Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pätevää pajaa etsimään erikoista vikaa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pätevää pajaa etsimään erikoista vikaa?

    Järvenpää/Tuusula tms. fiksulla etäisyydellä oleva paikka.
    Sellainen joka löytää mun luulovian autosta järkevään rahaan ja saan sen korjattua vielä ilman, että tarttee persettä tarjota annankadulla.

    Alkaa käpy palamaan tuon audin kanssa.

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=102491
    Puoli välistä eli #32 alkaen löytyy juttu. Menee jo niin ohi aiheen, että päätin pistää oman topicin.

    Ongelmana tosiaan kun tuntuu auto toimivan normaalisti 2 vaihteelle asti. Kolmosella tuntuu nykimistä 3k rpm jälkeen. Jos sattuu toimimaan oikein niin nelosella voi pientä nykimistä havaita asiaa.
    Tänään tuntui, että olisi kerran tehnyt pientä nypytystä kolmosella jo 2k jälkeen.
    Luistoneston valo ei syki samaan aikaan kuin tuota vikaa näkynyt.
    Ajossa ei ole logitettu tilannetta, mutta VCDS logi löytyy kyllä hallissa otettuna.

    Kytkintäkin voisin ajatella kun alkuperäinen kaksoismassa ja tuo on lastutettu kuitenkin. Se ei vaan selitä motarille sammumista.
    Koska huomannut jostain 120kmh vauhdista jos annan moottorijarrutuksen ja painan jarrua samaan aikaan niin tuntuu myös nypytystä.
    Vai onko tuo sitten liian kuluneet jarrut vain? Yleensä kyllä tottunut, että kun kytkin luistaa niin kierrokset nousevat ilman vauhdin nousua.

    Mielellään antaisin jollekkin pätevälle tutkittavaksi ja koeajettavaksi. Ei yhtään kivaa arpoa jääkö auto tänään tien varteen.


    Tässä logi

    Wednesday,11,January,2012,17:17:51:12287
    VCDS Version: Release 11.11.1 (x64)
    Data version: 20111209



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 1K0
    Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 62 72

    VIN: WAUZZZ8P87A22**** Mileage: 117900km/73259miles

    01-Engine -- Status: OK 0000
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: OK 0000
    19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    47-Sound System -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: OK 0000
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 03G 906 021 NP HW: 03G 906 021 AB
    Component: R4 1,9L EDC 000SG 1204
    Revision: --H07--- Serial number: AUX7Z0G4FNE02E
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 7AF1E06C35C4794

    No fault code found.
    Readiness: 0 0 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
    Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
    Component: ESP FRONT MK60 0101
    Revision: 00H11001
    Coding: 0021121
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 73EFCD4812AE08C

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl
    Part No SW: 8P0 820 043 AD HW: 8P0 820 043 AD
    Component: KlimavollautomatH19 0360
    Revision: 078667 Serial number: 8P0820043AD
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 6ED9DC3C798C254

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl
    Part No SW: 8P0 907 279 F HW: 8P0 907 279 F
    Component: Bordnetz-SG H43 1201
    Revision: 00H43000 Serial number: 00000007067463
    Coding: 088A4F019014100000160000160000000008EA175C0100
    Shop #: WSC 06314 000 08192
    VCID: 408552841398E34

    Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer AU350 H01 0130
    Coding: 00062736
    Shop #: WSC 06314

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 8P0-959-655-94.lbl
    Part No SW: 8P0 959 655 C HW: 8P0 959 655 C
    Component: Airbag 9.41 H13 4260
    Revision: 91H13426 Serial number: 003620G4YZ2G
    Coding: 0071612
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 4281588C1D94F14

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 AH HW: 1K0 953 549 AH
    Component: J0527 036 0070
    Coding: 0000002
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 78F5FA640BC86B4

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 8P0-920-xxx-17-MY7.lbl
    Part No SW: 8P0 920 931 HW: 8P0 920 931
    Component: KOMBIINSTR. VDO H20 0570
    Revision: D0H20004 Serial number: 2244G004110590
    Coding: 0002118
    Shop #: WSC 80093 222 69422
    VCID: F0E54244E3B8B34

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
    Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
    Component: J533__Gateway H12 0170
    Revision: H12 Serial number: 330010742408E5
    Coding: 3D3F034207002102
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 2F670138BE066CC

