Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vähemmän heppoja joo, mutta suorituskykyä onkin sitten enemmän. Nollasta sataan 0,7s nopeammin kuin vanha. Mielenkiinnolla odotan tietoa siitä, miten paljon ovat saaneet painoa poistettua tuosta uudesta.
E: äh, puusilmä. N. 100kg ovat saaneet karistettua. Kunnioitettava saavutus.
Viimeksi muokannut Mr.Crossfire; 5.12.2012, 10:07.
Upealtahan tuo näyttää, kelpaisi kyllä. Uskomattominta on tuo CO2-optimointi, eli tuossakin näyttää olevan 229 g/km tuo normikulutus, todellinen varmaan jotain muuta.
Ovat vielä twinscroll ahtimet joten pakosarjojen teko kotona polven päällä muuttui juuri astetta mielenkiintoisemmaksi :) Tilaahan tuolla näyttäis olevan "riittävästi".
Pienoinen pettymys oli noi kaaret, kun olisin toivonu semmosia niinku 4F RS6:ssa. Kertokaapa joku, että miksi aina RS-mallien julkkarikuvissa autot on aina tolla samalla punasella värillä, muotojen vuoksi vai perinteiden vai jonku muun?
Onpas häijyläisen näköinen etenkin keulakuvassa! Muutenkin über hieno kampe, ei oikeastaan kaipaa ees pullikkeita kylkiin (vaikka ei toikaan mikään riisitautinen ole). Kulkupuolikin tuntuu olevan kohillaan... Nooh, hinta ei onneks köyhiä koske.
Eräs setä ties kertoa että "...the new Audi RS 6 has been sent back to the Gym to pack on some extra muscles... 640 HP and 780 NM (Engine Code: CGTA) to be exact."
Kyllähän tuossa pullistusta kaarissa on. Näkeehän tuon jo etuvinkkelikuvastakin. Ja tuon quattro-tekstin paikkaansapitävyydestä en menisi vannomaan, sillä audin saksan sivujen promokuvissa auto on Daytonan harmaa ja tuota tekstiä keulalla ei ole.
Two optional appearance packages – Matte Aluminum or Carbon – further customize the look and include such things as quattro badges on the central front air inlet. With the Carbon appearance package, the front splitter and the diffuser are even more boldly shaped.
Onhan noissa loksuissa pullistusta, muttei sillaista urkki-tyylistä leikkausta jota jäin kyllä itsekin kaipaamaan.
Ei taida paljoa laskea käyttöarvoa tuo nelipaikkaisuus, keskipaikka on kuitenkin epämukava ja ahdas, kun reunapaikat ovat muotoiltu noinkin hyvin. Mukavampi se on istua hyvin muotoilulla penkillä kahdestaan kun kolmestaan lankkupenkillä. Toki lapsiperheissä tilanne voi olla eri, kun pitää mahduttaa turvaistuimia, mutta harvoin kutosrisaan niitäkään kolmea pakataan rinnan. Eiköhän ko. tilanteessa joku muu auto ole todennnäköisempi käyttöauto. Missähän vaiheessa takapenkillekin tulee selkeästi kahden erillisen penkin ja keskikonsolin malli käyttöön? Säätöjä voisi olla enemmän ja mukavuus näin ollen parempi. Keskelle saisi viihdelaitteet, jääkaapit yms. matkamukavaa.
Ne urkkipullistukset jäivät edelliseen mallisukupolveen, mikä on hyvä homma. Nostetaan ne taas käyttöön parin kymmenen vuoden päästä nostalgiapanostuksena.
Tuosta autosta suorastaan huokuu pahaenteisyys. Ajovaloista tulee mieleen Terminator ja jos maskin kääntäisi ylösalaisin ja auto olisi musta, Darth Vader -look ei olisi kovinkaan kaukana. Sisusta on teknisen näköinen, tyylikäs mutta synkkä. Voisin kuvitella että jos Imperiumilla olisi autoja, tämä uusi RS6 voisi olla hyvinkin sieltä lähtöisin. May the Force be with you...
Comment