Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 -01 rek. GGA-632, onko clubilaisten autoja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 -01 rek. GGA-632, onko clubilaisten autoja?

    Ostin tuon ja kaipaisin tietoja mitä sen Hifi-puolella on tehty, jotta osaisin laittaa hommat toimimaan. Tietenkin muutkin tiedot kiinnostavat. Ei ole todellakaan tarkoitus moittia ketään, olisi mulle vaan helpompaa selvittää ongelmia ja mitä niille on kenties yritetty jo tehdä. Autossa alunperin Symphonyn soitin, vaihdettu Navi Plus RNS-D -malliin.

    - onko Navi toiminut joskus?
    - koodattiinko uusi soitin vagcomilla vaihdon yhteydessä?
    - mitä johtojen kanssa on tehty?
    - onko kaikki kaiuttimet joskus toimineen Navi Plussan kanssa?

  • #2
    Akeltahan saat pientä korvausta vastaan neljän edellisen omistajan tiedot, ehkä sitä kautta tärppäisi helpommin.

    Comment


      #3
      Oon noita naveja jokusen korjannut ja asentanut. Aika nopsaan saan sulta nuo asiat katottua tässä Helsingissä, jos tarvetta.

      Comment


      • #4
        Kiitos tarjouksesta, saatan tarttua siihen. Tiedän huomenna asiasta enemmän mutta mulla on ikävä aavistus... kyseessä saattaa ollakkin rns-c malli. Tänään yritin päivittää sitä onnistumatta mutta näin näytöllä pahaenteisen vuosiluvun 1998... jos tämä on tilanne niin tulen tarvitsemaa Rns-d mallin.

        Comment


          #5
          Navit erottaa siitä, että RNS-C pyytää "please insert navigation CD"
          RNS-D pyytää "please insert navigation CD DX"
          En muista sanatarkkaan, mutta tuo DX on se avainsana.

          Comment


          • #6
            Tavoitin aikaisemman omistajan vanhan rekisteriotteen ja naamakirjan avulla :) Elikä asia on juuri niinkuin pelkäsin, se on kuulemma RNS-C malli. Hän oli ostanut joltakin häiskältä A6:ssa olleen RNS-D mallin, joka olikin osoittautunut A4:ssa olleeksi RNS-C malliksi, eikä ollut edes johdotuksiltaan yhteensopiva. No häiskää ei sitten oltu enää jostain kumman syystä tavoitettu... Johtojen yhteensopimattomuuden takia ne etukajarit ei kuulu.
            Hansikaslokeron piuhassa on ollut Soliston Classic adapteri, joka on mukava yhteensattuma, koska mulle on sellainen juurikin tulossa Saksan maalta. Vähän helpottaa hommaa. Näiden lisäksi naamakirjasta selvisi, että meillä on yhteinen tuttukin, maailma on pieni.
            Yksi asia kaipaa vielä vahvistuksen. Kun laitan tuon RNS-D:n kiinni niin pitääkö se "liittää" systeemiin vagcomin avulla?

            Comment

            Working...
            X