Näppäilyvirhe, piti kirjoittaa 235/40/18.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Niinhän se yleensä menee :) Mutta mä oon tykästynyt noihin ässän omiin vanteisiin, että vanteet ei tule ainakaan vaihtumaan. Motarilla tulee tietenkin nopeudet kasvamaan kesä aikaan, joka lisää kulutusta. Tossa ässässä ei ole minkään näköistä lämmitintä, joka vaikuttaa negatiivisellä tavalla kulutukseen näin talviaikaan..Kesää odotellessa =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiEi mullakaan ole lämmitintä. Säteilylämmitin öljypohjan nurkassa näytti yhdessä ässässä lähinnä huonolta vitsiltä ja eberiä/webastoa tähän ei saa järkevästi mihinkään mahtumaan. Eipä tuo kyllä tunnu kolmenkympin pakkasestakaan silti yhtään välittävän.
Onkohan keskieuroopan S4:n akku eri laatua/tehoa kuin Suomessa?
Comment
-
eberiä/webastoa tähän ei saa järkevästi mihinkään mahtumaan. Eipä tuo kyllä tunnu kolmenkympin pakkasestakaan silti yhtään välittävän.
keskieuroopan S4:n akku eri laatua/tehoa kuin Suomessa?
Eipä tuon ässän käynnistelyssä ole ollut ongelmia kovassakaan pakkasessa lämmittämättä, kun akku on kunnossa, vaikka kaksi sylinteriä puuttuukin tuohon B6:seen verrattuna.Viimeksi muokannut amalin; 18.2.2012, 13:16.
Comment
-
Joo tuo akun siirto konttiin on ilmeisesti ainoa tapa. Mietin sitä että tekisi rs4 b7 osilla kun siinä on akku valmiiksi takana, mutta siinä onkin takakontin pohja aivan erimuotoinen. Jätin toistaiseksi ajatuksen vielä hautumaan.
Laitoin Villelle sähköpostia kun tuli käyntiä kajaaniin.
Comment
-
Joku taisi toisessa ketjussa sanoa että oli webasto/eberi asennettu kuskin pyöräkotelon taakse (tai sinnepäin) B6 ässään. Itsellä on tuo saksan akku kestänyt aika hyvin pakkasia ainakin toistaiseksi, toista viikkoa seisomista -25-30 pakkasessa ja nätisti pyöräytti käyntiin kuin palmun alta(kirjaimellisestikin, heh heh..). Paras kone käynnistymään kylmänä kovilla pakkasilla mitä olen itse ajanut.
Ja tuosta kuumeesta sitten pääsee eroon vain ostamalla sen auton, itse tuskailin useamman vuoden ennen aikaiseksi saamista :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wez85 Näytä viestiOnko miksasilla käyntiä kajaanissa lauantai aamuna tällä viikolla? Meinaan jos aamulla kerkeäisi s6 vilkaisemaan sillä aikaa, kun emäntä käy töissä..
Comment
-
Kannattaa muuten omistajien vilkaista paisuntasäiliötä alapuolelta, mulla oli halkeamia jo ihan mukavasti siinä seinämässä mikä on kannen yläpuolella. Samoin yhteen toiseen samanlaiseen ässään vaihdetaan paisari, koska siinä se jo vuotaa. Sori vaan mutta vein sitten toistaiseksi viimeisen ruotsin varastosta :) eli voipi mennä hetken ajan tehdastilaukseen. Ei ole kallis osa, jotain 30 euron tienoilla. Kannen lämpö varmaan jotenkin haurastuttaa sitä.
Tässä jossain vaiheessa on aikomuksena irrottaa imusarja, kokeilla siitä onko läpät miten väljänä, asentaa imusarjan etupäähän korjaussarja joka ajaa imusarjan läppää (ihan vaan mielenkiinnosta, että mitä tapahtuu käynnistysrämähdykselle) ja uusia huohotusputket. Yhdestä missä otettiin imusarja irti, oli huohotinletkut imusarjan alla jo aika huonossa kunnossa.Viimeksi muokannut LauriJT; 25.2.2012, 10:42.
Comment
-
Joku taisi toisessa ketjussa sanoa että oli webasto/eberi asennettu kuskin pyöräkotelon taakse (tai sinnepäin) B6 ässään. Itsellä on tuo saksan akku kestänyt aika hyvin pakkasia ainakin toistaiseksi, toista viikkoa seisomista -25-30 pakkasessa ja nätisti pyöräytti käyntiin kuin palmun alta(kirjaimellisestikin, heh heh..). Paras kone käynnistymään kylmänä kovilla pakkasilla mitä olen itse ajanut.
Ja tuosta kuumeesta sitten pääsee eroon vain ostamalla sen auton, itse tuskailin useamman vuoden ennen aikaiseksi saamista :)
Jeppis jepulis, Itsellä on eberi juurikin pyöräkotelon takana, hienosti mahtuu.
Comment
-
Viittitkö ottaa kuvan ainakin mulle miten ne letkut on sinne saatu vedettyä? Mietittiin sitäkin paikkana, mutta ei tiedetty että mahtuuko se ja miten sinne saa letkut.
Muuten jos miettii C5 S6 ja B6 S4 välillä, kannattaa ehdottomasti ajaa molemmat, sillä ovat täysin erilaisia autoja. Veljellä on juurikin C5 S6, kummallakin meistä tippi, ylipäänsä jo hallintalaitteiden tuntuma ja ajotuntuma on todella erilaiset noissa. Samoin käytös moottorilla ja laatikolla.Viimeksi muokannut LauriJT; 28.2.2012, 22:21.
Comment
-
Tuli tänään tehtyä köyhänmiehen pakoputki viritys, "Flapper mode" Eli tuli disabloitua pakoputken läpät. Ihan positiivinen vaikutus ääniin. Tuossa kuva läppien toimintamallista http://i116.photobucket.com/albums/o.../exflapper.jpg
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jjheimo Näytä viestiPitäisiköhän kokeilla tuota läppämodausta?. Piti hommaa kylläkin ihan kunnon putkisto,mutta investoin ne rahat nyt ensihätään kunnon alustaan.
Broidin Nowackin putkistolla olevan E39 M5:sen rinnalla oma ässä kuullostaa ujolta vajaamukiselta :)
Tosin ei se sitä vielä laulamaan saa kunnolla. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiEipä tullut toi aiemmin mieleen, pitää siis kokeilla.
Tosin ei se sitä vielä laulamaan saa kunnolla. ;)
Comment
Comment