Omien pyttyjen verran heitetty.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Joulupata 2012
Collapse
X
-
Lauhat kelit, joten alfatkin vielä menossa mukana ja kohta viilettävät ohi. ;) Olikos tää nyt auki jouluun vai vuoden loppuun asti?
e: Löytyihän se kun otti silmän käteen, vuoden loppuun.
e2: Taisi provo toimia, me hävittiin tää peli ;)
e3: Jaa, semmonen +300e tullu muutamaan tuntiin. Kilpailuhenkistä porukkaa täällä, hienoaViimeksi muokannut Sound; 15.12.2012, 18:28.
Comment
-
Mielenkiintoista kuinka kilpailuhenkisiä sitä näissä piireissä ollaan, joka päivä tulee tuo pottilistaus tarkastettua ettei vain alfa-laval porukka mene ohi. Pitänee vielä hetki seurailla että kuinka paljon sitä rahaa täytyy sijoittaa ettei hävitä;)
Velkaa en aio tämän takia kuitenkaan ottaa, auton voin toki myydä ;)
Comment
-
-
Itse osallistuin pottiin jo muutama päivä sitten, viikon sisällä tehtyjen lumitöiden määrällä. Saatoin kyllä liioitella hyvän asian puolesta. Mutta koska nyt on hyvästä asiasta kysymys, niin eiköhän vähän provota lisää kilpailua hommaan.
Alfabbs:ää ainakin harmittaa suunnattomasti, kun ei ne italian ihmeet pärjää sille A3 1.6 ABT:lle, foorumijuttujen mukaan. Johtuu varmaan siitä, että italian ihme on jäänyt sähkövian vuoksi paikalleen.
Mutta juu, eiköhän me tänä vuonna tehdä oma ennätys potista ja ainakin alfat pidetään takana. Itse ainakin olen valmis laittamaan vielä lisää ;)
Comment
-
Vieras
Lainaus alfistin allekirjoituksesta, joka myös harmitteli Audien ajotyyliä:
Yhteisöpoteissa olemme sijalla 5 (!), lahjoittajia on 55 (!!) ja kasassa 1457€ (!!!).
Aivan mahtavalta näyttää. Varsinkin jos suhteuttaa forumin jäsenmäärään.
Viimeinen lause on kuin suomipojan epäonnistuneen urheilusuorituksen jälkeen. ;)
Jos tiukille menee, niin vielä on säästössä 4-sylinteriä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi sun tarvi myydä autoas, myydään meidän alfakätyrin rapea ja laitetaan siitä tarpeeksi pottiin :D
Comment
Comment