Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B6/B7 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Moi

    Oletteko vaihtaneet S4 B6:seen (bi-xenon) uusi lamppuja ja mihin hintaan: oliko hyvä lopputulos? Valoteho on nimittäin aika luokaton nyt ja valo tuntuu 'väpättävän' (sykkivän) kun suuntaa valot autotallin seinään. Audilla maksaisi noin 470eur tämä lysti (160eur per lamppu).

    Comment


    • No kyllähän uudet polttimot aina jonkin verran auttaa. Taisin maksaa jotain 70€ parista ebaystä.hyvin toimivat vuosia ja nyt volkkariin sama homma. Kannattaa henkisesti varautua polttimonvaihdon jälkeen että pääset hankkimaan myös muuntimet

      Comment


      • Lueskelin aiemmin että 'heijastuspinnat' voivat olla sökönä. Kannattaisiko tilata lisäksi tämmönen setti ja asennuttaa jossain halvemmassa paikassa?
        "Are you the proud owner of the original Audi A4 / S4 Valeo D1S Bi-Xenon headlights? Then you probably have already concluded that the light output is far below par. With a little luck you have already replaced the D1S xenon lamps or cleaned the projector lens, and found out it didn't really solve the problem. The problem is that the reflectors of the old D1S Valeo projectors are deceased. They are burned and black. This can be so bad that your car fails the yearly inspection, because there is less light than an average halogen headlight. Unfortunately the projectors can not be repaired. All they are good for is the scrap heap. Fortunately Retrofitlab has an affordable solution for you, with which you can see again in the dark!"

        Comment


          Kyllä minä ainakin laittaisin tuon retrofitti-kitin. Aiemmassa A4:ssä oli nuo Bi-Xenonit, ensin meni polttimot, heti perään ballastit. 300€ köyhempänä (huom. tuo on halpa hinta) tajusin että projektorien heijastinpinnat ovat aivan ruskeat, joten eipä sitä valotehoa silti lisää tullut. Ei noiden vaihtaminen mitään rakettitiedettä ole, mutta suuntaus kannattaa huolehtia kuntoon.

          Comment


          • Käykö ässään tämmöset Philipsin X-tremeVision D1S polttimot (135eur pari +postit)?

            Comment


            • Käy ne. Tärkeintä on tuo polttimotyyppi.

              Comment


              • Moro. Voisko joku joka omistaa 6 vaihteisen manuaali askilla olevan s4 kertoo millainen kytkin tuntuma hänen autossaan on. omassa oon huomannu että kuukauden tai parin sisään on kytkin muuttunu tunnottomaks. Vaihteet menee ihan hyvin silmään mutta esim joskus risteyksestä lähtö on vähän nykivää ja joskus kun kiihdyttää ykkösellä vähän rivakampaan ja vaihtaa kakkoselle tuntuu että pikkasen luistais. Joko pitäs ruveta kattelemaan uutta kytkin pakettia?

                Comment


                  Asiantuntijat hoi! Ongelmana on tällä hetkellä kohonnut polttoaineen kulutus, epäröinti kiihdyttäessä (paitsi täyskaasulla) ja epätasainen tyhjäkäynti. Joku misfirekin mahtuu välillä joukkoon. Minusta kuulostaa lambda-antureilta? Kilsoja 160tkm, joten muutenkin alkaisi olla aika vaihtaa. Osaisko joku vinkata mistä saisi oikean malliset Boschin anturit vähän edullisemmin, OEM kun maksaa pitkälti yli 200€/kpl...

                  Comment


                  • Lambda-Diagnosesonde (LSF-4.2)0 258 006 978 (taka)

                    Lambda-Regelsonde (LSU-4.21)0 258 007 353 (etu)

                    Sellaisilla boschin numeroilla näkyy boschin katalogin mukaan oleva etu ja taka.
                    Viimeksi muokannut LauriJT; 1.11.2015, 20:32.

                    Comment


                      Kiitos ja kumarrus :)

                      Comment


                      • Rexbossa näyttäs olevan toi eka 87€ ja toka eli ennen kattia 136€

                        Comment


                          Kannattaa Bosch kamaa kysyä myös Finjectorilta. Ei ehkä pääse samoihin hintoihin kuin halvimmat nettikaupat, mutta tavara on 100% aitoa.

                          Comment


                            Remmisarjaa tekee jo suorastaan vaarallisen kovasti mieli hankkia avoon. Ajatuksena VF-Engineeringin sarja, vaikkakin jenkkifoorumeilla haukkuvat tuon totaalisesti lyttyyn. Kenelläkään ei kuitenkaan tunnu olevan mitään kokemusta kyseisestä sarjasta.

                            Sattui silmään varsin kohtuu hintaiset takoveivit mutta tuotantomaa pistää aina epäilemään laatua. Uskaltaako moisia laittaa vai onko parempi antaa orkkisten olla paikallaan? Olen yrittäny ulkomaisilta foorumeilta hakea kokemuksia BHF/BBK ahtamisesta mutta enpä ole muuhun törmänny kun jonninjoutaviin löpinöihin.

