Talouteen pitäis saada kuulemma joku tuommonen B7 farmari neliveto. Onko kellään mielessä seikkoja, jonka takia tuommoinen otsikon mukainen kampe pitäisi ehdottomasti jättää kauppaan?
Kriteereinä olis ehkä jopa keskimääräistä parempi luotettavuus, koska paremman puoliskon pitäisi pärjäillä tuon kanssa joskus kuukausia ilman meikäläisen hinausapuja. Tästäpä syystä tuo 1,8t (BFB) ehkä mieluummin kuin 2,0tfsi, tämä nyt aivan hatusta vedettynä. Suorityskyky kuulemma riittää tuossa 1,8t:ssäkin. (?!)
Long life tuossa kiikarissa olevassa yksilössä on ollut käytössä, mutta tarkoitus olisi alkaa vaihtelemaan öljyjä 10tkm välein -> ei liene aiheuta ongelmia, jos tähän asti on kestänyt läjässä.
Ollaan kateltu tuommosta noin 150tkm ajettua yksilöä. Onko tuossa mitään isompaa odotettavissa vaikkapa 200tkm:ään mennessä? Nokkaketjun kiristin maybe? Turbo tuossa kestänee kun on tuossa APUssakin kestäny jo 215tkm hukkaamatta öljyä.
Haukkukaa nyt tuo malli, ni saa jatkaa etsimistä.
Kriteereinä olis ehkä jopa keskimääräistä parempi luotettavuus, koska paremman puoliskon pitäisi pärjäillä tuon kanssa joskus kuukausia ilman meikäläisen hinausapuja. Tästäpä syystä tuo 1,8t (BFB) ehkä mieluummin kuin 2,0tfsi, tämä nyt aivan hatusta vedettynä. Suorityskyky kuulemma riittää tuossa 1,8t:ssäkin. (?!)
Long life tuossa kiikarissa olevassa yksilössä on ollut käytössä, mutta tarkoitus olisi alkaa vaihtelemaan öljyjä 10tkm välein -> ei liene aiheuta ongelmia, jos tähän asti on kestänyt läjässä.
Ollaan kateltu tuommosta noin 150tkm ajettua yksilöä. Onko tuossa mitään isompaa odotettavissa vaikkapa 200tkm:ään mennessä? Nokkaketjun kiristin maybe? Turbo tuossa kestänee kun on tuossa APUssakin kestäny jo 215tkm hukkaamatta öljyä.
Haukkukaa nyt tuo malli, ni saa jatkaa etsimistä.
Comment