Alastaro 14.10, autona profiilin vajaavetoinen A4. Vakiotehoinen moottori, FK highsport alusta säädetty melko matalalle, renkaat Achilles atr sport 215/45-17, kuivaa ja puolipilvistä +8 astetta, racechronolla mitattu 1.41.09.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kierrosaikoja eri radoilla
Collapse
X
-
V1600 VW Lupo GTi (130 hv / 1176 kg)
Vakio auto kilpa-autoilun vaatimilla turvavarusteilla
Toyo R888
AST alusta
Rollelle säädetyt lisäpainot, joten itsellä n. 20 kg alipainoinen eli 1150kg.
Motopark 14.10 vaihtelevaa sadetta +5-10 lämmintä
1:59.2, Performance boxilla mitattuViimeksi muokannut Jarkko Kalsi; 16.10.2012, 09:07.
Comment
-
Tänään käyty Ahvenistolla toteamassa mitä tarvii ensivuodeksi muuttaa, aika paljon itseasiassa..
Ahvenisto 20.10.2012 +6 astetta kostea rata
Aika 1:38.53
A4 B7 2.0TFSI APR Stage3, KW Variante 3, MaxSport 225/45/17 katusliksit.
Average 107.5km/h
Max 160.2km/h
Ajaminen lähinnä puskemista ja liukastelua ja lopulta jarrut luovutti. Ajasta helposti sekunteja pois paremmalla kelillä (ja kuskilla?)
Samalla kokoonpanolla mutta katurenkailla (Nankang NS2 225/35/19) Botniaring 1:25.jotain.
Ajat mitattu Harry's Lap Timerilla ja IPhone 4S:n omalla GPS:llä.
Comment
-
Alastaro tänään, +5 aurinkoista ja kuiva rata
1:34,4
Audi 90 erikoishenkilöauto, Toyo r888.
Performanceboxilla mitattu.
Comment
-
Kakkiaisen rataennätys parani reilun sekunnin eilen, ja kaiken kaikkiaan ajoin yli 20 kierrosta kovempaa kuin viimevuotinen nopein. Mitä olisikaan tullut täysin kuivissa olosuhteissa?
Eli ffp cup Golf 2 GTi 16V
vuoden 2009 lähes sliksit Toyo R888:t ja aavistuksen nihkeä Alastaron rata
1.34.35 (Racechrono 5 Hz)
Comment
-
14.4.2013 Alastaro semikostea keli.
Audi S4 B5 avant stage3+ 1785 kg.
Renkaat Hankook Rs2:set 3 kautta vanhat sileiksi kuluneet eli oli niiden viimeiset ajot.
1:32:xx s Performance box laitteella.
Lupaa ihan hyvää tuleville R888 kumeille ja kuivalle kelille eli tyytyväinen suoritukseen.
Comment
-
Alastaro 14.4
S4 B5 sedan ilman sisustaa, turvakaaret. Softaa lukuunottamatta vakiotehoinen. Federal 595RS-R kumit tuntuivat ihan hyviltä vaikka odotinkin hieman enemmän pitoa. Keli tosin oli viileä ja kostea. Vakiojarruihin ei ollut luottoa eikä ne kovin pitkään kestäneetkään yellowstuffeista huolimatta.
Racechrono kertoi ajaksi 1:33.50.
Comment
-
Alastaro 08.06.2013
Audi a4 b6 1,8t quattro. 235/35-19 kiinalaiset edessä ja nokialaiset takana.
Racechrono 1,41,70
Huiput: 140km/h
Tuo siis häipyilevillä vakiojarruilla. Kovempaa olisi päässyt, mutta jarruihin ei ollut luottoa. Seuraavalla kerralla toivottavasti paremmin toimivilla jarruilla ja alustalla ratailemaan.
Comment
-
Tuli tänään testattua Botniaringin uusi asfaltti.
En voinut kellottaa kierrosaikaa kun olin SafetyCarina, mutta aamusta märällä radalla hieman testailin ja pito oli uskomaton. Samoin kisan jälkeen kokeilin pitoa, täysjarrutus 100km/h vauhdista eikä ABS herännyt missään välissä, kumi vain valitti.
