Siellä on varmaan jarru/kytkinpolkimen katkaisija pimeenä tai vastaavaa pientä, niinkuin Killeri veikkasi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B7 vai joku muu?
Collapse
X
-
-
Katkasija taitaa olla alta 20e, mutta jos se on rikki niin diisselissä vilkuttaa hehkun valoa, miten mahtaa bensassa, uskoisin että se ilmaisis itsensä moottorin vikavalolla. Jarrukytkinvika kun on ns. vakava vika, jos ei jarruvalot toimikaan.
Suotta sitä ennakkoon murehtii, lukee koodit niin eiköhän se selviä. Foorumilla on monilla vcds ja myös sekalaisia lukuvehkeitä millä voi myös koodin saada selville, riittää kafferahat useimmille.
Comment
-
Jep en jaksa ressatta semmosen takia nyt. Muutaman päivän päästä saa lyyä vihdoin talvea turpaan!
Comment
-
Kemin satamasta haen. Ihan hyvä palvelu kun 100km vaan jää matkaa. Graulin nimisen firman toimesta se tuodaan suomeen. Juuri ja juuri olisi itse kannattenu hakea, ei ollut kallis palvelu.
Comment
-
-
Auto on perjantaina noudettavissa satamasta. Aiempien tinkausten lisäksi liike pudotti vielä pari satkua vakkarin takia hinnasta.
Comment
-
Vieras
Kytkinpolkimen katkaisijasta ei tule vikakoodia. Pitää lukea moottorin mitta-arvoista, tunnistaako katkaisijan toiminnan.
Comment
-
Minkälainen vanne olisi sopivin 18" koossa? Tarviiko pelätä 18" koossa että eivät sovikaan jarrujen takia? 225/40/18 kumhot tosiaan 600e.
Comment
-
Jos ajattelee että käyttäsit noita kumhoja, niin 8" on aika passeli niille, ei ainakaan kapeampaa. Vakio et45 on aika sisällä joten 35 on parempi. Ei sekään toki ihan kaarelle tule, mutta helpompi sellainen on löytää kuin 25. Jarrujen kanssa tuskin tarvii pelätä, yksimäntäiset on aika matalat.
Comment
-
Kaitpa tuollaiset R8 replicat kelpaapi ainaki loppu talveksi. 17", leveyttä en tiiä, et30. Niille 225/45/17 nastapallot. Eivät olisi kalliit, ovat uudet, ja vaivattomasti saisi.
Pitäis alkaa soitteleen vakuutusyhtiöt läpi. Joutuupi taas vakuutusjumppaa tekemään. Prätkässä oli 4 eri yhtiössä vakuutukset viime kesänä, kun irtisanoi niin soittivat perään ja tekivät paremman tarjouksen. Mikä siinä on hankala tehä se kerralla :D ??
Comment
-
Auto vihdoin pihassa. Ei tarvinnut pettyä, sillä hieno auto sieltä tuli. Kosmeettisia virheitä ei juurikaan ole, sisusta kuin uusi, ja auto liikkuu tasaisesti ja on jämerä. Vakionopeudensäädin ei tosiaan toimi niinku ei pitänytkään, ja huomasin että kun vähän kaasua painauttaa nii alakierroksilla vähän röpöttää, ehkä siinä 2000 kierroksen kohdalla kovimmillaan. Ei tapahdu kiihdyttäessä, vain kun vapaalla kaasuttelee. Mukiteline ei tule ulos. Öljyvuotoja ei näyttäny olevan äkkiseltään katsottuna, huomenna tarkemmin :) ...
Boonuksena löyty autotallinoven nappulat aurinkolipasta, subbari kontin sivusta ja telefoonikin oli. Puheellaki olisi voinut jotain ohjata mutta en ymmärtänyt mitä se nainen höpötti.
R8 replicat istui hyvin ja dunlopeissa oli hyvä pito, mutta huomasimpas tuossa kotipihassa että oikean etuvanteet pultit ovat ulompana kuin muiden vanteiden. Pultit oli kyllä kiinni mutta selvästi vanteessa tai navassa jotain eroa muihin, tai sattu kaiken hulinan keskellä kesärenkaitten pultit käteen. S4 brake capsit näytti olevan paikoillaan.
Kuvia laitan sit vaikka showroomiin joskus kun laivapölyt on pesty pois :) ...
Comment
-
Onnittelut vielä hienosta autosta! Eiks oo aika hieno fiilis? :) Onko se vakkarin viiksi varmasti päällä asennossa, eli vedettynä rattia kohti, eikä painettuna pois päin ratista? "Röpötys" on ilmeisesti normaalia. Toi vaan kuullostaa vähän ihmeelliseltä tolla vakioputkella. Itekkin kaasuttelin silloin autoliikeen pihassa omaani ja kuuntelin et ei helv** käykö tää ees kaikilla pytyillä. Kuumana ajon jälkeen lisäks putkenpäistä tulee sellanen ihmeellinen "pörpötys" tyhjäkäynnillä. :) Öljyvuotoja kannattaa etsiä sieltä kansien etupäistä, ne puolikuut näistä ilmeisesti alkaa vuotaa herkimmin. Noi autotallin oven avausnappulat olisin kyl kelpuuttanut omaanikin. Taitaa olla ainoo varuste mikä puuttuu...
Comment
-
Joo on kyllä mukavat fiilikset, ja voimaa on! Joo vähän niinku semmonen että yks pytty olis pois pelistä kun tyhjäkäynnin ja parin tuhannen kiekan välissä kaasuttelee. Ei kuitenkaan ajossa mitään huomaa. Putkenpäistä röpöttelee ihan samalla tavalla täälläkin :) .. Autoon on 1tkm sitte tehty kyllä iso huolto, joten mielenrauhakin säilyy vaikka ei heti huoltaisikaan. Öljyt oli kohtuu puhtaat. Ketjut ei kolise ku starttaa. Takapäässä joku pikkusen nitisee oikealla puolella, ja eiköhän tuo katsastuksessa selviä.
Vakkarin viiksi on kyllä kuljettajaa kohti. Huomasin sen off asennon.
Miten tässä saa kattoluukun verhoilun taakse? En tohtinu kokeilla nappia ettei pakkasessa aukea koko luukku.
Comment
-
-
http://aijaa.com/po3UA2
Oli niin kiire ku ruuvasin ne vanteet sielä satamassa alle että en kerinny paljoa kattelemaan mitä tuli laitettua. Vanteet oli ne R8 replicat 17" ja ET30, mutta yks vanne olikin sattunu ET45 ja satuin vielä sen laittamaan eteen! http://aijaa.com/po3UA2 Tässä tulos :) ! Mahtui kuin mahtuikin mutta hiekanmurua ei painon päälle olisi kärsinyt lentää. Tänään kävin uudet vanteet hakemassa kun ei ollut sitä yhtä puuttuvaa R8 replicaa, niin tilalle tuli sit rundon 5 puolanen, vähän niinku rs3 replica.
Comment
Comment