Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Korikorjaamo PK-seudulta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Korikorjaamo PK-seudulta

Pitäs golffista vasen etulokari vaihdattaa. Oisko suosituksia paikasta missä tuohon kannattaisi uusi lokari maalauttaa ja asennuttaa? Vantaa-Kerava akselilta eritoten.

Autoklinikasta olen kuullut paljon hyvää.

Comment

Täytyypä kysästä tuolta. Ariport Vantaa heitti hinnaksi kokonaisedullisen 770€. Tiedä sitten onko paljon vai vähän. Itse lokari maksaa OEM osana 130€ ja tarvikkeena 60€.

Comment

MJFixauksen naapurissa tehtiin omaan audiin puskurin vaihto ja maalaus. Työn jälki oli hyvää, nopeeta ja ei ilmeisesti ainakaan kaupungin kallein. Paikan nimeä en muista, mutta Metsässä sen varmaan osaa kertoa, seinänaapureita kun ovat.

Comment

Vantaan Autoklinikalla maalailtiin edellistä Audia, varsin asiallinen palvelu ja jälki. Suosittelen.

Comment

Pientä ruostekukkaa A7 C7.5. Fixaaja haussa

N 10cm pätkä kukivaa ruostetta takakaaressa. Ei pitäisi olla osaavalle kaverilla paha homma, mutta mä en ole sellainen. Suosituksia kohtuuhintaisesta pajasta Espoossa tai lähellä.

Kiitos etukäteen vinkeistä :)
            Attached Files
            Viimeksi muokannut Killeri; 23.9.2024, 11:32. Perustelu: Otsikko ei ole osa viestiä.

Comment

Puimurissa sama homma. Joskus korjattu vähän huonosti joskus ja nyt pukkaa kukkaa. Kysellyt muutamasta paikasta, niin hinnat ollut 800-900...

Comment

Noilla hinnoilla kannattaa sitten jo miettiä, ostaako uudet tarvikekaaret, jos näyttää siltä ettei ruoste ihan helposti pysähdy. Carkoneelta etukaari 100 €, maalaus 200-400 € ja paikoilleen kiinnitys. Audi A4 B7:ssa tosin paikoilleen laittaminen oli yllättävän iso homma, koska piti irrottaa etuovi. Ja riski on toki, että sävy jää vähän erilaiseksi.
                Viimeksi muokannut okkim; 27.9.2024, 16:40. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Comment

Hankalammissa väreissä kannattanee häivyttää viereisiin paneeleihin.

Comment

Ja tässä kyseessä takakaaret.

Comment

Itse olen käyttänyt pelti/maalaushommissa Autoklinikkaa, sitä joka on Espoon Olarissa. Jälki on ollut hyvää eikä sanomista ole ollut. Hintatasosta en tiedä, kun ei nyt ole useampaan vuoteen tarvinnut siellä asioida (kop kop) mutta ei tuo varmasti kaikkein halvimpia ole.

Comment

Working...
                      X