Tässä yritän perustella itselle auton vaihdon tarpeellisuutta ja a6 häämöttäisi listalla. Ongelma on kuitenkin tuon järkikoneen, eli 3.0tfsi harvinaisuus. Niitä on suomessa atm yksi myynnissä ja ruotsissakin pari hassua(no ok, n.5kpl).
Noita 4.2 koneisia löytyisi paremmin, mutta ne taitavat olla yhtä janoisia kuin tuo ässän 5.2 kone ja olisihan siinä äänet kohdillaan :)
Yksi vaihtoehto olisi toki odotella vuosi, jolloin ehkä tuo 3.0tfsi kone vähän yleistyisi.
Kertokaapas kokemuksia ja näkemyksiä, mikä kannattaisi ottaa tuon dieselin tilalle. Varusteiksi mielellään nahkat(helppo pitää puhtaana lapsen jäljiltä), automaatti, sähköjakkarat, koukku ja jonkinlainen lämmitin. Ilmajousituksesta lisäpisteitä ehdottomasti. Kilsoja tulee se 20tkm, joten kulutuskin näyttelee pientä osaa päätöksessä, matka-ajossa olisi mukava päästä alle kymppiin, mutta käsittääkseni noilla kaikilla tuo onnistuu.
Eniten on alkanut tuo 4.2 houkuttelemaan, kun niitä olisi välillä tarjolla, mutta onko siinä miten paljon miinuksia?
Noita 4.2 koneisia löytyisi paremmin, mutta ne taitavat olla yhtä janoisia kuin tuo ässän 5.2 kone ja olisihan siinä äänet kohdillaan :)
Yksi vaihtoehto olisi toki odotella vuosi, jolloin ehkä tuo 3.0tfsi kone vähän yleistyisi.
Kertokaapas kokemuksia ja näkemyksiä, mikä kannattaisi ottaa tuon dieselin tilalle. Varusteiksi mielellään nahkat(helppo pitää puhtaana lapsen jäljiltä), automaatti, sähköjakkarat, koukku ja jonkinlainen lämmitin. Ilmajousituksesta lisäpisteitä ehdottomasti. Kilsoja tulee se 20tkm, joten kulutuskin näyttelee pientä osaa päätöksessä, matka-ajossa olisi mukava päästä alle kymppiin, mutta käsittääkseni noilla kaikilla tuo onnistuu.
Eniten on alkanut tuo 4.2 houkuttelemaan, kun niitä olisi välillä tarjolla, mutta onko siinä miten paljon miinuksia?
Comment