Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä laillinen VAG-Etka?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä laillinen VAG-Etka?

Mistä ja miten saisi selvällä rahalla hankitun laillisen ja luotettavan Etka-ohjelman? Kun näyttää vaan olevan esillä mitä epämääräisempiä ja hämäräperäisempiä tarjouksia...

Luulen ettei ole yksityishenkilön saatavilla moista.

Comment

En tiedä varmaksi, mutta olen siinä uskossa että ETOS on sellainen VAG-varaosaohjelma, jota myydään autokorjaamoille jne.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viesti
        Luulen ettei ole yksityishenkilön saatavilla moista.
        - "Ettei ole Flooraa?" Tulipa mieleen vanha margariinimainos - siis ettei ole Etkaa saatavissa laillisesti? Eikä millään hinnalla? Eikö olisi parempi panna ohjelma myyntiin, kuin että piraatteja kuitenkin leviää maailmalla? - Pitänee siis tyytyä katselemaan noita Hayness'in kirjoja...

Comment

Jos ei hintoja ole tarvis saada niin vag-cat toimii, ainakin silloin kun ei ole alhaalla.

Comment

Tosiaan vag-catista varaosanumero ja Tepon hintalaskurillahan näkee sitten Tepon hinnan ja Suomen marmorihinnan.

Comment

VAG-cattikaan tuskin ihan 100% laillinen on :). Tuskin selailusta linnaan joutuu vaikka kiinni jäisikin. Ei myöskään ihan ajan tasalle päivitetty (ei kaikkia malleja, korvattuja osanumeroita), mutta menettelee toki.

Comment

Tuskin sen laittomampi kuin ruotsalaiselta palveluntarjoajalta imaistu piraatti :)

Comment

Tässä kohtaa paistaa silmille kahden Baijerin Bundesreichissa vaikuttavan autoyhtiön ero silmille.

Perhelossin hommattuani huomasin, että bmw.fi sivuilta on suora linkki ETK:n weppiversioon, johon auton sarjanumeron syöttämällä pääsee selailemaan tarpeelliset osat :S

Eipä tuo Audin jälkimarkkinointi kyllä ole vakuuttanut mitä täältä on saanut lukea.

Comment

No eipä noita Vagcomin tasosia diagnostiikkasoftia ole aivan joka autoon tarjolla.
                    Mersun omaa saa kyllä "virallisena" kansantasavallasta melko edullisesti kuten monia muitakin.
                    Etka nyt on tietysti eri aisia, ja kyllä tuollainen saisi olla vapaassa käytössä.

Comment

Eihän ne nykypäivänä saa marmorilla osanumeroita edes paljastaa jos menee kysymään:) Tarkoin varjeltuja salaisuuksia nämä audien rakenteet.

Comment

Gedu, saman olen itseksin todennut. Baijerilaisesta saa ihan Suomen marmoritiskiltä ostaa ETK:n ja muistaakseni vielä suomenkielisenäkin. Eikä maksa miljoonia. Heillä on eri käsitys siitä, miten varaosia saa myytyä parhaiten kuin meidän marmorilla :)

Kovastihan ovat yrittäneet julistaa salaisiksi kaikki auton huoltamiseen vähänkin liittyvät tiedot, jotta saisivat kaikki huollot vain ja ainoastaan merkkitiskille. Niiltä lähtökohdilta kun asiaa pohtii, niin minä en ainakaan koe omatunnon tuskia, vaikka apuja oman autoni huoltamiseen olen löytänytkin...

Comment

https://www.partslink24.com/partslink24/user/login.do

Tämäkin vissiin korjaamoille ja varaosaliikkeille tarkoitettu ohjelma.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mikaks Näytä viesti
                            https://www.partslink24.com/partslink24/user/login.do

Tämäkin vissiin korjaamoille ja varaosaliikkeille tarkoitettu ohjelma.
                            Jep, muistaakseni jotain 300e oli yhden tunnarin hinta.

Comment

Working...
                            X