Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback Busin 2.7 V6 TDI DPF 140 multitronic, vm 2010

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A5 Sportback Busin 2.7 V6 TDI DPF 140 multitronic, vm 2010

Hei!

Minä olen kiinnostunut seuraavasta Audista; Audi A5 Sportback Busin 2.7 V6 TDI DPF 140 multitronic, vm 2010, millaisia kokemuksia teillä on ko. autosta teknisesti, hyvät ja huonot puolet? Onko suutin, jakopää, hiukkassuodatin, vaihteisto ym. ongelmia tiedossa.

Itselläni on vastaava 2009 malli. Olen ajanut sillä vajaa 10t ja ostaessani oli n 47t mittarissa. Ostin Saksan tädiltäni joka hankki sen uutena eli kilometrit ja muukin historia on kyllä kohtalaisen saletissa, veroissa toki joutui hieman kärsimään. En ole ihan automiehiä, muuten kuin ajohistoriaa on takana n 25 vuotta ja tästä autosta ei ole toistaiseksi muuta kuin hyvää sanottavaa. Tähän saakka olen omistanut Volvoa, Opelia, Renaultia ja ajanut lukuisia muita pirssejä, mutta tämä on jotenkin aivan omaa luokkaansa. Tottelee, tuntuu vakaalta, on mukava, on hiton kaunis, ei kuluta hirmuisesti, kiihtyy nopeasti kun tarve on... Jos voisin vaimostani sanoa kaiken saman, niin enpä enää muuta osaisikaan pyytää... Ikävä kyllä en ihan ammattikielellä osaa asiaa kommentoida, mutta jokainen taaplaa tyylillään ja mulle on ollut toistaiseksi upea valinta.

Comment

mutta jos tiedettyjä ongelmia on tulossa, niin luonnollisesti olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan. Ennen hankintaa tuttava varoitteli öljyn kulumisesta ( lieköhän ollut sitten lähteenä jostain 90-luvun 2,7 koneesta kyse), mutta ainakin toistaiseksi vaikuttaa hevosmiesten tietotoimiston jutuilta. Ajamaani 10t:een sisältýy monenlaista ajoa ja rajojenkin testailua, mutta ei ole öljyntaso laskenut mihinkään.

Comment

Huono puoli tässähän on etuveto ;)

Comment

Working...
        X