Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pitääkö katsastuksessa olla keskivaimennin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pitääkö katsastuksessa olla keskivaimennin?

Elikäs semmonen asia on mieles et tarviiko välipönttöä olla kiinni että menisi katsastuksesta lävitse. vai pitääkö siihen pistää, joskus on ollut kylläkin... auto on vm -98 .

-97 auton katsastin hyväksytysti viime vuonna yhdellä vaimentimella. Kamala rutina siitä metelistä tuli mutta leima heltisi kuitenkin.

Comment

Ei oo kyllä koskaan tullut sanomista. Tai ehkäpä katsastusmiehet ovat olleet samaa mieltä kuin minäkin, että pirun hyvältä kuulostaa kasi yhdellä pöntöllä siellä hallissa :-)

Comment

TT:ssä oli kattien lisäksi vain takavaimennin pari vuotta, mutta ei ne mitään siitä sanonu.

Comment

Eikö vaimentimien periaatteessa pidä olla e-hyväksyttyjä, mutta missään ei taideta kieltää niiden vähentämistä. Kunhan vain desibelit pysyvät kohtuullisina. Näin olen itse ymmärtänyt.

Comment

Koko pakoputkiston pitää olla tuon ikäisessä E-hyväksytty ko. automallin. Mikäli siitä itse ottaa keskipöntön pois, pitäisi katsastuksessa tulla hylky. Harvemmin tulee, mutta ei kannata ottaa itkupotkuraivaria konttorin lattialla mikäli ei leimaa tule.

Comment

Working...
            X