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
    Part No SW: 8P0 920 931 HW: 8P0 920 931
    Component: KOMBIINSTR. VDO H20 0570
    Revision: D0H20004 Serial number: AUX7Z0G4FNE02E
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: F0E54244E3B8B34

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MIN2.lbl
    Part No: 8P0 959 801 H
    Component: Tuer-SG 020 0090
    Coding: 0000176
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 408552841398E34

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
    Part No: 1K1 909 144 L
    Component: EPS_ZFLS Kl.078 H07 1806
    Shop #: WSC 02069 000 90108
    VCID: 346D0E5457204F4

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl
    Part No: 8P0 959 433 F
    Component: KSG H05 0070
    Coding: 9880202002186D098505488FCE77
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 3F8751786E669CC

    Part No: 1K0 951 605 C
    Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

    Part No: 1K0 907 719 C
    Component: Neigungssensor 005 0003

    Part No: 8P0 951 177
    Component: Innenraumueberw.H04 0020

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 47: Sound System Labels: 8Px-035-382.lbl
    Part No SW: 8P4 035 382 HW: 8P4 035 382
    Component: AB2 SUBWOOFERBOXH04 0180 [COLOR=Red]subwoofer??[/COLOR]
    Revision: 00003 Serial number: 30674702887774
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: F1E34740E8B2BAC

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 8P0-959-802-MIN2.lbl
    Part No: 8P0 959 802 H
    Component: Tuer-SG 020 0090
    Coding: 0000176
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 418357801892EAC

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio Labels: 8J0-035-1xx-56.clb
    Part No SW: 8P0 035 186 G HW: 8P0 035 186 G
    Component: R Concert2+ H16 0240
    Revision: 00H16000 Serial number: AUZ1Z3G9117210
    Coding: 0010211
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 3669345C415C5D4

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 62: Door, Rear Left Labels: 8P4-959-801.lbl
    Part No: 8P4 959 801 D
    Component: Tuer-SG 020 0070
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 408552841398E34

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 72: Door, Rear Right Labels: 8P4-959-802.lbl
    Part No: 8P4 959 802 D
    Component: Tuer-SG 020 0070
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 418357801892EAC

    No fault code found.

    End ---------------------------------------------------------------------
    Viimeksi muokannut Kennedy; 17.1.2012, 17:50.

  • #2
    http://www.helsinginturbohuolto.fi/wp/ Juslassa. Tuota voisin itse suositella, omistaja tietääkseni myös itse audeihin päin.

    Comment


      #3
      Tuossa "logissa" ei ole yhtään vikakoodia joten en ihan ymmärrä miksi se piti pasteta. Jos ei anna koodeja ja haluaa tietokoneella tutkia, niin sitten otetaan ajossa (relevanttien) ECU:n mittausblokkien dataa talteen kun vika on päällä.

      Korjaamoa voi etsiä vaikka tästä ketjusta (tai jostain muusta monesta): http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=70593

      Comment


        #4
        Tollaset on oikeesti hanurista. Oman johtosarjavian kanssa, josta siis tuli vikakoodia, taisteltiin vuosi.
        Autosähköpaja sen lopulta löysi toisella yrityksellä.
        Onhan tuolla monta vikakohdetta, esim pumppusuuttimien johtosarja, suuttimet, polttoainepuoli kokonaisuudessaan.
        Paikkaa en osaa ehdottaa, mutta semmonen sen pitäs olla, jossa ei katota koodeja ja todeta ettei vikaa.

        Comment


        • #5
          Meinasin jos nyt ekana ostaisi EGR tiivisteet ja pyytäisi sen tuossa paikaisella pajalla ottamaan auki sekä putsaamaan.
          Jos EGR olisi jumittunut vähän auki niin se voisi selventää miksi tuollaista voisi tehdä.
          Puhetta ainakin oli Karalalla, että sen toimintaa vähennetään lastutuksessa. Jos vaihtaisi pienempireikäisen tiivisteen käyttöön.

          Faijalla oli nimittäin aikoinaan ongelmaa Golffissa kun aiheutti nykäsyn. Takuuaikana kaikki sanoi, ettei vikaa löydy. Takuunajan jälkeen vika katos kun siitä taas valitti. Vaihtoivat tiivisteen jossa puolet pienempi reikä vakion tilalle.

