Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Edelleenkään auto ei ole siinä kunnossa ettei parempia kuvia halua laittaa. On niitä kuitenkin luvassa. Taattua Lumialaatua siis. :) Talvirenkaat on alla. Laitatin Hakkis kasit ennen pahinta ruuhkaa.
Laitetaanpas muutama kuva pikku kolmosesta. Muutama kuva ennen talvirenkaiden vaihtoa. Pölyinen auto, mutta menköön. Talvivanteille ei olis pahitteeksi spacerit. :)
Autokuumetta ollut ilmassa joten katotaan jos laittaisin tuon myyntiin. Aika vähän näkyy myynnissä näillä varusteilla.
Tulipa vaihdettua lötköön talveksi 200:sen keula ja urkin 8" ronalit 195/55 hakkapeliitta seiskoilla. Jonkinlainen veny tuli, mutta omaan silmään ihan passeli. Ja näillä spekseillä pitäisi mahtua pyörimään vielä jopa madalluksenkin kanssa. Nyt näyttää vakiokorkusena hiukan hassulta.
Lötkö on aina kaunis. :) Ehkä joskus omakin lötkö on sellaisessa kuosissa että siitä voi ottaa kuvan julkaisutarkoituksessa. Sitä odotellessa on tyydyttävä typ89 erikoishenkilöauton kännykkäkuviin.
Ääh Tomi, olisit pitänyt tuon lötkön orggiksena :) Ei noita pintakahvaisia ole liikaa enää liikenteessä.
Btw, tuo auto oli ensin kaverilla tässä lähellä ja sitten minulla. Ja olipa minun ensimmäinen quattro. Tuossa kaksi kuvaa vuodelta 2009.
Tuliko kaikki laput ja liput huolloista ja laitoista mukana? Niitä oli minun aikana iso pino.
Äläpä ville menetä yöuniasi :-) kaikki muutokset on palautetettavissa. ja eipä tuo ollut lähellä orggista minulle tullessakaan ;-) esim jälkiasennetut sähkölasit edessä ja katkaisijat "hienosti" töhiksen tilallla. vaihdoin veivit takaisin. sekä kauko-ohjattu keskuslukitus joka nyt on sinäänsä plussaa, kun ovestakaan ei mene muut lukkoon. Juu huollot on merkattu enemmänkin kuin hyvin ja oon jatkanut samaa linjaa koska onhan sitä huoltoa piisannut.. :-D. Vanhin kuitti tais olla vuodelta 1991.
Nyt on TT:stä paremmat kuvat. Ne eivät kerro sitä, että ostin kiesin haldex-vammaisena. :D Nyt eka haldex muutamien torsenien jälkeen, katsotaan jääkö viimeiseksi, jos kuntoon laitonkaan jälkeen vetoisuus ei nappaa :)
Jos ei löydy orkkista, niin ehkä paras valinta soittimeksi on Alpine ida-x305. Pari tuollaista on tullut nähtyä Audissa ja sopii merkin henkeen paremmin kuin hyvin. Jos ei olisi alpine-tekstiä, niin merkkiä tuntematon ei tajua kyseessä olevan merkkisoitin, sopii niin hyvin Audeihin. Tohon korimalliin, ehkä liian moderni, mutta varmasti yksi parhaista soittimista joista löytyy ns. eleganttiutta auton merkkiin liittyen ja kenties tuo moderniutta kabiiniin oikealla tavalla. Muistuttaa vahvasti nykyaudien MMI-käyttöliittymää pyörösäätimineen jne. Tossa linkki pariin kuvaan http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=160192
Kyllä vaan. Itse ostin Ebaystä tommosen Gamma CC;n Risaan. Tosin, jos väsyy radion kuunteluun niin joutunee vaihtamaan tuoreempaan soittimeen, jotta saa mediaa kiinni. No siihen on vielä matkaa...
Mulla on grammari kiinni 95 prosenttia ajasta joten sinällään ei ole väliä mitä laite toistaa. Kesällä yli 4500km autolomalla autossa kuului musiikkia ehkä noin kolmen tai neljän minuutin ajan. :)
On se jännä: täällä moderaattoritkin osallistuu offtopiciin. No jatketaan.
Multa löytyis tuo gamma cc-soitin, jos kiinnostaa? -93 urssista otin sen pois, täysin ehjä mutten äkkiseltään muista löytyykö koodia.
Comment