Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ovet märkänä kalvotuksen jäljiltä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ovet märkänä kalvotuksen jäljiltä

http://imageshack.us/photo/my-images/17/wp000421.jpg/

Takaovet aivan litimärät, kajari ritilöistä valui vettä, takatilan rullaverho lainehti, että tämmöistä jälkeä pirkkalassa tuli.

Kootut selitykset:

-On näitä 10 vuotta tehty...

-Ei toi vesi kaijuttimiin mee kun tihee ritilä, raotin diskanttia takaovesta niin saippuavettä tuli ihan reilusti valumalla.

-Vanhemmassa autossa kuulma saippua jäljet näkyy..siis häh!!

Kalvottajan kollega pyöritteli silmiään ja rupes putsailemaan ite kun ei saanut
    ite "syyllistä" kiinni

Pidetään peukkuja ettei kaijuttimet kastunut, pikkasen oikea kaijutin ehkä soi vaimeemmin...tarvii huomenissa kuunnella tarkemmin

Itse kalvot oli asiallisesti laitettu.

Taidan laittaa liikkeen omistajalle vielä pikku reklamaatio, katotaan mikä on ylipäällikön vastaus ;)

Sanopa vielä firman nimi, ettei jää ihan arvailujen varaan.

Comment

Tuottotiellä oleva kalvottaja....reklamaatio lähti, katotaan mitä vastaavat ;)

Comment

Mulla laitettiin myös tiistaina kalvot ja hyvin sitä vettä sieltä läpi valui mullakin. Mä en ole katsonut onko siellä millaisia valumajälkiä, ainoastaan ikkuna jotenkin särisee/resonoi hiukan tuon oven purkamisen jäljiltä. Täytyy tuota resonointia katsoa kun kalvot kuivuneet. Mulla hemmo otti kyllä oven sisustan raolleen ennen kalvoitusta, joten vesi lienee valunut suoraan ikkunaa pitkin alas ja aukoista ulos.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Lareksi Näytä viesti
          Tuottotiellä oleva kalvottaja....reklamaatio lähti, katotaan mitä vastaavat ;)
          Eli siis Mainos-Hietala ilmeisesti?

Siksi kyselin, kun oman auton pitäisi mennä teippaukseen maanantaina tuonne.

No, tuota sisustan kastumisvaaraa ei siinä hommassa tietenkään ole, mutta ihan hyvä muuten tietää.

Comment

Ketään puolustelematta, sitä saippuavettä on vaan käytettävä aika reilusti kalvon asennuksessa. Itse olen joskun nuorempana joihinkin ritsoihin laitellut ja aika vaikeaa on kuiviltaan laittaa (niinkuin mitään muutakaan "kuiviltaan" ;)).

Comment

Jep ite kyllä ymmärrän sen että sitä saippuavettä on käytettävä, mutta se ettei ovia suojata...ei varmaan kovin vaikeeta laittaa pyyhenliina tai vastaava kangas suojaksi ja toiseksi ettei jälkiä oltu siivottu, se ei varmaan ole asiakkaan tehtävä ;) ainakaan tuolla hinnalla...no tj kanssa sovittu ens viikolle tapaaminen, tuntu ymmärtävän yskän...

Comment

Tämä on kyllä asia mitä en ymmärrä. Itsellä takalasin tummennuksen jälkeen takapenkki ihan märkänä, miten vaikeata on suojata se pyyhkeellä? Ymmärrän jos ekaa kertaa tekee, mutta jos työkseen ja vielä ottaa siitä isohkon summan rahaa.

Ehkä tämä menee samaan kategoriaan asuntojen remppamiesten kanssa. Joka ikinen marssii likaiset kengät jalassa sisään. Ymmärrän että joissain töissä kengät ovat osa työturvallisuutta ja niiden pois ottaminen vie aikaa, mutta kun sisään marssitaan lenkkareissa ja vain katsomaan asioita. Itse en kehtaisi.