          Comment


          • #6
            Eiköhän siellä EGR:n takia ole imusarjakin jo ihan tukossa? Eli happi loppuu tms..

            Comment


              #7
              Vikakooditonta nykimistä voi tulla esiin joissakin versioissa mapin jäädyttyä. Tällöin siis EGR:n ohjaus on vähintään outoa. Ahtopainetta kannattaa siis tämän takia tutkia ajossa, kuin myös muita esim. (maf) 003 ja (lämpötilat) 007 grouppeja. 011 (ahtopaine) scopella on itsekseen ajossa helpoin luettava tila.

              BLS koneessa ahtimen alapuolella on EGR;n alipaineella avaava ohjausventtiili, jonka itse ohjausletku kannattaa tutkia. On voinut jäädä rempassa puristuksiin ja rikkoutua ->vuotaa. Tästä voi olla EGR:n ohjauksen suhteen ongelmaa. Periaatteessa läppä ei joko aukea kunnolla tai ollenkaan.
              Sama tutkiminen myös Borg Warnerin ahtimen ohjauskellon letkulle ja ahtoputkelle joka sieltä lähtee. 1. mutka ahtimelta on monesti ollut halki. Myös paineanturin liitin kannattaa tutkia.

              Comment


              • #8
                tarkastappa lataus!
                jos jännitteessä heitto niin voi katkoa syttyä.

                Comment


                • #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja MarcusS Näytä viesti
                  BLS koneessa ahtimen alapuolella on EGR;n alipaineella avaava ohjausventtiili, jonka itse ohjausletku kannattaa tutkia. On voinut jäädä rempassa puristuksiin ja rikkoutua ->vuotaa. Tästä voi olla EGR:n ohjauksen suhteen ongelmaa. Periaatteessa läppä ei joko aukea kunnolla tai ollenkaan.
                  Sama tutkiminen myös Borg Warnerin ahtimen ohjauskellon letkulle ja ahtoputkelle joka sieltä lähtee. 1. mutka ahtimelta on monesti ollut halki. Myös paineanturin liitin kannattaa tutkia.
                  Kuvan mukaan EGR on tuossa turbon vieressä yläpuolella vasemmalla.
                  EGR näyttäisi olevan loppupeleissä aika helpossa paikassa irroittaa.

                  EGR-venttiilin tiivisteet mitä Audi sanoi
                  069 131 547D ( #15 osa ETKA kuvassa )
                  N 909 273 02 ( #2 osa ETKA kuvassa eli o-rengas )

                  Onko tosiaan näin, ettei tuota toisten puolen o-rengasta (#4) tartte vaihtaa?







                  Auto menee käymään pajalla joku päivä kun saan auton taas lainaan. Ottavat irti ja putsaavat venttiilin. Olisin voinut itsekkin putsata sen jos olisivat ottaneet pois.

                  Comment


                  • #10
                    Tuskin niin kallis, että kannattaa jättää vaihtamatta.

                    Comment


                      #11
                      niin, tarkoitin EGR:n läppää, joka on lämmönvaihtimen yhteydessä siinä ahtimen alapuolella. Sen vuoksi on joitakin autoja meilläkin diagnosoitu. Kolmannessa kuvassa, lämmöltä suojaavan pussin suojassa

                      Comment


                      • #12
                        Ei meinannut käynnistyä firman pihassa auto. Olisko ehkä 5 yritys ja vähän pitempi starttaus niin käynnisty.
                        Melkein perille asti päästyä alkoi hyytymään vähän (7km). Pääsin bussipysäkille ja ei meinannut pysyä käynnissä. Painoin vähän kaasua, että kierrokset on 1200. Kuulosti todella epätasaiselle käynnille ja meinasi sammua.
                        Ehkä minuuttia myöhemmin kuulosti taas normaalille ja toimi ihan hyvin.
                        Takaisin tullessa ajattelin, että ajan 3500 kierroksilla hetken matkaa jos se kuivaisi mahdollisia kosteuksia putkissa.
                        Hetki tämän jälkeen tuli sama hyytyminen mitä motarilla oli. Auto sammui eikä käynnisty.


