Juu, näin mä huomasin kanssa juutuubi videosta, että helpoiten lähtee umpiot pois ottamalla puskuri. Onneksi omassa on vuorossa vasen puoli, joten on vissiin vähän enempi tilaa turata.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja porgge Näytä viestiSaitko jansuuta valot kuntoon?
Itselle tilasin retrofitin kitin, nyt odotellaan et setti saapuu ja pääsee asentamaan. Alkuperäiset projektorit ihan mustat ja polttimoiden vaihdosta ei apua.
Comment
-
Mun exässä höyrysi kans se vasen lisäjäähy juuri silloin, kun olin sitä ostoaikeissa kattomassa. Tinkasin myyjältä muutaman satasen hinnasta pois ja kaupat tehtiin autosta. Höyryämistä ei sen jälkeen ilmennyt ja vuotta myöhemmin ostin uuden jäähyn hyllyyn varulta ja se ehti olla hyllyn koristeena lähes vuoden, kunnes möin auton pois ja annoin jäähyn uudelle omistajalle. :) Eli kennossa näkyi kyllä mähmää, mutta nestettä ei kadottanut kesällä eikä talvella.
Comment
-
Eipä tuo omakaan tosiaan toistaiseksi ole merkkejä enää antanut sen jälkeen kun sai kennon konttiin :D
Ja tänään sitten tais laturi sanoa sopimuksen irti. Akun merkki valo tauluun ja sen verran kerkesin VCDS:llä seurailla, että akun jännitteet laski koko ajan ja laitteita tippu pois pelistä pikku hiljaa. Sammutin auton ja eipä tuo jaksanut sen jälkeen edes yrittää starttia. Josko huomenna ois viisaampi tämänkin suhteen.
Comment
-
Touhutonni menee pelkkään laturiin... varsinkin jos on sitä yhtä mallia mistä on välillä vaihtunut osanumero, silloin tarvitsee uusia kiinnikkeet ja jäähdytysletkujen lähdöt yms... noin kuudellasadalla selviät jos pelkkä laturi ja marmorilta haet... Se tuommoinen 190A vesijäähdytteinen ei ole edullisin vaihtoehto...
-14 syksyllä oli sama projekti omassa, onneksi löytyi laturi puoleen hintaan purkaamolta. Pitihän se käyttää autosähkömiehellä kunnostuksessa mutta silti jäi halvemmaksi.
Ja vaihtotyökin on mielenkiintoinen, apurunkoakin pitää irroitella että saat sopimaan laturin pois paikaltaan. Keulaa ei tarvitse purkaa, riittää että vetää huoltoasentoon.
Comment
-
En muistaakseni kauheasti edes etsinyt kun sattui tuo suomalaiselta purkaamolta melkein heti kohdalleen.
Comment
-
Juu, tais olla pahaenteisesti 666 hinta :D Mutta jos siellä on alkuperänen tällä hetkellä paikalla niin joutuu vaihtamaan myös muuta hilpettä jos marmorilta hakee vaihto osan kuten Paranormalix yllä mainitsi ja nykyhinnoilla on sen reilun touhutonnin. Mutta odotellaan nyt ensin että mikä sieltä paljastuu viaksi.
Comment
-
Vieras
-
Etkaa plärätessä totesin että kaksi vaihtoehtoa oli 190A latureita. Delphi ja Hitachi joista Riston auton alustanumerolla olisi minun nähdäkseni käytetty Delphin laturia. Delphin osanumerolla ei enää ollut saatavana, vaan piti käyttää esmes A6 Allroadin laturia joka sitten edellytti vissiin just noiden korvakkeiden ja letkujen vaihtoa, osanumero 079903021EX tai 079903021FX. Näistä kahdesta tuo ensimmäinen on sama numero jota tarjotaan myös Hitachin korvaavana osanumerona, joka antaisi oletuttaa että Hitachin tapauksessa ei tarvisi letkuja yms hilppeitä käydä uusimaan.
Kannattaa varmaan ekana varmistaa mikä siellä nyt on paikallaan. Itse kallistuisin kunnostukseen jos toinen vaihtoehto on tonnilla vaihtaa osia.
Comment
-
Aditalle valuraudantielllä 10 pistettä ja papukaijamerkki. Samat henkilöt jotka aikaisemmin pyöritti puksun essoa. Sieltä sai sunnuntai illallakin laturia ja muuta autosähköä, silloin kun se oli _huolto_asema. Aditalla on jonkinlainen päivystyskin, ja itse sain edelliseen A4:een laturin sopivaan hintaan off-office hoursien aikana.
edit: jaha eivät osanneet auttaa tällä kertaa
Comment
-
Pistetään nyt tänne vastaisuuden varalta talteen, jos jollekulle muullekin tulee tarvetta, eli jos laturi on mallia Delphi 079903021DX ja haluaa uuden tilalle, on korvaavat osat:
079903018 X Laturi
079903119C Hihnapyörä
079903237 Välirengas (Tulee laturin ja hihnapyörän väliin, jotta ei ota kiinni)
079121131BB Putkiyhde
079121131BC Putkiyhde
079121053L Jäähdytysnesteletku
079121070T Jäähdytysnesteputki
4D0971992A Pistoke
Laturi Korvaantuu vielä osaan 079903021EX (viimeisin numero).
Listasta kiitokset Helsingin marmorin varaosamyyjälle :)
Eli tuo laturin osanumero on vaihtunut pariin kertaan jo.
Comment
-
-
Edullista vaihteisto öljyä 6HP19A automaattiin. En ole moisesta merkistä ikinä kuullutkaan. Tilasin kuitenkin 20 litraa kokeeksi kun maksaa 1/5 Febin vastaavasta, puhumattakaan marmorin hinnoista. Saa nähdä minkälaista tavaraa sieltä tulee.
20 litran kannussa vielä edullisemmin.
Comment
Comment