Mulla olis yks tosi siisti yksilö kiikarissa kylläkin :) ! Se tietäis reissua sakemanneihin. Nyt on pankissa ollu vähän hässäkkää ja yhtä odottelua ollu. Ärsyttävää ja ollut pankin vaihtokin mielessä :( ...
Comment
-
Huoh, päätöksiä tarvii tehdä. S4 B7 vai B8 2.0TFSI Q? Avanttina löytyis molemmat, suurinpiirtein samanhintaisina ja samanlaisilla varusteilla. Jotenkin tuo vanhempi silti miellyttää silmää enemmän vaikka ei mitään tingentangeli-led-valoja olekaan, ja onhan siinä tietty sitä voimaa. Kaikenmaailman korealaisia citymaastureita minulle on koittanu tuttavat tyrkyttää ja takoa päähän, mutta olen pitäny vielä päätökseni audista, loppupeleissä ne neliveto maasturit ei sen vähempää syö kuin s4 mutta koitappa se takoa jääräpäiden kalloon :) .. Vaihtoehtoisena olisi BMW e60 mutta niitä alkaa olla minun mielestä katukuvassa jo ihan liikaa eikä se enää siihen malliin miellytä silmää mitä teki 5v sitten. Piakkoin voisin tehdä pienen talvilomareissun saksanmaille ja hakea itse auton, ja täten tuhlata hakukulut vaikka hauskanpitoon tai tulevan auton webastoon :) ...
EDIT: Kävin katsomassa paikallisella pörhöllä 2.0TFSI Q avanttia vm 2010 ja se oli sitä karvalakeinta mallia mitä suomeen on saanu. Ei herättäny minkäänlaisia ostohaluja varsinkaan kun hintalapussa luki 40ke+. Viereinen B7 korinen diesel näytti edelleen makeammalta vaikka sekin oli pappamallia ja vieläpä väriä shampanja joka ei ole meikäläisen ykkössuosikki. Kai se pitää sortua vanhaan? :D
Comment
-
Eiks oo kamalaa toi autokuume? :) Itellä oli vähän samat ongelmat. Mulla oli vielä yhtälössä mukana myös B8 3.0TDIQ ja 3C Passat 3.2. Välillä meinas aina järki hiipiä päähän ja ottaa tunteista vallan. Niin kauan olin kuitenkin tollasesta S4:sta haaveillut, et oli helppo syrjäyttää ne järkeilyt :) B8:a en käynyt sen paremmin kokeileen, mitä nyt töiden puolesta on tullut kokeiltua lyhyesti. Enkä oikeastaan halunnutkaan käydä kokeileen paremmin, koska S4:nen oli saatava. Munhan piti vaihtaa vasta keväällä ja B6 S4:een, mut sit tosta meikäläisen yksilöstä rupes hinta tippuun sopivalle tasolle, niin meni kuumeilu överiks. :) Ja onhan toi ässä sen arvosta kun on kuvitellutkin. Joka aamu odottaa, et pääsee liikenteeseen ja hymyssä suin ajaa illalla auton talliin ;) Ainiin se kulutus! Mäkin olin valmistautunut kovaan kulutukseen, mut silti se tuli jotenkin puskista, et hei tää vie oikeesti aivan hel*tisti bensaa :D Se 15l keskikulutus on kuitenkin ihan eri kun 10l, mut se on sen arvosta! :D
Comment
-
Tää on ihan hirveetä, nettiautossa illasta toiseen ja eilenki venähti kolmen korville ja yöunet jäi vähäseksi :) ... Se olis niin heleppoa ku se unelma auto vaan tippus tuohon parkkipaikalle ja tililtä häviäis rahat.
Comment
-
Huoh, päätöksiä tarvii tehdä. S4 B7 vai B8 2.0TFSI Q? Avanttina löytyis molemmat, suurinpiirtein samanhintaisina ja samanlaisilla varusteilla
Comment
-
Kuulostaa kyllästymiseltä :) ...? En ole ikinä ajanut b6 tai b7 audilla. B8 sama homma. En oikein niistä mittaristoista niin välitä, mutta en käy kieltämään etteikö b8 olis paljon modernimpi kojelaudan osalta. Jotenkin ei vaan säväytä auto jossa on 200hp, sillä edellisissä autoissa on ollut menoa paljon enemmän. Vaikka ohjelmankin vaihtais niin pelottaa että silti en saa mitään hirveitä kiksejä ja auto on alle vuoden päästä myynnissä kun kyllästyminen iskee. Rs4 olis maittava, mutta ei meidän talouteen sovellu ainakaan toistaseksi. Kai se pitää käydä kokeileen jos pörhö antais tunniksi koeajoon sen b8:n, vaikka huonoja ne on niitä antamaan sisältä ulkoilmaan kun menee sit taas pesemiseksi.
Comment
-
Näin juuri ;) ! Paha fiksaatio kyllä itsellä, että autossa täytyy olla sitä voimaa. Ärsyttää ajaa kun tietää että tehoa ei ole reservissä. Joku hippi vois hakata mulle järkeä päähän että jäis rahaa muuhunki ;) !
Comment
-
Olen seurannut kaverini taistelua kyseisellä moottorilla varustetun a6:n kanssa, ja en uskalla itse kyllä ostaa. Nähnyt kohta enemmän tietä trailerin kyydissä entä ajossa. On kyllä toisellakin kaverilla vastapainona samanlainen joka toimii. Toisekseen en pidä dieseleistä, juurikaan missään muodossa. Kolmanneksi, nykyisillä hinnoilla ei kannattavaa 10tkm ajolla. Joka tapauksessa toinen auto perheessä on pakollinen ja se saa kulkea vaikka vihanneksilla kunhan syö vähän ja lähtee pakkasella käyntiin.
Tänään taas kierretty rovaniemen autoliikkeet ja pistää ihan vituttamaan nuo puku/kravaattipellet jotka hinnoittelee nämä lapin autot ihan uuteen ulottuvuuteen. Tänään kävin katsomassa vm06 bmw 530xi 150tkm mittarissa. Ei mitään varusteita ruksittu tehtaalla. Hinnaksi myyjä kertoi 32ke. Kysyin että minkä vitun takia tämä auto maksaa 5000e enemmän entä kiimingissä oleva yksilö, jossa on lisäksi kattoluukku, nightvision, nahkaa ja varustelista loputon, huoltokirja täydellinen ja mittarissa 30tkm vähemmän. Äijä siinä sitte kako suustaan niinkin hienon lauseen että "siksi, kun tämä auto on ostettu uutena rovaniemeltä".Viimeksi muokannut AnttiJuhani; 22.1.2013, 17:03.
Comment
-
B8 3.0TDi löytyy isältä, tällä hetkellä takana huolettomia kilometrejä 160tkm ABT:n lastulla lastutettuna on myös mukava menijä, pysyi ahvenistolla vähän tehokkaampienkien perässä ;). Kulutus silti 5-6l/100km vain. Itse hommaisin samantien ilman miettimisiä tuon B8:n 3.0TDi:llä :).
Comment
Comment