Jenkeissä missä kengät jalassa vissiin nukutaankin, oli suhteellisen iso firma joka tarjosi tietokoneiden korjausta asiakkaan luona. Yhtiön toimintaohjeessa kerrottiin, että oven avauksen jälkeen pyyhitään jalat asiakkaan nähden, ennen kuin mennään sisään. Pieni asia, helppo tehdä ja jättää varmasti hyvän kuvan toiminnasta. Jännä juttu miten näillä pikkufirmoilla on varaa jättää useasti huono kuva asiakaspalvelusta.

Comment

Puhut hyvinkin asiaa. Luulisi kiinnostavan firman maine, varsinkin kaikki negatiivinen tuppaa leviämään nopeasti.
                  Viimeksi muokannut okkim; 24.8.2012, 11:22. Perustelu: Poistettu turha lainaus.

Comment

Ovet ja peräkontin suojarullaverho puhdistettu liikkeessä uudelleen, liike myönsi virheensä ja lupas hoitaa kaijuttimet kuntoon jos esiintyy kosteusvaurioita, suojaamiseen panostetaan jatkossa enemmän.

Itse kalvoitus on onnistunut hyvin, sen puolesta voin suositella.

Comment

Mainos Hietala Oy:n edustajana annan mielelläni vastineen tähän viestiin sekä kerron myös muutamia faktoja autojen ikkunoiden kalvotuksista.

Taustastani sen verran,.että olen toiminut kohta 20 vuotta mainosalan yrittäjänä ja ajoneuvokalvotuksia tehnyt vuodesta 1998 sekä tietenkin ajan myös Audi merkkisellä nelivetoisella autolla...:)

Takaovet olivat märät, koska kalvotuksessa on käytettävä kosteutta runsaasti, mikäli käyttää liian vähän niin kalvotustyön lopputulos ei ole vaan hyvä ja ketään tyydyttävä, liima aktivoituu liian aikaisin liian vähällä kosteudella. Vesihän valuu oven sisältä alareunasta pois ja pinnassa oleva vesi valuu ja haihtuu pois. Tässäkin tapauksessa kaiutin ritilään oli valunut saippuapitoista vettä kuitenkin vaahdon muodossa ja silloin se jää pystysuorassa olevan ritilän pintaan ja haihtuu sekä valuu alareunasta pois. Eli itse kaiuttimeen ei mene vettä. Meidän yksi vahvuuksista onkin kalvotuksessa, että meidän ei tarvitse irrottaa ovipahveja, koska saamme laitettua tietokone ohjatusti leikatut kalvot tiivisteiden alle irrottamatta tiivisteitä ja ovipahveja. Mikäli joku joutuu irrottamaan ovipahvit, niin todennäköisesti tulee ongelmia, että ovipahvi alkaa irrotuksen ja uudelleen kiinnityksen jälkeen narisemaan ja nitisemään.

Kalvottajamme oli sanonut, että hän on tehnyt kalvotuksia noin 10 vuotta ja ei ole yhtään kaiutinta sinä aikana rikkonut, mikä pitää paikkansa. Kalvottajamme tekee joka vuosi noin 500 autoon kalvotukset. Ja jos jotain työssämme rikomme, niin kyllä varmasti vastaamme sen korjauksista, ne asiathan kuuluvat yrittämisen riskeihin.

Vanhemmassa autossa saattaa näkyä saippuaveden jäljet kankaissa, sen takia koska pinnassa on hieman enemmän kertynyt vuosien aikana likaa kun ihan uuteen autoon. Vesi kun valuu, niin lika käyttäytyy veden alla erilailla, jättäen tämän takia mahdollisesti jälkiä, jotka ovat putsattavissa. Ko. autossa oli muovi/nahka sisusta ovessa, joka on ehdottomasti parempi puhdistaa ja yleensäkin pitää puhtaana, joten tässä kyseisessä autossa ei ole enää mitään valumajälkiä ovissa.

Kiitän asiakastani Lasse Karlssonia, että hän antoi minulle reklamaation ja saimme tänään yhdessä Lassen ja työntekijämme kanssa purkaa tapahtuman ja keskustella mielenkiintoisesta aiheesta. Olisin kyllä ottanut reklamaation vastaan ennen julkisille palstoille kirjoittelua, niin ei olisi tullut väärin ymmärretyistä asioista julkisia kirjoituksia.

