Ei näissä juuri muuta oikeaa huoltoa ole kuin öljyjen ja suodatinten vaihto. Muuten vain lähinnä tarkastuksia. Tulpat oli kait jotain 80tkm välein mutta sen voi joku muu täsmentää. Öljyropun tiiviste on sitten kokoa 24x32 eli ei perustulpalla. Öljy kannattaa katsoa semmoinen mikä nostaa nopeasti paineen. Kaikki ei sitä tee.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Riippuu tietenkin mistä höyryää, mutta voisikohan siellä vielä öljynjämät jossain kärytä. Juhannuksen tienoilla siihen on viimeksi nesteet täytetty kun piti käyttää tyhjänä, eli ei kyllä havaittavaa vuotoa ole ollut. Joskus kyllä saattaa Coming Home hämätä kun sumarit syttyy ja höyrystää vedet lasien pinnoilta. ;)
Edit. silloin kun siitä vänkärin puolen jäähy vuosi, niin nestettä sai kyllä lisätä aika tiheästikin.Viimeksi muokannut Sound; 10.1.2015, 12:12.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiAinoa auto tähän mennessä, jota piti myynnin jälkeen jäädä katsomaan perään - ja kuuntelemaan.
Comment
-
Onnea Ristolle, hyvän kiesin sai allensa, siitä olen varma :)
Katos hitto, joo suodattimenjalan tiivisteethän noi on :D Ja juu, taisi ne tulla uusissa mukana. Aikoinaan ekalla kerralla vaihdoin vain o-renkaat venttiileihin, niin jäi kai siitä mielikuva väärä... Mutta tuo double d, on se joka kovettuu ja kandee kyllä vaihtaa, jos käsi on jo noin syvällä sielussa ;) Tosin Hessuna tekisin myös kaikkea muutakin, kun on tuo sielu jo palasina hallinlattialla...
Muuten tuossa syksyllä poikkesin Jkylän GTI autoliikkeessä, mukavaa kaupantekoa ja letkeitä ukkoja, tosin heidän sanojen mukaan siellä olisi ainakin 8 lohkoa tallinnurkalla tarjolla, kun noista ässistä aina menee joko männänrenkaat tai venttiilien tiivisteet. En huomannut kysyä olisiko olleet kalliita ostaa ;D
Comment
-
Minulla se kuskinpuoleinen tiputti maahan asti. Alareunasta oli kenno märkänä. Sumarinritilästä sen näki ihan kohtuudella ja irrottamalla ajovalon ja sen alta sen muovilevyn, sai vaihsettuakin ihan kohtuudella. Puskurin joutui irrottamaan, mutta toisin kuin ohje käskee, jätin etukehikon kiinni. Näillä keleillä se voi olla muutenkin märkä kyllä että vähän hankala silmällä katsoa.
Pistimpähän omankin nyt sitten ihan oikeasti myyntiin.
Comment
-
Eipä tuo tänään höyrynnyt taas missään vaiheessa, mutta seuraillaan tilannetta.
Olis pari kyssäriä liittyen ihan yleisesti B6:een. Mitä se nappi tekee siinä taustapeilissä? Itse en huomaa muuta kuin että syttyy siihen napin viereen vihreä ledi, oletettavasti tuolla on jokin muukin fuktio? Entä kuinka nuo penkkien muistinamiskat toimii? Eli lähinnä kuinka saan asetettua muistiin omat asetukset?
Sitten vielä ei niin tärkeä, RNS-D ei näytä mittaristossa ohjeita. Painelin kyllä viiksen namiskaa, mutta missään vaiheessa ei tullut tietoja. Perille päästyä tuli osoite mittaristoon kyllä. Mitä en osaa tehä oikein? :) Tosin suunnitelmissa vaihta RNS-E tuohon, että tää nyt ei oo niin tärkee.
Comment
-
Se peilin nappi on jos haluaa peilien automaattihimmennyksen pois päältä. Se on oletuksena päällä koko ajan. Sivu ja taustapeilit on himmenevät.
Sen navin saa näyttämään ohjeita kun kertoo muistaakseni mittaristolle että autossa on navi. Taisi joutua navinkin koodausta muuttamaan mittaristoon liittyen. Minullakaan ei alkuun rns-e näyttänyt mittaristossa ohjeita.
Comment
-
Kiitoksia infoista ja vinkeistä :) Täytyy kokeilla kun seuraavan kerran lähtee liikenteeseen. En kyllä huomannut mitään eroa peileissä vaikka painelin sitä namiskaa nyt hämärällä. Ja pitäähän nyt penkin asetukset saada muistiin, kun ne jossain vaiheessa löytää itellä toimiviks :)
Comment
-
Ja jos sinullakin on Risto katossa se telematiikan SOS-nappi, niin ei kannata kokeilla että mitä se tekee. Oma auto nimittäin soitti siitä suoraan hätäkeskukseen. Sitä viereistä huoltonappia en ole tuon edellisen jälkeen uskaltanut kokeilla, varmaan joku kuumalinja audicenterille? :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viestiAlakautta saa kyllä pitkällä jatkolla ja nivelellä putken irti pakosarjasta.
Comment
-
Jostain syystä esim. muuttoautoina tuotuihin ei ole muka olemassa sitä co2 tietoa vaikka auto olisi teknisesti aivan samanlainen kuin muulla tavoin uitettu. No parempi se vaan on jos sattuu sellainen onni käymään. Oma C5 vessa on sen verran vanha että kokonaismassan mukaan verotetaan. Veroissa säästää vuotta uudempaan co2 perusteella verotettavaan noin 350 euroa vuodessa.
Comment
-
No voihan... Kyynärnojan kannesta on saranat paskana, joten tilasin uuden kannen. Tilasin osanumeron 8E0864245M7NE ja eihän se tietenkään sovi, oikea olisi ollut 4B0864245AM7NE. Onko kellään tietoa mihin tuo 8E0 alkuinen kansi on tarkoitettu, perussisustaan? Ja onko kellään tuolle tarvetta? :D
Comment
-
Tulipahan koeponnistettua nelosen tilat kun lähettiin Himokselle. 3 aikuista ja yks turvaistuin ikänen mukula. Kaikki kyllä saatiin kyytiin, mutta ruoka ostoksille oli mentävä vasta kun auto oli purettu mökkiin :)
Ja ilmoittipa ässä myös haluavansa lisää öljyä paluu matkalla, mutta mukava tuolla on kyllä ajella pitempääkin siivua.
Comment
Comment