Tämän todistaa myös uusi Endurance Saloon -luokan rataennätys, 1:20.380, vanha ennätys vuodelta 2008 oli 1:22.942, eli uusi yli 2,5sek nopempi.
Ja viime vuonna paras kierrosaika oli 1:23.877, tuo 3,5sek ero ei tule pelkästään autosta, säännöt ovat pysyneet samana.
Comment
-
Avataan peli Botniaringin uuden profiilin osalta:
13.7. 2013
Audi 90 erikoishenkilöauto, Toyo r888, aurinkoinen ja kuiva keli.
2:06,8 Performanceboxilla. Pieniä ongelmia autossa ja isoja kuskin korvien välissä mutta ei se aika siitä selittelemällä parane. :)
Comment
-
13.7.2013 Botniaring uusi rata, aurinkoinen keli
Audi TT 8J 3.2 quattro, katurenkaat, vakioalusta
2:04,8 ja Vmax 177,36 kmh kerhon PerformanceBoxilla sekä ulkoisella antennilla
Parhaista sektoreista laskennallinen ideaalikierros olisi ollut 2:03,9.Viimeksi muokannut Paha; 17.7.2013, 00:00. Perustelu: Shikaani poistettu, sekoitin takasuoran keiloihin
Comment
-
Aloituspostauksen S4 B5, hieman lisää kevennetty ja lisätty turvakaaret.Uudet Porsche/MB jarrut edessä. Renkaat Federal 595RS-R 235/45-17.
Botniaring 13.7.2013 kovasti oli lämpöongelmia, 2-3 nopeaa kierrosta pääsi kerrallaan. Aika pieneni tasaisesti päivänmittaan ja kaksi viimeistä nopeaa olivat 1:59.89 ja 1:59.54. Optimi racechronon mukaan 1:58.69 ja vmax 192km/h.
Comment
-
7.9.2013 Ahvenisto: 2:07:22 VMax: 127km/h
100 C4 2.0E 442tkm ajettu. 2 ihmistä kyydissä, kitkat alla ja vakio vähän väsähtänyt alusta + ei tullut edes yritettyä mitään huippu nopeaa aikaa kun jarrut vähän heikossa kunnos ja ilmeisestikin nesteet myös vaihdon tarpeessa kun ekassa jarrutuksessa jo painu poljin pohjaan. Olin ihan varma, että aika olis menny tolla johki 3min paikkeillu kun noi renkaatkaan eivät pidä mitään :D.Viimeksi muokannut 54mmy; 7.9.2013, 20:30.
Comment
-
Audi 90 erikoishenkilöauto
Toyo R888
Erikoismallin pyöräntuentageometria + KW var3 yms.
7.9.2013 ja kelit kuten edellisellä
1:36,8 Performanceboxilla mitattuna. Vmax 168km/h
Comment
-
Alastaro tänään, kuiva keli ~+10 astetta ja auringonpaiste.
Audi 90 erikoishenkilöauto ja renkaina aikalailla loppuun nautitut r888:t. Kierrosaika 1:31,4. Mittavälineenä SGS3 & aLaprecorder
Comment
-
S4 B5 -98
Federal 595RS-R
Softattu, KW var1, Powerflexiä, turvakaaret, auton paino 1535kg.
15.10 Alastaro +10c
1:30,54 RaceChrono vmax165km/h.
Jarrupalat loppui kesken päivän, aloitetaan valmistelut ratakaudelle 2014.
Comment
-
Heinäkuussa:
Golf 2 GTi "ffp cup" noin 140 hv ja noin 1035 kg (kuljettajan kanssa) Hankook RS2 renkailla
2.06,96
Pari viikkoa sitten hankookilla 2.04.14 ja Yokohama A048:lla muutama testikierros noin sekunnin kovempaa
Comment
-
Jaahas, ei malttanut Tomi olla työntämättä luuta kurkkuun vielä syksyn päätteeksi. :) Hieno parannus, Rollella myös.
Comment
Comment