Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Edulliset postit, rahdit yms.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Edulliset postit, rahdit yms.

Täälläkin monenlaista kauppaa käydään, niin olisiko ketjunaihetta kertoa ajankohtaisista tarjouksista?

Käytin maanantaina eka kertaa Postin Smartpost palvelua, lähetin Raahen CM:sta ja keskiviikkona ostaja nouti paketin Savonlinnan CM:sta.

Marraskuun tarjous 5€ paketti kuin paketti. Aika isotkin paketit mahtuu mukaan.

Muutenkin kätevä tuo smartposti, kun niissä harvoin on jonoja, ja voi asioida myös viikonloppuisin. Ite oon pari kertaa käyttänyt ja ei kyllä oo pahaa sanottavaa.

Comment

Minä olen kerran käyttänyt eikä se palvelu toiminu :D en saanu pakettia ulos edes infotyöntekijän kanssa. Kahden päivän päästä kävin kokeilemassa uudemman kerran ja palvelu toimi ilman ongelmia. Raahen CM:ttiin tuli paketti.

Comment

Saako postiennakolla lähetetyn paketin ohjattua smartpostiin?

Comment

Ei taida onnistua, ainakaan tuolla postin sivuilla ei tuosta mahdollisuudesta kerrota. Luulisi että vois toimia, eli maksa sirulla vaadittu postiennakko ja luukku aukeaa.

Comment

Tradeka ketjun myymälöillä (siwa, valintalato) on kai vastaava palvelu ollut jo pidemmän aikaa ? Hinnoista tai toimivuudesta ei ole tosin kokemuksia.

Ja R kioskeissa on tainnut olla vielä pidempään vastaava palvelu.

Comment

Siwan pakettipalvelua on tullut kokeiltua kerran. Toimii samalla periaatteella kuin matkahuollon rahtipussi, mutta on mielestäni vähän matkahuoltoa hitaampi vaihtoehto. Asioidaan kassalla.
              SmartPost on siltä kannalta kätevämpi, että ei tarvitse odotella myymälähenkilökuntaa, jonotella tms.

Comment

Working...
              X