Eli tuli emännän kans pantua ny vähä kädet paskaan ku tuli hommattua kyseinen paketti ja sit huomattiinki et maksukanavia ei voi tallentaa jonka takia oikeestaan hommaattiinki koko paketti. Äijä ei liikkees mitenkää maininnu asiasta, ainoostaan sano et kanavia voi tallentaa. Sopimusehdois oli sanottuna ettei palautusoikeutta oo sen jälkeen kun on saanu tilausvahvistuksen sähköpostiin. Vahvistus on näemmä tullu samantien ku ollaan liikkeestä lähdetty. Hivenen tuntuu nyt kusetukselta.
Haettiin paketti siis 21.10 ja sähköpostiin tulleessa vahvistuksessa kytkentäpäiväksi oli merkitty 31.10 ja sitten taas tilaussopimuksessa lukee että tekstiviestitse tulee ilmotus. Joo, on tullukki. Aluks oli toi 31.10, sitten muuttu 3.11 ja nyt eilen tuli viesti et 7.11. Eli koko paketti ei edes ole toiminnas vieläkään. Sopimusvahvituksessa lukee selvästi päivämäärä, viestissä aina "arvioitu". Onko mitään mahdollisuutta päästä tästä paskasta eroon? Huomenna tulee 14 vrk täyteen hakemisesta ja sen takia pitäs vähä saada neuvoja mikäli tuo aika asiaan vaikuttaa.
Haettiin paketti siis 21.10 ja sähköpostiin tulleessa vahvistuksessa kytkentäpäiväksi oli merkitty 31.10 ja sitten taas tilaussopimuksessa lukee että tekstiviestitse tulee ilmotus. Joo, on tullukki. Aluks oli toi 31.10, sitten muuttu 3.11 ja nyt eilen tuli viesti et 7.11. Eli koko paketti ei edes ole toiminnas vieläkään. Sopimusvahvituksessa lukee selvästi päivämäärä, viestissä aina "arvioitu". Onko mitään mahdollisuutta päästä tästä paskasta eroon? Huomenna tulee 14 vrk täyteen hakemisesta ja sen takia pitäs vähä saada neuvoja mikäli tuo aika asiaan vaikuttaa.
Comment