Unohtamatta sitten vähittäistuontia vaik Saksasta, jossa kyl yleensä säästää pitkän pennin osien kanssa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ensinmäinen audi hakusessa - S2 ostettu
Collapse
X
-
Ei mulla oikeestaan niin väliä ole jollei ole ilmastointia, saahan useimmista autoista ikkunat auki :D
Kattelin tossa purkaamoilta väliaikasta (100e)syyläriä millä vois koittaa sitten että toimiiko auto normaalisti vai vienkö takaisin myyjälle saman tien. Ilmoituksessa luki S2 mutta sitten lähetti kuvat sähköpostiin ja veikkaisin että on A2 syyläri, aika levee/korkee/ohut 2flektiä ja lähdöt eri paikassa kuin S2:sessa
muutamasta paikasta kyselly uusia ja hintahaitari on 270e-650e välillä jossain 3-4vk toimitus aika. Ajattelin kyl työpaikan kautta hommata nisseniltä ni saa jotain alennusta, löysin jopa yhdestä paikasta sen "ylimääräsen" syylärin siihen keulalle hintaa en muista. Hommasin nyt sen etkan koneelle täytyy alkaa tutkiskelemaan sitä.
Comment
-
Ootkos tuolta http://speed-autoteile.fi/ kysellyt, josko klubin omalta varaosamyyjältä löytyis?!
Comment
-
Siihen saa sitten varautua että alustan puslat on aika loppu. Ostin itse talvikäyttikseksi S2:n kesällä, maksoin selvästi enemmän mitä nuo sun ehdokkaat on. Jotta siitä autosta saa hyvän ajettavan (lue: se on silti puskevin Audi mitä ikinä on tehty, vain Saabit puskee enemmän) niin vaihdatan sinne käytännössä kaikki alustan puslat, jouset ja iskarit. Pelkästään osiin menee hyvälaatuisilla tarvikeosilla tehtynä reilu tonni ja erityisesti puslien vaihto teettää tuntitolkulla töitä. Kilsoja toki mun autossa on loivasti enemmän sillä oletuksella että noiden kilsat on edes auttavasti oikealla hehtaarilla.
Ilmastointi on kiva varuste toimiessaan. Lämmönsäätömoottoreiden toiminta kannattaa testata. En tosin tiedä onko ne samanlaiset tuossa GM-ilmastoinnissa kuin uudemmassa mutta mulla ainakin oli kaksi moottoria pimeänä.
Kumpikin noista on ollut pitkään kaupan, katselin muistaakseni kumpaakin autoa jo kesällä. Skippasin molemmat karvalakkivarusteisina ja 3B-koneisena.
Syylarin päälle tuleva ilmanohjainmuovi maksaa muutaman kympin.
Rippikouluikäiset Audit alkaa olla mallista riippumatta siinä luokassa että se ei ole rahamies joka sellaisen ostaa vaan se joka sillä ajaa. Ja sekin on pian entinen rahamies. Osat maksaa, joitain osia on vaikea löytää ja bensaa palaa reilusti.
Olisiko tämä hintaeronsa verran parempi? Speksit vaikuttaa melko asiallisilta. http://www.nettiauto.com/audi/s2/4304826
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti(lue: se on silti puskevin Audi mitä ikinä on tehty, vain Saabit puskee enemmän)
Veteli kyllä kovin vaikkei ollut kuin 230-240hv. Jäykemmällä takavakaajalla ja konin alustalla se jopa tarjos välillä mutkassa perää sivulle, mutta joo. Se offtopicista. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiOlisiko tämä hintaeronsa verran parempi? Speksit vaikuttaa melko asiallisilta. http://www.nettiauto.com/audi/s2/4304826
Voin kysellä tietoja jos on mieleinen.
Comment
-
Kattelin myöskin tuota yksilöä, mutta menee reilusti yli budjetin :/
Edelleen olen tuon mustan yksilön kannalla syyläri viasta huolimatta, siistimpi ja muutenkin "paremman" oloinen. Halpoja nuo nyt tuskin koskaan tulee olemaan ja olen semmosen käsityksen saanu että pitää hintansa aika hyvin?
Eihän sen pakko juuri coupe s2 olla jos vain samoissa hintaluokissa kuljetaan kunhan on 4-veto,turbo ja Audi :D
Comment
-
Siis ässä on semmonen auto, että siinä ei kannata tuijottaa sokeasti hintalappuja, kun se kolmen-viiden tonnin ruoska on helposti maksanu sen 10keur, kun se on kunnossa. Ja siihen valmiiksi 9-10keur autoon ei välttämättä tarvinnu tehdä yhtään mitään ja on kädessä paremmin alkujaan pidetty helmi.
Comment
-
Edellisestä ässästä maksoin 13,5k€ ja siihen oli kolmen vuoden ajalta kuitteja 12k€. Silti sai pari tonnia vuodessa laittaa rahaa kiinni, vaikka kilsoja tulee vuoteen ~5tkm. Tosin kaikki ei ihan pelkkää huoltoa ollut.
Nykyiseen ässään palaa rahaa vähintäänkin samalla vauhdilla, jollei enemmänkin.
Comment
-
Lohkaisin nuo lähinnä vianhakuun jne ihmettelyyn liittyvät jutut omaksi ketjukseen moottoripuolelle.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=105268
Comment
Comment