                        Iltapäivästä webasto laulaa ja katsoo jos toimisi. Muuten hinautan Laakkoselle.
                        Viimeksi muokannut Kennedy; 19.1.2012, 11:33.

                        Comment


                          #13
                          Yhen tutun 1.8T passatin ohjasin tuonne: http://www.aprfinland.fi/palvelut.html

                          Vikana oli misfiret ja vikakoodi vuotoon liittyen. Aikasemmin vikaa olivat hakenee peruspajat ja vaihtaneet randomilla vääriä osia. Sen jälkeen itellä loppu aika eikä painetestivälineitä, niin APR finlandin pojat saivat korjattua huohotusongelman.
                          Auton omistaja oli vanhempi naisihminen ja oli tyytyväinen palveluun, peruspajoilla sai ympäripyöreitä selittelyjä ja jäi kusetettu olo, mutta APR pojista jäi kuulemma hyvä maku :)

                          Comment


                          • #14
                            Eli APR voisi olla fiksumpi paikka muutenkin kuin Laakkonen tai Airportin Audi?

                            Sormet ristiin, että käynnistyy 20min päästä niin ajan APR:n pajan kautta.

                            Comment


                              #15
                              Soita ja varmista, että ovat paikalla eivätkä esimerkiksi syömässä (Puh. 044 7419552).

                              Comment


                              • #16
                                APR ei ole paljoa dieselien kanssa leikkinyt. Pari epäilystä voisi olla, mutta sanoi helpompi nyt viedä audille. Jos vikaa ei löydy niin sitten tulee kääntymään.


                                Taidan kallistua Airportin Audiin. Toivottavasti vaan saa luettua vikakoodit nopeasti ennen kuin se taas alkaa toimimaan.

                                Comment


                                  #17
                                  Kyllä ne koodit siellä pysyy.

                                  Comment


                                    #18
                                    Voisha tos lyödä egrn tukkoon kokonaan. Mein mese on samasta syystä käyny n+x kertaa pajotettavana, eikä vielähää porukat laita sitä tukkoon.
                                    Oireilevalle egr venttiilille täältä ääni.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                      Voisha tos lyödä egrn tukkoon kokonaan. Mein mese on samasta syystä käyny n+x kertaa pajotettavana, eikä vielähää porukat laita sitä tukkoon.
                                      Oireilevalle egr venttiilille täältä ääni.
                                      Meinaatko, ettei noin uudessa mallissa tule vikavaloa päälle jos näin tekee?
                                      Ainakin kaveri sanoi, että ei voi laittaa tukkoon.


                                      Tuolla toisessa aiheessa kun sanoin, että TPS näyttänyt 94,9%.
                                      Kaveri puheli, että tuossa tapauksessa voisi olla polkimen johtosarja mennyt rikki. Kuulemma A4:sissa mennyt noita enemmänkin ja kustantaisi joku 700e töineen..

                                      Oikeasti toivon, että sieltä ei tule mitään noin isoa laskua.. tosin viimeaikaisen tuurin perusteella siellä menee moottori vielä vaihtoon.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kyllä siitä vikakoodi tulee, mutta hyöty pitäs tuntua kuitenkin. Softaa modaamalla ei tuu vikakoodiakaan enään. Sit jotkut on laittanut supistavaa tivaria väliin ja se o käsittääkseni ihan oe varuste. Reiän kokoa en tältä istumalta muista.

                                        Comment


                                          #21
                                          Kyllä tosta kaasupolkimestakin pitäisi tulla koodi, jos johto on poikki. Se on kuitenkin ihan sähkönen vempele tuossa autossa.

                                          Mä en ton merkkitiskin suhteen pistäisi kovin paljon toivoa. Osaavat kyllä vaihdattaa osia sielläkin turhaan.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Soittivat äsken Airportista..

                                            Ei vikakoodeja eikä vikaa löydetty. Ajettu pitempi testilenkki ja annettu kuulella kunnolla kiertää.
                                            Käynnistyksessä oli kuulemma hetken aikaa epätasainen käynti ja puoliminuuttia myöhemmin kävi normaalisti.
                                            Eli vähän sama homma kun to. bussipysäkillä olin.
                                            Testaavat jos jotain jäätymisongelmaa eli antavat olla pihassa jäähtymässä ja testaa iltapäivästä uudestaan.

