Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vähän päivitetty talvilook. Oli hyvä kuvausmesta, poistuessa junttasin pohjan katukiven reunaan ihan kunnolla... :D Heti näköjään tarttu pesun jäljiltä jotain skeidaa matkaan..
Tuosta oman kulkineen talvilookki. On kyllä toisiks rumimmat vanteet, mitä koskaan mulla ollu autossa (heti keltasen sierran keltasten peltivanteiden jälkeen).
4F meni ja vaihtu vajaavetoon. OEMplussaa tulossa. Mm. glossy musta s-line maski, kiiltävät sumarin ritilät, maskiin sopivaksi, kromiputkenpäät OEM. ym. Talvi varmaan aikapitkälle menee näin, ellei maski tipahda ennen lumi postiluukkuun.
Attached Files
Viimeksi muokannut Rammo; 18.11.2014, 19:52.
Perustelu: typoja
Eipä taida juttua löytyä. Tuohan siis on B7 avant 2.0tfsi (BUL) quattro -07. Ruotsin tuonteja, S-line ulkoa, hr:n madaltavat jouset, sisällä sportti nahkat ja muuten melko perussetti. Itse tykkään tuosta vakiona olleesta puna/musta yhdistelmästä. Mukava ja itselleni riittävän ripeä ajella. :) Minulla tuo on ollut 1,5 vuotta ja n. 15 000 km.
Comment