                            Miten lie orkkis männät kestää ahtamista? Tehohaave olisi 500 - 600 hv johon ahtimen pitäisi hyvinkin riittää. Mitä muuta tulisi vielä huomioida?

                            Comment


                            • Jhm remmisatsin sivuilla oli speksit jossain mitä vakiokalut heidän mukaan kestää.

                              Comment


                                Tuskin mitään vakavaa, mutta kysästään kuitenki, että mistä vois johtua että kolmos pytystä tuli misfire tilanteessa jossa lähdin 3 vaihteella kiihdyttämään 60km/h? Rupesi noin 6000 kierroksen jälkeen vilkkumaan moottorivalo. Tämä siis tapahtui vain kerran eikä enää uusiutunut.

                                Comment


                                  Puola, tulppa, joku muu mikä. Lue vikakoodit katso uusiiko samaan pyttyyn.

                                  Comment


                                    Tulppa tuli ekana mieleen kans. Täytyy seurailla tilannetta.

                                    Comment


                                      MIssä vika kun s4 B7:ssa ajotietokone näyttää ovien aukasun väärinpäin? Eli kun kuskin oven aukasee, niin näytössä näkyy että pelkääjän ovi on auki ja sama toisinpäin. Takaovista näyttää oikeinpäin..

                                      Comment


                                      • Saitko jansuuta valot kuntoon?

                                        Itselle tilasin retrofitin kitin, nyt odotellaan et setti saapuu ja pääsee asentamaan. Alkuperäiset projektorit ihan mustat ja polttimoiden vaihdosta ei apua.

                                        Comment


                                          Onkos nuo sisälistat sopivia ristiin? Eli käykö B7:n listat B6:een? Näyttävät ainakin kovasti samanlaisilta.

                                          Comment


                                          • Samoja autojahan ne on :D Uskaltaisin väittää että käy.

                                            Comment


                                            • Kytkimen ja vauhtipyörän vaihto edessä. Kannattaako laittaa 70 tuhatta ajettu b7 s4 vauhtipyörä kun sellanen löytyis kohtuu halvalla? Levy ja asetelma tullee kyllä uusia.

                                              Comment


                                                Vaikuttais nyt vihdoinkin olevan vaihtokunnossa tuo kuskinpuolen lisäjäähyn kenno. pinkkiä jääpuikkoa näkyy auton alla puskurin reunasta roikkuvan ja vahvasti tuoksahtaa höyryn kera jäähdytysneste kun seisoo käynnissä parkissa.

                                                Kuinkas nopeasti tuo rupeaa vuotamaan sen verta paljon että on parempi olla ajamatta? Joutsaan pitäis vkl päästä ja ei vielä tiedä saako siihen mennessä korjattua.
                                                Viimeksi muokannut RistoEe; 18.1.2016, 17:59.

                                                Comment


                                                  Ei voi tietää milloin vuoto äityy liian pahaksi. Usein noiden rikkinäisten syylareiden kanssa tulee toimeen yllättävän pitkään.

                                                  Kannattaa melkein avata vähän jäähdyttimen korkkia, niin ei paine pääse nousemaan järjestelmässä ja lisää sitä kautta vuotoa. Jos vaan siis onnistuu autossasi.

                                                  Jos lähdet rikkinäisellä syylarilla reissuun niin ota mukaan reipas satsi valmiiksi blandattua jäähdytysnestettä ja lisäile siitä tarvittaessa. Kovalla pakkasella voi toki olla haasteena lämmityslaitteen tehon hiipuminen nestepinnan vajetessa sekä mahdolliset lämppärinkennoon jäävät ilmataskut, jotka vähentävät lämpötehoa.

                                                  Comment


                                                    Kiitoksia vinkeistä. Onkos tuossa mitään ihmeellistä jos itse tuon kennon vaihtaa? Puskuri irti ja taitaa päästä käsiksi suht hyvin?

                                                    Comment


                                                    • Puskuri, ajovalo ja sen aluslevy sekä kennon ilmanohjain irti niin alkaa jo aika hyvin olla tilaa.

                                                      Comment


                                                        Tämä selvä. Onkos letkut minkä kokosia noin suunnilleen jos hommais klemmarit kans varoiksi? Siis ulkomitaltaan :)

                                                        Comment


                                                        • Ne lemmarit taisi olla jousipanta mallia. Etäinen muistikuva että jotain 40-50mm luokkaa

                                                          Comment


                                                            Kiitoksia jälleen :) Eihän näissä ole samaa vikaa kuin noissa C5 ässissä, että se muoviputki hapertuu sieltä ja olisi vuodon syynä?

                                                            Comment


                                                            • Näkyy yleensä olevan ihan se kenno tai sen alaosa mikä vuotaa. Se oikeanpuoleinen oli muistaakseni ahtaampi. Siellä taisi olla melkoisesti enemmän letkua siinä nurkassa. Mutta ihan itse tehtävissä. Ne puskurin päädyn mutterit saa muuten helpoiten auki sieltä valon reiästä kun umpion irrottaa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X