                                            Eli olisin saanut auton jo pois jos en olisi pyytänyt vähän lisää katsomaan.

                                            Comment


                                              #23
                                              Ilolassa Diesel Asennuksessa itse käytin tuota omaa nykivää dieseliä ja ainakin omasta mielestä sain ihan hyvää palvelua ja ennen kaikkea vika korjaantui.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Alkuperäinen kirjoittaja Kennedy Näytä viesti
                                                Soittivat äsken Airportista..

                                                Ei vikakoodeja eikä vikaa löydetty. Ajettu pitempi testilenkki ja annettu kuulella kunnolla kiertää.
                                                Käynnistyksessä oli kuulemma hetken aikaa epätasainen käynti ja puoliminuuttia myöhemmin kävi normaalisti.
                                                Eli vähän sama homma kun to. bussipysäkillä olin.
                                                Testaavat jos jotain jäätymisongelmaa eli antavat olla pihassa jäähtymässä ja testaa iltapäivästä uudestaan.

                                                Eli olisin saanut auton jo pois jos en olisi pyytänyt vähän lisää katsomaan.
                                                Soitin äsken tuonne. Nyt kuulemma tullut vikaa esiin. Ei mm. meinannut käynnistyä tänä aamuna.
                                                Kuulemma suurin epäilys on nyt EGR.
                                                Laittavat umpilaipan tiivisteen tilalle ja testaavat tänään sekä huomenna kylmäkäynnistyksessä asiaa. Pyysin, että EGR putsataan sitten eikä vaihdeta jos irti ottavat.
                                                Laipan voisivat jättää, mutta ei kuulemma mene katsastuksesta läpi. Vikakoodeja ei kuulemma anna.
                                                Olisivat antaneet mulle auton jo iltapäivästä, että saan itse testata suljettuna. Ei kuulemma pahemmin vaikuta hintaan kun he itse testaavat asian joten annoin hoitaa homman loppuun.
                                                Haen huomenna pois sitten.

                                                Eli jotain positiivista kun vika tullut näkyviin. Huonona asiana se, että mun laina micra poltti tänä aamuna lämppärin puhaltimen moottorin ja en saa yhtään lämmintä ilmaa autoon.. 45min pakastimessa suunta.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Miksi ei mene katsastuksesta läpi, jos ei tule koodeja?
                                                  Jos katsastusmies huomaa laipan niin ehkä sitten, mutta eikös se ole aika hyvin muovien alla tuo EGR.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kuulemma savuttaisi liikaa. Tosin ikinä en ole vielä mustaa savua nähnyt tuossa autossa.

                                                    http://kennedy.dnsf.org/audi/egr2.jpg
                                                    Eikös tuo ole se laippa mihin blocki laitetaan? Tuo on suoraan näkyvissä nosturissa ollessa. Ohut peltilevy ei näy, mutta ne paksut palat näkyy mitä netissä tullut vastaan.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      se on nyt ihan sama, kunhan se jossakin kohtaa on reitillä pakosarja ->imusarja.

                                                      Taustalla näkyy pakosarjan puoleinen laippa, joka on ihan mustan nokipöllyn peitossa. Onko vuotopaikkaa löydetty?

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Ok.

                                                        Ei tietoa. Luulisi, että katsovat tuota vähän tarkemmin jos nyt tukkivat systeemiä.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Auto kuulemma toimii normaalisti. Kuulemma ei nykimistä ja muutenkin tuntuisi paremmin toimivan.
                                                          Sain puhuttua, että jättää sen sulkutiivisteen sinne paikoilleen. Saan mukaan 8mm reijällä olevan normaalitiivisteen.

                                                          n.400e nyt lasku
                                                          +200e jos olisivat egr:n irroittaneet ja putsanneet
                                                          tai
                                                          +400e jos olisivat vaihtaneet uuden egr:n autoon

                                                          Joten illasta pois ja itse putsaten jossain välissä tuo.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Nyt sitten joku vois selittää tyhmällä miksi EGR:n takia auto voi tehdä tollasta?
                                                            Mä en keksi syytä, kun EGR normaalistikkin kierrättää sitä pakokaasua matalilla kierroksilla.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X