Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Pikaiseen pestynä. Vielä pitäs parempi pesu tehdä että saa pikipilkut pois ja vahat päälle. Vappuajelulla kävin räpsäisemässä kuvatusta kun oli niin nätti sää, vaikkakin jäätävän kylmä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viesti
Ensimmäinen sovitus tulevan kesän rattailla... 20mm spacerit tarvii vielä ostaa/pistää joka kulmaan, ja korkeudesta tarvii napata pois riittävä määrä. Katellaan sitten uudestaan :)
No onpas vanteet, yleensä en siedä kromisia mutta nämä ovat sopivalla tapaa hieman överiksi menevät !
Ei ole kromiset, vaan täyskiillotetut... ;) AMG Aero II:t
Tommoset Gallardo LP560 replicat tuli laitettua. Keskiöistä kiitos Jap3lle.
Ja jos jollain on nurkissa A6 avantin sport/s-line jouset niin kuten kuvasta näkyy, saa kaupata ;)
Odotan innolla sitä päivää ku joku laittaa tänne kuvan ja sanoo että: Tässä mun ruohonleikkuri, onhan se aivan liian matala mut kohta saan korotussarjan alle :-) sorry OT...
Odotan innolla sitä päivää ku joku laittaa tänne kuvan ja sanoo että: Tässä mun ruohonleikkuri, onhan se aivan liian matala mut kohta saan korotussarjan alle :-) sorry OT...
Ei tämä nyt mikään ruohonleikkuri alunpitäenkään ollut.
Eikä ole Audi, mutta vetoakselit sentään joka nurkalla.
Tässä nyt kesävanteet ostin kun halvalla sain omaa silmää miellyttävät, vielä pitäs vähän siistiä autoo yms pientä lisäillä. Kiitoksia myös edellisille omistajille ''johdotus'' ja muista yllätys virityksistä
Vanha 256tkm ajettu -99 B5 1.8Tq Avant vaihtui hitusen uudempaan. Kyseessä loppuvuodesta 2003 rekisteröity, 2004-vuosimallin B6 1.8Tq Avant S-line BFB-koneella, ensimmäiseltä omistajalta täydellisellä merkkiliikkeen huoltohistorialla 135tkm ajettuna. Penkkeinä on sporttinahat, ratti on monitoimimalli eli nelipuolainen S-linestä huolimatta, muita varusteita mm. urheilualusta, 4x sähköiset lasinnostimet (vai onko tuo B6 vakiovaruste?), xenon-ajovalot, Symphony-stereot, FIS, aurinkoverhot takaovissa, metalliväri...
Sisusta on oikein hyvin pidetty ja mekaniikkakin tuntuu olevan kuosissa, mutta ulkopuolta pitää vähän laittaa; espanjalaiseen tapaan maalipinnasta löytyy parkkeerausjälkiä yms... ehkäpä suoritetaan ylimaalaus tai ikkunalinjasta alaspäin vakuutuksen piikkiin jossain kohtaa.
Nämä kuvan vakiovanteet vaihtuvat vielä tällä viikolla old RS6 -mallisiin samassa 17" koossa ja jäävät talteen talvivanteiksi mahdollisen Suomeen paluun varalta.
andre: Sitä yritinkin tuolla selityksellä toimittaa :) Eli ensimmäinen ostaja oli ruksannut monitoimiratin, vaikka olisi ollut näppärä kolmepuolainen tarjolla. No, onhan tuossakin hyvät puolensa, joskin silmät jo haahuilee myyntipalstoilla käytettyä kolmepuolaista etsimässä, kuin myös S4 door bladeja.
Mezza9 jos olet suomeen päin tulossa, niin tehdään rattivaihtokauppaa. Peukalo hakee kokoajan niitä monitoiminappuloita omasta B6:sta, kun on B7:ssa niin kalibroitu. :)
Comment