Ei lähe tämä tahkolle, ei pääse. Uudempikin temppuilee niin pitää valmistautua jo henkisesti rahan menoon.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Tässä olen hiukan harkinnut tuollaista B6:sta farkkua, mutta autoliikkeen myyjä ilmoitti juuri, että näihin ei saisi asentaa vetokoukkua laillisesti, eli ei ole mitään hyväksyntää ja rekisteriotteessa ei ole vetomassoja yms. Siis voiko tämä pitää paikkaansa, vai mistä on kyse? Ks. auto on tuotu Ruotsista vuonna 2009. Itselleni tuo vetokoukku on vain pakollinen varuste.
Comment
-
http://www.audizine.com/forum/showth...st-impressions
Oli tarjouksessa treperformance.comissa sumppu 150$, sähköventtiili 149$ ja rahti jotain 76$ eli 375$. Siihen päälle tullin suojelurahat toki ja letku nippoineen. Saa näköjään myös racersplacesta suomesta.
Comment
-
Sanokaapa asiantuntijat, että mikähän putkisto tuossa voisi olla, kun näyttäisi olevan neljä ulostuloa?
http://www.nettiauto.com/audi/s4/6201698
Comment
-
Aivan, niinhän se onkin. Jos tuollaiseen B7:aan haluaa hiukan paremmat äänet, mutta ei mitään sellaista mikä kumisee sisällä koko ajan, niin mikä tuollaiseen olisi paras ratkaisu? Eli hinta-laatu suhteeltaan järkevin.
Tiedän että tuo vastaus varmaan löytyisi, kun lukisi kaikki nämä toistatuhatta viestiä läpi, mutta jos tuohon on vain ns. yksi ratkaisu, niin voihan sen varmaan ottaa tässä vielä esille.
Comment
-
Melkein fiksuinta kun Youtubesta etsii videoita hakusanalla audi s4 b7 exhaust tms. Isossa maailmassa suosittuja taitaa olla ainakin Miltek, APR, AWE, Magnaflow ja mitä näitä on. Itse valitsisin ihan vaan äänen perusteella. Jos kuitenkin sen tonnin tyrkkää rööreihin, niin turha alkaa nuukailemaan muutaman saturaisen takia. Mitään hirveä isoja eroja suorituskyvyssä ei noilla taida kuitenkaan olla keskenään. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Comment
-
Ihan yleissääntönä, jos et halua kuminaa missään kohtaa kiekkamittaria sisään niin resonoitu versio, eli keskipöntöllinen. Resonoimaton ilman keskipönttöjä saa tietyssä kohtaa mölyä ohjaamoon, mutta kuulostaa kovemmalta ja paremmalta.
Ja Ghousti laittoi jo hyvän vihjeen merkkeihin ja äänitestiin. Useimmilla taitaa olla Milltek tai supersprint, ihan vaan jo silläkin kun ovat helpommin saatavissa.
Comment
-
Jaahas, jos lähtis kokeileen, onko noista öljyventtiileistä ja suuttimesta mitään iloa :D
Tästä tulikin mieleen, että jos otatte imusarjan ylös, niin vaihtakaa nyt ihmeessä ne suodatinkotelon tiivisteet! Ainakin mulla olivat kivikovat ja vuosivat ja niin taisi olla Laurillakin!
Ja Larppa, viitaten eiliseen viestiis, niin eiköhän me siihen reseptit keksitä ;)
Comment
-
Tuollainen accusumppi saisi olla melkein näissä jo tehtaan jäljiltä:)
Comment
-
Lähinnähän se säästää nokkien säätimiä ja ketjuja kun ovat paineistettuna ja kireänä jo käynnistyksessä sekä lisäähän se käyttömukavuutta. Paljon ajetussa koneessa ei varmaan niiden ohjurien elinikää tosiaan varmaan enää yhtään pidennä. Ompahan ainakin olemassa jo valmiiksi kun joskus joutuu jakopäätä uusimaan. Silloin siitä on entistä enemmän apua.
Comment
-
Omastakin autosta on nyt alkanut kuulumaan kierroksilla vinkuva/viheltävä ääni, tosin melko tarkalleen vain 1700rpm kohdalla, >1600 alkaa kuulua, ja >1800 ääni häviää. Onkohan tässäkin kyse tuosta pcv-venttiilistä, jonka vihellykseen liittyen topicissa oli aiemmin puhetta (tosin 2-3k rpm)? Tuon huomaa parhaiten, kun ajaa isolla vaihteella tasakaasulla sopivilla kierroksilla, jolloin alkaa kuulua tuo vaimea ujellus jostain konehuoneen puolelta.
Comment
-
Nyt on uudet venttiilikoppien tiivisteet ja uusi lämpötila-anturi paikoillaan. Ei muuten tarvinut irroittaa vetoakselia että sai alapuolelta vaihdettua anturin, riitti sen suojuksen irroittaminen siitä vetoakselin yläpuolelta.
Comment
-
Kyllähän nuo RS4 etupenkit himoittavat on mutta... http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-B7-R...item19e91edb4eViimeksi muokannut Larppa; 1.3.2014, 21:53.
Comment
-
Siinä on hiilari listat kohtuu hinnalla jos todella ovat aidot! http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1753772
Comment
Comment