Siihen kumiin päsee itseasiassa pyöräkotelon kautta ylättävän hyvin käsiksi. Startin vaihdossakin sen joutuu irrottamaan eikä vaadi juurikaan purkamista. Keula tosin melkein pitää saada ilmaan ja kone kannatukseen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Mikä näiden kasikoneiden odotettavissa oleva käyttöikä on? Kannattaako yli 200tkm ajettua edes harkita, vai saako siihen sitten heti tehdä isomman rempan? Mitkä ovat ylipäätään mallin suurimmat remonttikustannukset iän myötä? Tietenkin kaikki on pitkälti autokohtaista, mutta kai näistä nyt jonkunlainen kaava on havaittavissa.
Comment
-
Onhan se näissä, ihan niin kun kaikissa muissakin, eniten kiinni miten sitä on käytetty, pidetty ja huollettu. Yleiskunto on ainakin omasta mielestä huomattavasti painavampi valintakriteeri kuin pelkkä mittarilukema. Toki, mikäli on reilummin yli 200tkm mittarissa niin jälleenmyynti alkaa jo olemaan huomattavan vaikeaa, varsinkin tämmöisille. Asia mikä on hyvä pitää mielessä kun ostaa, vaikka halavalla saisikin.
Comment
-
Sound: Ei ite ainakaan mitään erityistä sanomista löydä autosta. Tuning umpiot ei oo omaan makuun mutta sehän on sivuseikka vaan. Kohtuu kilometreillä on ja hintakin ihan kohtuullinen.
Tumppim: Olen mie huomannu kaiteita myytävänä ja on niitä mulle tarjottukin privalla. Halvimmalla saisin tällä hetkellä purkaamolta ja lähtee tilaukseen kunhan tässä rahatilanne toipuu. Kesällä varmaan sitte ne pienet muutokset teen mitä suunnittelinkin. Minkälainen sulla on se h&r jousisarja ajaa? Olen miettinyt että laittaisko eteen vaan jousilautaset vai laittaisko madallusjouset joka kulmaan. H&R ainakin on niin sopiva ku olla vain voi madalluksen puolesta kun kuvia nähnyt. Keulasta on itsellä hiukan liian korkea.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiMulla on tullauspaperit ollut sisällä reilun viikon avo ässästä, sanoivat käsittelyajaksi 2 - 3 viikkoa. Kieltämättä alkaa jo vähän jänskättämään...
On se vaan ihan v..un makee laite, automaattina & rattiläpysköin ;)
Comment
-
Katselin veromäärää autostasi eikä hymyilyttänyt yhtään. Kai olet valittanut siitä koska verotusarvo oli aivan järjetön?Viimeksi muokannut hoff4; 7.4.2013, 19:54.
Comment
-
Ei mulla tosta h&r:stä oo pahaa sanottavaa. Eikä se siitä vakiosta ajettavuudeltaan varmaan paljoakaan muutu. Mutta stance ongelma noillakin on mun mielestä. Jousilautasia oon ite kaavaillu noitten kaveriks vielä, ellen sit siirry suoraan coileihin. Nyt kesärenkailla toi keuliminen ei häiritse enään niin pahasti. Laitoin tonne foorumilaisten autot puolelle muutaman kuvan kesärenkailla. Muuttu jopa niin siedettäväks, että voi olla etten tee mitään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiKäy kattoo kuvat mun exästä näyteikkunatopikista. Voisin sanoa, että H&R + jousulautaset on huono idea. B.T.D.T.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiKatselin veromäärää autostasi eikä hymyilyttänyt yhtään. Kai olet valittanut siitä koska verotusarvo oli aivan järjetön?
Niin ja voinhan odotella sun veropäätöstä myös ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiOnko raadilla tästä mitään mietteitä? Tai onko jopa joku käynyt potkimassa renkaita tai menossa käymään?
Comment
-
Tumppi: justiin hyvässä stänssissä tuolla h&r sarjalla. Riittää mulle. Kuikelon exässä se keula tosiaan meni ihan liian alas kun laitto ne lautaset lisäksi.
Comment
-
Xenoneita ei ilmeisesti ole ollut tehtaalta lähtiessä.
Missäs Markus pystyy ajamaan noin matalalla autolla? Tai sitten tuossa koeajamassani oli otteessa hieman optimistiset mitat, kun keula oli 325, eikä kyllä puhettakaan, että olisi voinut hetkeäkään ajaa normaalisti. Hidastetöyssyt mutkitella kulma kerrallaan ja voi sitä ihanuutta koittaa ajaa parkkihallin ramppia, kun meinasi jäädä mahasta kiikkumaan kantin päälle. Paljonko noissa on mitat vakiona?
Comment
-
Vakiona oli muistaakseni jotain e=340mm t=330mm. Varovastihan sillä saa ajella, mutta mahanpohjasta ei kyllä ole lähelläkään, että jäisi kiinni minnekään. Myrkkyä tuntuu olevan talvella nuo mutkissa olevat jääpatit/montut. Jos ratti käännettynä ajaa vähänkään vauhilla pattiin, niin nastat raapii kaariin. Renkaat tosin tuotu aika lähelle kaarta.
Mutta onneksi täällä Oulussa ja tuolla vanhempien luona maalla on niin hyvät ja tasaiset tiet, että matahkollakin autolla pärjää ;)
Comment
-
Hmmm taitaa tää mun kippo uida syvemmällä tai ainakin samoissa lukemissa ;) http://www.audiclub.fi/audifinns/att...9&d=1355492744
Kun tälläkin setupilla tuli vähän maalaushommia noihin kaariin :( et kai sitä pitää vähän nostaa... tai sit vaan ajaa tasessa maastossa :D
Comment
-
Tuli eilen käytyä vaihteleen öljyt, kaikki suodattimet ja tulpat. Niin vaan oli mullakin tulpat jo aika kulahtaneen näköset. Öljynä koitan nyt sitä Valvolinen Syn Power 5w-40, niin saadaan siitäkin käyttö kokemuksia. Ensimmäinen huomio tulikin heti aamulla. +10 asteen tallista käynnistys, eikä mitään ketjun rallatuksia, täysin hiljanen käynnistys. Tekeehän se kuulemma monella tuon ilmiön, kun on vaihtanut öljyt juuri, mutta oli se silti mukava käynnistää, kun ei kuulunutkaan mitään rohinoita :)
Comment
-
Mäkin voisin tehdä lisäkysymyksen tohon Larpan kyssärin lisäks. Saako tuolta imusarjan sisältä kiristeltyä ne kaikki tarvittavat ja mahdollisesti löystyneet ruuvit ihan vaan käyttämällä tota imusarjan kantta pois, ettei sen takia tarvi koko imusarjaa irrottaa? Imusarjan irrottamiseen ei siis ole mitään tarvetta, ellei halua vaihtaa sitä imusarjan alla olevaa huohotusputkea vai? Tällä nyt haetaan takaa vaan sitä, että autohan käynnistyy kyl hiljaa ja imusarja ei hullumaisesti rämähtele, mut vainoharhanenhan tässä taas on, jos siellä jotain irrallisia ruuveja imusarjassa mahdollisesti on :) Raportoihan Larppa tänne, jos käytät imusarjaa auki, et mitä sulta sieltä löytyy.
Comment
Comment