Omat sylinterit pistetty pottiin myös. Hieno potti saatu kasaan!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Joulupata 2012
Collapse
X
-
-
Kävin vakoilemassa sähkövikaisten keskustelua näin Joulun kunniaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja abbsAlfabbs 66/5068 jäsentä 1783€ (1.3% forumin porukasta mukana)
Audifinnss 93/12.869 4510€ (0.7% mukana)
Vagarena 44/6.639 1347€ (0.66% mukana)
VRCF 15/9402 410€ (0.16% mukana)
Lada 1/1398 25€ (0.071% mukana)
Renault 1/5859 50€ (0.017% mukana)
Comment
-
Jos laskee €/pottiin osallistuja niin ollaan edelleen melkein puolitoista kertaa suuremmalla panoksella per pää mukana. Eipä se auta vaikka olisi 100% forumin käyttäjistä mukana jos jokainen on viimeisen päälle nitku ja antaa markan siinä missä audimies neljäkymmentä.
Comment
-
Meinaa karata pippelimiekkailuksi. Olennaisia asioitahan tässä on, että ollaan saatu läjään ihan hyvännäköinen nippu pelimerkkejä hyvään asiaan ja siinä sivussa laitettu kai itse kukin "ennätyksiä" uusiksi.
Vaan missä on Jokajonon Johtotähtien ja Bemmisitien potit? Noille sopisi vähän jo vaikka vinoillakin aiheesta.. ;)
Comment
-
Juuri näin. Ei minua hävetä jäädä listalla jonkun muropaketin tai pokerinpelaajien taakse mutta nuo edellämainitut alfabbs:ltä lainatut argumentit ovat vain niin totaalisen typeriä että pakkohan niihin on puuttua. Tuolla logiikalla nimittäin minä voisin perustaa "Mikon Audikerho" joka lahjoittaisi pottiin sen 25€, osallistujamäärä jäsenistöön suhteuttettuna huikeat 100% ja bang-per-buck olisi sekin kovempi kuin Alfaporukalla. Kyllä se laatu vain aina ratkaisee enemmän kuin määrä. Jos on molempia niin aina parempi.
Comment
-
Osallistuttu eurolla per sylinteri. Mutta niitä sylintereitä löytyikin 38 kappaletta. Joten tässä määrä korvasi laadun. Vai miten se oli? :)
Eikä ole 5000€ enää kovin kaukana, joten kaikki muutkin jotka ovat aikaisemmin uinuneet (itseni mukaanlukien), keräystä peliin!
Comment
Comment