Selkee S4 specifi ongelma :D Eikai siitä ulosvetäjästä oo iloa kuin sen varren irroittamiseen. Eiks siinä oo laipallinen mutteri, lyö siihen mutteriin hylsyn kanssa? Vanhasta varresta saattaa se boorillinen messinkiholkki hajota mutta eikai se mitään haittaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Mutteri lähti aika helposti kun antoi pari päivää kylpyä sille. Sen jälkeen varsi kyllä lähti ulosvetäjällä, mutta se holkki jäi siihen akseliin kiinni :D No kiitos jälleen forumin, tähän oli valmistauduttu ja deremelillä kummaltakin puolelta holkki poikki niin tipahti melkeen itestään pois :)
Oli kyllä aika väsynyt tuo vanhan varren jousi kun vertaa nyt tuohon uuteen. Pyyhkii nyt koko matkalta taas :)
Comment
-
Suosittelen rekisterikilven valoihin audin omia ledimoduleita.. on hyväksynnät yms niin ei pitäis tulla edes katsastuksessa nurinaa niistä.
Ja sen verran vielä noista ledeistä, että jos ei syty, niin kannattaa kääntää polttimo. Ovat hiukan nirsompia sen suhteen kummalle puolelle tulee plussa ja kummalle miinus kuin nuo perinteiset hehkulankapolttimot ;)
Comment
-
Silläkin uhalla että tää threadi tuntuu olevan S4 aiheinen tsätti, niin tuolta muualta löytyy aiheesta seuraavaa, tosin tavis B6:ista:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=983
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=538
Huomiona ensimmäisen linkin:
Jännä sinänsä, että takapenkille asti sisustassa voi olla ei can-bus polttimot jotka toimivat, mutta takakontin puolelle ei enää kelpaakaan kuin can-bus mallit.
Comment
-
Itellekin pitäis takakonttiin laittaa uudet ledit kun eivät suostu palamaan. Mä laitoin jonkun tämän tapaisen kitin eBaystä, melkeen kaikki tuli mukana, olisko just ne kontin ledit uupunu. Hyvin on toiminut nyt ainakin vuoden yli.
Comment
-
Öljyistä hiukan, eli pitäis pikku hiljaa tilailla valmiiks öljyjä, niin Castrolia aattelin tilailla. Sitä lähinnä mietin, että pistänkö 0w-30 vai 0w-40 tilaukseen? Suositus taitaa olla tuo 0w-30, mutta mm. jenkkiforumeilta lukenu että tuo 0w-40 toimis paremmin (vähentää enemmän mm. käynnistysräsähdystä). Onko täällä kukaan huomannut eroja noissa? Vaiko peräti 10w-60 niin kuin tono on tainnut käyttää?
Comment
-
Omilla empiirisillä tutkimuksilla huomattuna suht jäykällä 5w40 öljyllä käynnistyy näteimmin. Etenkin kun "hehkuttaa" ennen starttia eli virrat päälle, tauko, sitten vasta startti.
0w40 shelli ainakin toimi huonosti. Jäykkä 5w30 ok. Näyttää että kylmän pään jäykkyydellä olisi väliä. Sikäli 10w voi olla hiljaisin, mutta alkaako kuuma pää olla 60 liian tiukkaa.
Comment
-
Vieras
-
Löytyyhän tuollainen öljynvalitsinkin Castrolilta, samoin Mobililta. Ghoustia lainatakseni, ei kai tuolla voi kovin paljon metsään mennä? http://oilselector.castrol.com/c/fi/fin/search
Comment
Comment