Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käyttö ongelma foorumilla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Käyttö ongelma foorumilla

Onko muilla ollut ongelmaa foorumin suhteen? Mulla on nyt 2pv leikkiny et koko aika ns kirjaa itsestään ulos foorumilta eli lähes jokaisen topicin lukemisen/vastauksen kirjoittamisen jälkeen joutuu uudelleen kirjautuu sisään. Pikku hiljaa alkaa ketuttaa ku koko aika saa olla näpyttelee uudestaan kaikkea.

Ei oo ollut, kaikki toimii niin kuin pitää...

Comment

mulla se tekee tuon uloskirjautumisen ainoastaan jos ei johonkin aikaan tee mitään foorumilla ( n.10-15min.)

Comment

Automaattinen uloskirjautumisen aikaraja on jotain puolisen tuntia. Tyhjennä selaimen välimuisti.

Comment

Minulla oli kyseistä ongelmaa myös viime keväänä.Ei auttanut välimuistien tyhjennys.
          Vasta se auttoi, kun kirjautumiskohdassa laittaa täpän kohtaan Automaattinen sisäänkirjaus.(cookieuser)
          Nyt pysyy kirjautuneena,kunnes itse kirjautuu ulos.
          Minulla oli kyseistä ongelmaa myös viime keväänä
          Tarkoitti nimenomaan sitä , että kirjautui ulos vähän miten sattui.Juuri kun oli kirjoittanut viestin ja lähetti sen , niin olikin kirjautunut ulos :(
          Automaattikirjauksen käyttäminen poisti kyseisen vaivan.
          Roboform kirjautumisohjelma tulkitsee kyseisen ruudun "cookieuser" , en tiedä mitä se todellisuudessa tarkoittaa.
          Ainakaan minulla ei heitä pihalle 30min kuluttua, vaikka en koneeseen koske.Aamulla voi jatkaa, jos ei ole tullut kirjautuduttua ulos käyttäjän nukahdettua :)
          Vika voi olla koneessakin.
          Attached Files
          Viimeksi muokannut KimmoL; 25.12.2011, 23:55. Perustelu: Tarkennus

Comment

Minulla oli kyseistä ongelmaa myös viime keväänä
            Kyseistä, tässä ketjussa on esitetty kaksi eri ongelmaa :)

a) käyttäjä lentää jatkuvasti ulos pihalle. Tässä tapauksessa todennäköisesti auttaa keksien tyhjennys. Jos ei auta, käyttäjän kone on sekaisin. Meidän palveluissa ei ole tietenkään vikaa!
            b) käyttäjä lentää 30min jälkeen ulos foorumilta jos ei tee mitään. Tämä on ominaisuus ja näin sen pitääkin toimia. Selain kirjautuu automaattisesti sisään jos käyttäjä on ruksinut raksin. Jos ei ole ruksinut, pitää kirjautua käsin.

Comment

Tosissaan ongelma on että 5min ja "lentää" pihalle. Keksit yms muut tyhjätty eli vissii ihan oikeesti tää kone vetelee viimosiaan. Ihme ku muilla foorumeilla ei ole tätä "ongelmaa" Jahka nuo tammikuun alet alkaa nii lentää tää läppis tai sitten pääsee maalitauluksi tolle imapalle.

Comment

Jääkös jostain kovasti paitsi, jos ei ole joka sekuntti kirjautuneena?
                Kirjaa sitten sisälle, jos pitää kirjoittaa jotain?

Comment

Joskus tuppaa käymään (tältä foorumilta ei kokemusta) että viestin lähetysvaiheessa on kirjautuminen tipahtanut pois ja sitten onkin se vaivalla kirjoitettu vastaus kadonnut siinä samassa hässäkässä. Ei sitä aina muista pistää muistioon talteen omia tuotoksia ennen lähetä-napin painallusta...

MuroBBS tuota ainakin tekee randomisti. Kirjaudut sisään lähettääksesi viestin ja runoilun jälkeen poof... :D

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0 Näytä viesti
                    Jääkös jostain kovasti paitsi, jos ei ole joka sekuntti kirjautuneena?
                    Kirjaa sitten sisälle, jos pitää kirjoittaa jotain?
                    Koitappa ostaa foorumia selata ku et pysy kirjautuneena...

Comment

Working...
                    X