Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Teippaaji/teipintekijää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Teippaaji/teipintekijää

    Moro, Löytyykö foorumilta henkilöä joka osaa tehdä kuvasta teipin tjsp?

    Kun pojalla on kulkupelinään pyörätuoli ja siinä pyöreät kirkkaat pinnansuoja akryylit(plexi), ajattelin jos täältä joku tekis HALVALLA siihen hevisaurus/MM-leijona tai jotain sellaseen aiheeseen liittyvää olevat teipit?

    Kunnalta kyselin tälläisiä ja oisivat maksaneet 150e/kpl ja nyt etsinki HALPOJA.

    #2
    Eiköhän joku paikallinen mainostoimisto/teippitalo tee ne printtaamalla tarralle.
    Itse ostin ja makso 40€/m (matskun leveyttä nyt en muista, mutta isolta leveeltä rullalta 3M tai vastaavaa matskua), siihen sai sitten printata mitä halusi..

    Comment


    • #3
      67 erkkiä neliö laminoituna uv suojan antavalla laminaatilla, printattuna haluamallasi kuvalla.
      Taitas muuten pari renkkua mahtua ihan neliöön?

      Comment


      • #4
        Jospa jatkan tähän perään.
        Erityisesti olen miettinyt "hiilikuitu"teippiä muutaman auton osan (takaikkunan spoileri ja diffuusori) teippaamiseen.
        Miten mahtaa teippi pysyä kyseisissä osissa ja Suomen vaihtelevissa sääolosuhteissa?

        Kellään kokemuksia?
        Taikka tietoa teippaajista tai erityisen edullisista automaalareista Kuopion alueella?
        Myös yksityiset "autotalli"harrastajat tulevat kyseeseen. Pointtina se, että lompakko kevenisi mahdollisimman vähän :)

        Comment


        • #5
          Miten mahtaa teippi pysyä kyseisissä osissa ja Suomen vaihtelevissa sääolosuhteissa?
          Sen seitsemän vuotta mitä tavarantoimittaja lupaa, mutta edullisista tiedä noista automaalareista, mutta suosittelen Tihinen&Kauppinen Oy:tä, ainakin ammattitaitoa, eikä varmaan se kallein.

          Teipeistä voit ottaa meidän Anttiin yhteyttä sinne kuopionmainosmiehille.

          En laita suoraa linkkiä, koska säännöt sen kieltävät, mutta googleta.

          Comment


          • #6
            noi pleksit on joku 60cm halkasijaltaan, keskellä on n.15cm halkaisijalta reikä eli pinta-alaa on aika vähän.. täytyy käydä kysyyn joltain paikalliselta teipparilta. kiitos teille.

            Comment


            • #7
              http://www.verkkari.fi/

              Comment


              • #8
                Erityisesti olen miettinyt "hiilikuitu"teippiä muutaman auton osan (takaikkunan spoileri ja diffuusori) teippaamiseen.
                Ite olis tarkotus tehdä sama samoille osille.. Onko jollain tietoo teippaajista Tampereen alueella? Koitin tänään nopeesti googletella mutta en löytäny.. :(

                Comment


                • #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                  Sen seitsemän vuotta mitä tavarantoimittaja lupaa, mutta edullisista tiedä noista automaalareista, mutta suosittelen Tihinen&Kauppinen Oy:tä, ainakin ammattitaitoa, eikä varmaan se kallein.

                  Teipeistä voit ottaa meidän Anttiin yhteyttä sinne kuopionmainosmiehille.

                  En laita suoraa linkkiä, koska säännöt sen kieltävät, mutta googleta.
                  Eli mainoshakkiako tarkoittanet??
                  Googlella etsiskelin ja Antti-niminen jannu löytyisi ko. yrityksestä. :)

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja Gousti Näytä viesti
                    Ite olis tarkotus tehdä sama samoille osille.. Onko jollain tietoo teippaajista Tampereen alueella? Koitin tänään nopeesti googletella mutta en löytäny.. :(
                    Kysy Brand Factorylta Pirkkalasta.

                    Comment


                    • #11
                      Eli mainoshakkiako tarkoittanet??
                      No en ihan sitä, vaikka kolleegoja ovatkin. Kuopion mainosmiehet Oy oli niinkuin lähinnä, mikä ekaks tuli mieleen;)

                      Comment


                      • #12
                        Kysy Brand Factorylta Pirkkalasta.
                        Täytyy kysyä.. Mulla on vaan sellanen muistikuva et tekevät vaan yrityksille..

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja Gousti Näytä viesti
                          Täytyy kysyä.. Mulla on vaan sellanen muistikuva et tekevät vaan yrityksille..
                          Lahes tekee ainaki yksityisille, kylläkin erittäin kovaan hintaan....

                          Comment


                            #14
                            Lahdessa tekee yksityiselle ja hinta voi tuntua kalliillta mutta hyväähän ei saa halvalla. Jos Laakkonen on tilannu tummennukset parille kymmenelle A3/skoda octavia/mitänäitänyton niin siihen väliin jos menee kysymään jotain omia hommia niin voi hinta olla hyvinkin sellanen että siihen on laskettu ylityölisät valmiiks kun ei kerkeä päivällä tekemään. Itehän tummennutin lasit tällä yhdellä netissä kovasti kehutulla tummentajalla joka Suomea kiertää... ja seuraavan auton tummennutan kyllä Brand Factorylla jos tarvis tulee. Ei se halpa hinta paljoo mieltä lämmitä jos paskaa laatua joutuu vuositolkulla kattelemaan.

                            Comment


                              #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja Gousti Näytä viesti
                              Täytyy kysyä.. Mulla on vaan sellanen muistikuva et tekevät vaan yrityksille..
                              Pöh. Kyllä minä ainakin olen saanut itselle ja kerholle kaiken haluamani teetettyä.
                              Kerro ACF-terveiset, jos käyt.

                              Comment


                              • #16
                                Täytyykin käydä kyselemässä ja kerto terveisiä.. Just viime viikolla siellä yhden auton teippautinkin tosin oli firman piirssi. Tosin kun olin autoa hakemassa niin pihaan tuli suunniteluun uusi TTS.. Tuskin se minkään firman työauto on tai sit pitää alkaa miettiin firman vaihtoo.. :)

                                Comment

                                Working...
                                X