Mikäli jollain teistä ilmenee kysyttävää ajoneuvo kalvotuksista, niin rohkenette ottamaan minuun suoraan yhteyttä, keskustelen ja vastaan tämän aiheen kysymyksiin mielelläni, tämä on työtäni.

Tulemme varmasti jatkossa kiinnittämään entistä enemmän huomiota kosteuden suojaamiseen kalvotus asennuksissa. Mekin pyrimme ja haluamme oppia virheistämme.

Toivotan Teidät kaikki edelleen tervetulleeksi palveltavaksi sekä toivotan myös kaikille Audi kuljettajille kaikkea hyvää ja oikein mukavaa syksyä! Teillä on hieno harrastus :)

Parhain Terveisin

Jarkko Hietala
                      Mainos Hietala Oy:n toimitusjohtaja
                      jarkko.hietala@mainoshietala.fi
                      www.mainoshietala.fi

Comment

Ton veden takiako mulla aina menee kalvotukset itse tehtynä enemmän tai vähemmän päin peetä. Eli olisi pitänyt vain käyttää enemmän nestettä? Toki kalvotkin on ollu aina niitä halvimpia.

Comment

Autokäyttöön tarkoitettu elementti ei ihan pienestä hätkähdä. Tosin, jos se swimmaa useamman tunnin umpsukkelissa niin sitten alkaa ainakin paperimassakartio pehmetä. Kalvoja niin kuin muitakin kivoja juttuja ei kannata kuivalla vedellä. ;)

Comment

Useimmiten liian vähäinen nesteen käyttö on syynä siihen että asennus menee päin peetä. Jos haluaa itse asentaa kalvoja, niin Mainos Hietalasta saa myös ostaa auton lasin muotoon tietokone ohjatusti valmiiksi leikatut kalvot, jotka sitten tarvitsee vain kutistaa ja asentaa lasiin...

Comment

Asiallinen vastaus Jarkolta.

Hyvillä mielin tuon teille autoni teipattavaksi ensi viikolla, vaikkei se Audi olekaan. ;)

Comment

Spekulointia... Kauan olisi mennyt ennen kuin itse olisin asian julki tuonut. Mikäli virhe on tapahtunut se on aina korjattavissa ja jos jotain isompaa on sattunut sen korvaa vakuutus siinä vaiheessa. Jarkolle isot pisteet erittäin asiallisesta vastauksesta ja asian tarkennuksesta yksityiskohtaisesti. Mikäli firma on valmis korvaamaan/korjaamaan aiheuttaneensa harmin kertoo myöskin siitä että aikoo jatkaa ja pysyä alalla vaikka tällainen voisikin pilata maineen pahimmassa tapauksessa!

Comment

kuka oikeesti luulee/kuvittelee että esimerkiksi sateella vesi ei pääse ikkunan ulkopuolelta oven sisään? Ei ne tiiviisteet niin pitäviä ole!. Omastani siivosin melkoisesti mm, niitä koivun siemenhöttösiä(joita tänä vuonna on lennelly aivan vitusti, ainakin etelässä) pois sieltä. Nekös menee sitten pellistä läpi vai miten? kyllä siinä kalvotuksessa joutuu käyttämään reilusti vettä! Kaiuttimia se ei varmasti riko!!

Jarkko voi kait ihan huoletta jatkaa kalvottamista. Jotta ovesta kaiuttimet sais rikki, niin sinne oven väliin sais kyllä saavilla kaataa vettä.
                                  Viimeksi muokannut Zikke; 24.8.2012, 23:11.

Comment

Pisteet Hietalalle nykypäivänä poikkeuksellisesta reklamaatiovastauksesta. Näin toimii asiakaspalvelu.

Comment

Pisteet Hietalalle nykypäivänä poikkeuksellisesta reklamaatiovastauksesta. Näin toimii asiakaspalvelu.
                                      Kyllä ja hyvä asiakaspalvelu on kuitenkin näissä "palveluammateissa" kaiken A ja O ja jatkuvuuden perusta.

+1 Hietalalle.

Comment

Working...