Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vieläkö joku lätkäkortteja keräilee?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • vieläkö joku lätkäkortteja keräilee?

    Muuttosiivousta, kaapista löyty kansio jossa noin 93-95 vuodelta etupäässä nhl seurojen lätkäkortteja, leaf, upperdeck, parkhurts, score kortteja.

    Onko kellään näihin kiinnostusta? n. 400 korttia taitaa tuosta löytyy.

  • #2
    Mulla kanssa noita kortteja pieni läjä, niitä tuli joskus melkoisesti vaihdeltua ja ostettua eikä ole raaskinut mihinkään hävittää... Mahtaiskohan moisilla olla mitään arvoa nykypäivä, jos vaikka kansiossa olis joku arvokkaampikin helmi tallessa :D

    Comment


    • #3
      Ite just männä viikolla kattelin Meemun tulokaskortteja "sillä silmällä". Kohtahan se taitaa pistää hokkarit naulaan.

      Comment


        #4
        Täältä löytyy kans mm. upperdecke ja parkhurst sarjaa. Ja myöskin Teemun tulokaskortti, jota olen säilönyt sillä silmällä :)

        Comment


          #5
          Multa löytyy kanssa kansiollinen "arvokortteja". Pitääpä joku kerta käydä oikein läpi, että mitä kaikkea sieltä löytyy. Muistaakseni ainakin rookie-kortteja sellaisilta herroilta kuin Jagr, Forsberg, Sundin, Lindros, Selänne, Koivu, Lehtinen. Osa helmistä tietenkin nimmareilla varustettuna. :)

          Comment


          • #6
            www.korttifriikit.com

            Tunnustan. Itsellä jatkui harrastus parinkymmenen vuoden tauon jälkeen kun alkoi lähipiiristä kolmikymppisiä setiä lapsettamaan. Vie muuten taskurahoja vähän eri malliin verrattuna siihen kun markat kilisi taskussa.

            Mutta tosiaan ebaysta voi korttien arvoa yrittää haarukoida, mutta voisin melkein vannoa että tunnearvo niillä on suurin. Myös beckett antaa hintahaarukkaa, muuta tämä hupi vaatii tunnuksien ostamisen.

            Ei muutakun vanhoja kansioita selailemaan ja dacardille tilausta vetämään!

            Comment


            • #7
              Joskus pienenä poikana tuli aktiivisesti kerättyä ja vaihdeltua kavereitten kesken kortteja joita oli noin 300 kipaletta.. nyt aikojen saatossa valitettavasti kaikki siis ihan kaikki kortit ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen, ee löövy kotopaikalta eikä mistään

              Comment


                #8
                Kah, näitäkin kohtalotovereita täällä. Mulla on kortteja ihan riittävästi. Joskus 90-luvun lopulla vanhimman pojan kanssa aloittelin ja aika pian kohteeksi haarukoituivat Saku Koivu ja Nikolai Khabibulin. Pojan nimestä Niklas otettiin ensin kaikki sinnepäin olevat etunimet tuon kotikaupungin Sakun lisäksi, mutta Niklas rajattiin aika pian tuohon Nikolaihin. Nyttemmin on myös Sakusta luovuttu, niitä on tosin vielä melkein tuhat erilaista koossa. Khabibulinin kortteja (ja muuta sälää, figuureja, pelipaitoja ym.) on 1512/1590. Lisäksi erilaisia sarjoja (perus- ja erkkari-) muutama kymmenen. Mikko Elorannasta ja Tuomas Grönmanista kaikki mitä on tehty. Tomi Kalliosta puuttuu 2. Koriksen puolelta Petteri Koposesta on kaikki ja Hanno Möttölästä puuttuu 1. Vaihtureita on pari tuhatta. Melko hardcore meininkiä siis. Ai niin, ja Möttölän pelikenkä nimmarilla kokoa 52 ja 2/3 on ihan näyttävän näköinen. :-p

                Jos joku tietää jonkun venäläisen (tai itse asiassa ihan minkämaalaisen tahansa) isorikkaan, joka olisi kiinnostunut ostamaan tuon Khabibulinin kokoelman, niin laittakaa ihmeessä yhteystietoja. Mieluusti vaihdan setin Auditouhukassaan.

                Ja jos joku vielä aktiivisesti keräilee jotain pelaajaa tai joukkuetta, niin viestiä tännepäin, mun vaihtarikasasta saa kyllä täydennystä vähintäänkin sopivasti, suurimman osan postikulujen hinnalla.

                Comment


                  #9
                  Useampi tuhat korttia löytyy, täysiä sarjoja kotimaan sarjoista jostain 90 luvun alusta 2000 luvun vaihteeseen. myös kolme ulkomaista sarjaa 90luvun puolivälistä löytyy. Sitten oman kotimaisen joukkueen pelaajien kortteja on paljon sarjasta riippumatta.

                  Comment


                  • #10
                    Itellä on kans pari kansioo Grezky, Messier ym. kortteja sekä jotain yksittäisiä kovamuoveissa olevia "erikoiskortteja" ja aina välillä ne putkahtaa esiin ja oon miettiny et vieläkö niitä joku kerää tai divari huolii. En oo tosin sen enempää jaksanu alkaa selvittää, mut en oo malttanu poiskaan heittää. Jotkut korteista oli kuitenkin useamman sadan markan arvosia sillon 15v sit.. :)

                    Comment


                      #11
                      Pois ei kannata heittää eikä divariinkaan kantaa. Tuo Jaakon listaama korttifriikit.com on aika hyvä paikka tarjota niitä. Toki oikean hinnan löytäminen korteille on aina hankalaa. Jos joku on kiinnostunut kauppaamaan korttejaan, niin minä voin kyllä kautta rantain koettaa kysellä niille markkinahintaa kun aika paljon tuttuja tuolla korttipuolellakin on.

                      Comment


                      • #12
                        Ei saa pois heittää missään nimessä.

                        Jos löytyy kansioiden kätköistä tai Hannun vaihtokasasta joutilaina kortteja niin tänne saa tarjota menneistä tähdistä Jeremy Roenickin lappuja ja tulevista tähdistä Alex Goligosken lappuja.
                        Lisäksi ottaja löytyy Fedorovin lappusille ja 97-98 Donrussin press proof -sarjalle.

                        Comment


                        • #13
                          Joku kohtuu laaja muistaakseni 93 leaf NHL kokoelma löytyy jostain itseltäki. Joskus pohdin mitä niille, ei ebayssakään kovin arvoisaan ole pl. pari korttia.

                          Comment


                            #14
                            Vanhoissa sarjoissa (lähinnä 90-luku) ei ole juurikaan mitään mullistavia yksilöitä. Oikein vanhoissa (pre 80) alkaa olla jo enemmän arvoa. Siinä välissä oikeastaan vain Gretzkyn, Lemieuxn, Yzermanin ja Royn rookiet. Uudemmissa alkoi olla short print rookieita aina vain enemmän ja enemmän. Joukossa joitakin kovia lappuja.

                            Minä olen jo lähes tyystin lopettanut boxien ostamisen vaikka se availeminen hauskaa onkin. Khabibulinin kortit saa vaihtamalla tai ostamalla huomattavasti halvemmalla kuin boxeista natsaamalla.

                            Ja Jaakko, eipä ole Roenickia eikä Fedorovia, mutta pidetään nimet mielessä. Jos vaikka jossain vaihtokaupassa noita löytyis.

                            Comment

                            Working...
                            X