Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Huono kuva keskiviikkona ostetusta harrasteesta(myyjän ottama). Otan parempia kuhan kerkiän. Autohan ihan perus 2.5l koneella, joten mikään raketti ei ole.
Maanantaina seisontaan ja kesää odottamaan talliin. :)
OT: Pakko olla toista mielipuolta, ihan työn puolesta :)
Tästä saataisiin kunnon keskustelu käyntiin "Muu tekniikka" puolelle :) Jontikan plus-puolia ovat vaihteiston+pikavaihteiden käyttö sekä etukuormaajan käyttö. Muutenkin kuskilla on hyvät oltavat kopissa hyvän järjestelyn ansiosta. Miinus-puolella on näkyvyys tuolta kopista, varsinkin piikkejä käyttäessä (keula niin pitkä ja kantikas) ja varsinkin tässä yksilössä harmittaa etukuormaajan manuaalinen lukitus.
Välillä käytössä on uudempi lainapeli Deutzi, joka onkin asia erikseen.
Huono kuva keskiviikkona ostetusta harrasteesta(myyjän ottama). Otan parempia kuhan kerkiän. Autohan ihan perus 2.5l koneella, joten mikään raketti ei ole.
Maanantaina seisontaan ja kesää odottamaan talliin. :)
Ei ole raketti mutta ajoltaan hakkaa reilusti tehokkaammat! :)
Nepanepa on hauska laite vaikkei tosiaan ole mikään erityisen kiihkeä. Sen minkä mutkan ulostulossa ja suorilla jää, sen jarrutuksessa ja mutkissa voittaa. Tällainen kokemus mulla on, erityisesti hiukan rakennetusta nepsteristä.
Tästä saataisiin kunnon keskustelu käyntiin "Muu tekniikka" puolelle :) Jontikan plus-puolia ovat vaihteiston+pikavaihteiden käyttö sekä etukuormaajan käyttö. Muutenkin kuskilla on hyvät oltavat kopissa hyvän järjestelyn ansiosta. Miinus-puolella on näkyvyys tuolta kopista, varsinkin piikkejä käyttäessä (keula niin pitkä ja kantikas) ja varsinkin tässä yksilössä harmittaa etukuormaajan manuaalinen lukitus.
Välillä käytössä on uudempi lainapeli Deutzi, joka onkin asia erikseen.
Jatkan vielä OT:ta. Mun tietämys rajoittuu moottoripuolelle, niissäkin Valtra, MF, Fendt osastolle. Ajamisetkin rajoittuu muutamaan kierrokseen tehtaan pihalla, jollain protomalleilla.
Tiimikaveri ajoi viime vuonna yhden PRCF:n tuolla autolla ja ehkä ensi kaudella muutaman lisää. Endurance saloonia tolla on ajettu kaudesta 2006 alkaen.
Tuttu auto. Olen tuota korjannut vuosien varrelle, kun olin vielä marmorilla töissä. Tuohan on maalattu/lakattu joitain vuosia sitten uudestaan, vähän huolimattomasti kylläkin. Omistaja piti auto kyllä enemmän kuin hyvin, lähes aina jos oli orkkisosa saatavilla, se laitettiin ja muutenkin huolsi säntillisesti ( kuten evp everstiltä voi odottaakin)
Jos olisi ollut vähemmän autoja omassa pihassa, niin olisin hakenut pois, vaikka ei olekkaan 20v tekniikalla.
Tuttu auto. Olen tuota korjannut vuosien varrelle, kun olin vielä marmorilla töissä. Tuohan on maalattu/lakattu joitain vuosia sitten uudestaan, vähän huolimattomasti kylläkin. Omistaja piti auto kyllä enemmän kuin hyvin, lähes aina jos oli orkkisosa saatavilla, se laitettiin ja muutenkin huolsi säntillisesti ( kuten evp everstiltä voi odottaakin)
Jos olisi ollut vähemmän autoja omassa pihassa, niin olisin hakenut pois, vaikka ei olekkaan 20v tekniikalla.
Sama auto :) En olisi aikaisemmin uskonutkaan, että autoa voi pitää noinkin, kuin tuota on pidetty. Se kuittien määrä - vetää yhä hiljaiseksi. Tarkoitus olisi tulevaisuudessa museoida tuo, mikäli mahdollista - ja järkevää?
Eipä taida hirveästi vielä typ44:ia museokilvissä olla, vaikka ensimmäisen vuosimallin yksilot jo siihen kykenvätkin. Niitä ei vaan hirveästi taida olla. Pihalla makaa yksi, mutta kaukana mistään ajokunnosta... Hieno 200:nen kaikinpuolin!!
En ainakaan tiedä että yhtään olisi vielä museokilvissä. Oma on tarkoitus saada siihen kuntoon että sen voi museoida heti kun se on mahdollista eli vuonna 2017. Sitä ennen omista menee museokilpiin tämä ja vuonna 2020 sitten olisi tämän vuoro. Tällainenkin löytyy nykyisin tallista mutta tämän museointi ei ole suunnitelmissa.
Comment