Joko on Roviota merkitty taskut täyteen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Osakkeiden omistajia?
Collapse
X
-
Vieras
-
Tarkoitus olisi vähän ottaa, arveluttaan vain tuon pääomistajan myynti-into. Saattaa saada pörssistä halvemmalla.
Paremmat nousut saa Opiantista ostamalla ja myymällä sopivin väliajoin http://www.marketwatch.com/investing/stock/opnt
Comment
-
Myin tänään muutaman päivän yli vuoden salkussa olleet Stora Ensot pois. Kulujen jälkeinen tuotto 54,3 prossaa. Harmi vaan että euroissa puhutaan silti satasista.
Jotain pitäisi ostaa tilalle. Nixu voisi olla hyvä vaihtoehto. Kävin duunin kautta siellä alkuviikosta ja kyllähän se niiden toiminta aika vakuuttavaa on.
Comment
-
Myin tänään muutaman päivän yli vuoden salkussa olleet Stora Ensot pois. Kulujen jälkeinen tuotto 54,3 prossaa. Harmi vaan että euroissa puhutaan silti satasista.
Lähtikö joku muu Terveystalon osakeantiin. Oli melkoisessti ylimerkitty. Tänään ensimmäinen päivä pörssin Prelistalla ja olihan se parhaimmillaan liki +8% antihintaan verrattuna.
Minulle on ollut osakeantien vuosi; Next Games, Rovio ja nyt TT. Kaksi ekaa on villejä kortteja, mutta TT:stä on isot odotukset pitkällä tähtäimellä.Viimeksi muokannut Ilkka L; 11.10.2017, 20:01.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiMä olen ottanut pienet määrät Innofactoria ja Taaleria. Saa nähdä onko hyviä. Taaleria ainakin on kunnianhimoinen kioski.
Edit: Päivän päätös melkein - 19%. Melkein olisi pitänyt olla illasta ostolaidalla sillä maanantaina tulee kuitenkin rekyylinousu.
Taalerilta puolestaan tuli eilen positiivinen tulosvaroitus mutta sen nousu ei riitä kompensoimaan Innofactorin laskua.Viimeksi muokannut TeroPee; 13.10.2017, 21:04.
Comment
-
Jos päiväveivausta haluaa tehdä niin tällä https://www.marketwatch.com/investing/stock/opnt se onnistuu, koska volatiliteetti on jopa 10 taalaa aivan hetkessä. Itse pelaan nykyisin tuolla melkein joka päivä.
Comment
-
Sattuipa sopivasti, että pankin mobiilisovellus tilttasi juuri kauppojen hetkellä, eikä aukea enää. Hienoa.
Comment
-
Aamulla pankista soittelivat että haluaisivat tavata sijoitusasioissa :)
Syynä se, kun möin pankin 15 k€ rahastosijoitusosuuden jonka tuottoon en ollut tyytyväinen. Onkohan kaikilla pankkien asiakkailla yhtä tarkka syyni ?
Edit: Tosiaan ajattelin lyhentää lainaa tuolla summalla, mut se on kuulemma huonoa sijoittamista... :P
Comment
-
Vieras
-
Vieras
Lisätään että itse olen ETF:n laittanut rahaa ja tulen jatkossa myös laittamaan. Nyt ehkä 1/3 on ETF:ää salkusta.
Comment
-
Aamulla pankista soittelivat että haluaisivat tavata sijoitusasioissa :)
Syynä se, kun möin pankin 15 k€ rahastosijoitusosuuden jonka tuottoon en ollut tyytyväinen. Onkohan kaikilla pankkien asiakkailla yhtä tarkka syyni ?
Comment
-
Tuossa Nordnetin artikkelissa oli muutama ihan hyvä vinkki näin vuoden loppupuolelle. Lasten salkuissa suoritettu tuo alle 1000€ verottoman voiton mahdollisuus.
Itse tuli realisoitua muutama helmi, että saa vanhat luovutustappiot pois ja verotta realisoitua arvonnousun. Välillä holdiapinakin osuu ja aika sitten hoitaa loput, kivat kyydit Kone 2009 ja Neste 2011 ostoista :)
Comment
-
Sama täällä, ostopuolella ollut Nokiassa. Bitcoin-juna meni ja siihen en lähde nähtävillä olevaan aikaan mukaan. Aidon kuplan ainekset.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jpeltopuro Näytä viestiTuossa Nordnetin artikkelissa oli muutama ihan hyvä vinkki näin vuoden loppupuolelle. Lasten salkuissa suoritettu tuo alle 1000€ verottoman voiton mahdollisuus.
Itse tuli realisoitua muutama helmi, että saa vanhat luovutustappiot pois ja verotta realisoitua arvonnousun. Välillä holdiapinakin osuu ja aika sitten hoitaa loput, kivat kyydit Kone 2009 ja Neste 2011 ostoista :)
Comment
Comment