Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ei tuo Terolle kelpaa, muistelisin että spekseistä pitää löytyä ainakin 2.8 V6, automaatti ja klima. Penkit varmaan menisi auton hinnalla vaikka irtonaisena :)
Viimeksi muokannut hopsis; 8.5.2014, 12:41.
Perustelu: hidas
Piti tehdä pieni kompromissi tuon suhteen. Itsekin olisin halunnut ilmastoidun V6:n tomaatilla, mutta nyt on 2.0 manuaali. Ilmastointi puuttuu, mutta sähkökatto kompensoi sitä hieman.
Ihan ilman sarvia ja hampaita, mihin te sitä ilmastointia kaipaatte avoautossa? Katto ylhäällä ajaminen onnistuu paljon mukavammin jollain muulla ja katto alhaalla ilmastoinnin käyttö on jokseenkin yhtä järkevää kuin jäätelön syöminen saunassa.
Ajoin viime kesänä umpiautolla HKI - Jäämeri - Hki -reissun. Jos mulla olisi ollut avoauto niin olisin tehnyt sen reissun sillä. Oli sen verran pitkä retki että kelit oli monenlaisia. Ihan koko aikaa pitkillä maantietaipaleilla ei varmaankaan olisi voinut tai viitsinyt ajaa katto auki helteellä. Välillä katto kiinni ja kylmäkone jäähdyttämään. Eri juttu toki jos pyörii siinä lähisnagarin ympärillä.
Kyllä se tosiaan oli ihan muutamia kertoja kun ilmastointia tuli käytettyä cabissä viime kesänä pidemmällä siirtymällä. Aika turha loppupeleissä, toki kostealla kelillä poistaa tehokkaasti huurteen laseista.
No joo, mulla Cabrio on ihan bulevardikäyttöön tarkoitettu. Pitemmälle matkalle ei tulisi mieleenkään lähteä tuolla, satasen vauhdissa on aikamoisen epämukava meteli, oli reppu kiinni tai ei.
10 vuotta ja ~100tkm moisella ajaneena olen erimieltä meluisuudesta. Matka-autoksi soveltuu loistavasti 2:lle hengelle. Ilmastointia tuli usein kaivattua.
Comment