Aika monessa autossa olen nostanut apurungon takapään kiinnityspultin kohdilta. Se pultin kanta uppoaa hyvin hallitunkin nostokuppiin ja ei helpolla sieltä luiskahda pois.
Takapään akselista tai taka-akselin etukiinnikkeestä.
Pukki sitten tilanteen mukaan.
Typ44 edustaa tässäkin asiassa teknisen edistyksen lakipistettä.
Muutama viikko sitten hankin matalanostimen. Jos se vähän helpottaisi näitä nykyromujen nosto-ongelmia. Välttelen helmojen vääntelyä näissä nostoasioissa viimeiseen asti. Helmat ei ole oikein missään autossa oikea nostokohta, vaikka niissä olisi nostopaikatkin.
Takapään akselista tai taka-akselin etukiinnikkeestä.
Pukki sitten tilanteen mukaan.
Typ44 edustaa tässäkin asiassa teknisen edistyksen lakipistettä.
Muutama viikko sitten hankin matalanostimen. Jos se vähän helpottaisi näitä nykyromujen nosto-ongelmia. Välttelen helmojen vääntelyä näissä nostoasioissa viimeiseen asti. Helmat ei ole oikein missään autossa oikea nostokohta, vaikka niissä olisi nostopaikatkin.
Comment