Auton vaihto taas varmaan edessä, mutta minkä valita perkule.
Järkivalinta vaihtoehtoina olisi diiseli a4 tai a5.
Ei välttämättä niin järkivalintana taas B8 S4 tai S5 Sportback.
Ostohinnat nyt on mitä on, mutta nyt mietityttää autojen väliset käyttö/huoltokulujen väliset erot. Onko ässä huomattavasti kalliimpi peli huollatuttaa verrattuna perinteisiin A-malleihin (kuten vaikka A4/A5 3.0TDI)? Huolloissa tulee jotain S-lisää aina ja jos niin onko se huomattava vai lähinnä 50e luokkaa? Entäs vakuutuskulut toisiinsa verrattuna. Hemmetti ku koitin jotain laskureita netissä mihin olisi saannut suuripiirtein hintoja, mutta aina piti ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöön etc kuraa.
Autona ässähän on aina ässä. Erottuu joukosta ja onhan ne hieman kovempia menemään. Diiselissäkään hävetä varmaan tarvitse, mutta onhan se aika perinteinen, tupruttaa kovasti ja ei pärjää aivan menohaluissa saati äänimaailmassa. Te joilla nyt kokemusta/tietoa näistä autoista, niin kertokaa miksi valita diiseli tai ässä.
Järkivalinta vaihtoehtoina olisi diiseli a4 tai a5.
Ei välttämättä niin järkivalintana taas B8 S4 tai S5 Sportback.
Ostohinnat nyt on mitä on, mutta nyt mietityttää autojen väliset käyttö/huoltokulujen väliset erot. Onko ässä huomattavasti kalliimpi peli huollatuttaa verrattuna perinteisiin A-malleihin (kuten vaikka A4/A5 3.0TDI)? Huolloissa tulee jotain S-lisää aina ja jos niin onko se huomattava vai lähinnä 50e luokkaa? Entäs vakuutuskulut toisiinsa verrattuna. Hemmetti ku koitin jotain laskureita netissä mihin olisi saannut suuripiirtein hintoja, mutta aina piti ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöön etc kuraa.
Autona ässähän on aina ässä. Erottuu joukosta ja onhan ne hieman kovempia menemään. Diiselissäkään hävetä varmaan tarvitse, mutta onhan se aika perinteinen, tupruttaa kovasti ja ei pärjää aivan menohaluissa saati äänimaailmassa. Te joilla nyt kokemusta/tietoa näistä autoista, niin kertokaa miksi valita diiseli tai ässä.
Comment