Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Klubitunnukset konsernisisarissa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Klubitunnukset konsernisisarissa

Mitäs mieltä raati on klubin tunnuksista konsernin halvemmissa merkeissä (VW, Seat, Skoda)? Audi vaihtui korvikkeeseen ja nyt miettinyt, että tuleeko liikaa köyhä wannabe -vaikutelma. Tarra ikkunassa on vielä aika huomaamaton, mutta kilvenalunen on jo paljon erottuvampi.
    Jonkun Lambon, Possun tai vaikkapa Phaetonin kohdalla samaa fiilistä ei pääse syntymään.
    Tietysti kuka tahansahan voi laitta autoonsa vaikka Rolls Roycen merkin, muttei se itse autoa muuta mihinkään. Voi vaan antaa säälittävän kuvan omistajastaan.

Sehän riippuu ihan oman egon koosta.

Comment

Minusta kai se on sama pistääkö sen tarran kiinni vaikka polkupyörään jos clubin jäsenmaksu on maksettu.

Comment

Jaa...mikä ettei.
        Mielestäni ihan oma asia kun kerran ostettu se kilvenalus, toki on vielä parempi jos jäsenmaksu maksettu.
        Loppujen lopuksi se on clubille mainonta..... ajattelen minä.

Comment

Kyllä meidän talouden molemmissa volkkareissa on sekä tarrat että kilvenaluset.

Comment

Jos mulla olis veyroni, niin laittaisin kurillanikin kerhon kilvenalusen, harmi ettei ole...

Comment

Ei ole Veyron, mutta onpa silti Suomen parhaan autokerhon kilvenalus :)
              Attached Files

Comment

Working...
              X