Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Täytyy koputtaa puuta mutta on sanottava että toistaiseksi vähävikaisin auto mikä mulla ollut. Ostin tuon 68tkm ajettuna ja nyt on 155tkm mittarissa. Ainoa varsinainen vika on ollut oikea takapyörän laakeri joka on vaihdettu. Takalevyt ja palat vaihtui viime keväänä ja eteen vaihtuu tänä keväänä ja lisäksi kardaanin takimmainen kuminivel pitää vaihtaa, siinä pieniä halkeamia.
Uudet kesävanteet, vanha auto ja renkaat.
Viimeisten vuosien aikana on tässä vaiheessa (1v omistusta) jo ollut paha autokuume päällä ja mennyt vaihtoon. Tämän kanssa ei nyt sellaista ole vielä tullut.
Attached Files
Viimeksi muokannut makelja; 13.4.2018, 08:45.
Perustelu: Kuva lisätty
Jarkon kolmonen on kyllä porno. Ei tuohon muuta tarvi kuin oikea korimalli, väri ja vanteet. Vähän alkoi kaduttamaan kun oma vastaava tuli vaihdettua viime vuonna tylsän mustaa Passattiin.
20x10” et27 235/35 kumeilla. On ihan millistä kiinni ettei puolat osu satulaan, ja toisesta millistä kiinni kaareen.:D kaaret mankeloitu.
Vanteet siis speedlinen 19x9” muokattu tuohon kokoon. Sorvattu on keskiöstä niin, ettei keskimerkki mene, kun liimalla kiinni. Radinox lipat ilmeisesti.
Edellisen omistajan teettämät valssit (Cornelius).
Tälläinen operaatio kiinnostaisi itseäkin, kun löytyy 19" BBS speedlinet ja 20" vanteet olisi kiikarissa.
Vielä talvitassuilla mutta kevyen iltapesun jälkeen... Tuolla olisi tarkoitus ajella vielä pitkään. Siis jos ei satu tulemaan lotosta tai muita epätodennäköisyyksiä.
Nikon taidon näytteitä taas tarjolla.
Eli ostin B7n kaveriksi sitten B8 3.0tdin työmatka ajoon lähinnä mutta tästä tulikin pääharraste sittenkin samalla ja B7 jää tosiaan paremman puoliskon ajoon :)
Tulipa ykköskäyttikseenkin vaihdettua kesätassut alle. Samalla säädin alustaa himppasen alemmas, 15mm keulasta ja 10mm takapäästä. Hieman lisääkin ehkä vois tiputtaa...
Pikkuhiljaa alkaa olemaan projekti voiton puolella. Tähän mennessä korjattu xenon-plussien tyyppiviat, vaihdettu tukivarret eteen, asennettu Eibach Pro Kit ja Bilsteinin B8:t, etuloksut uusittu ruosteen takia, takakaaret maalattu uudelleen, korjailtu 1.8t:n tyyppipaikkoja, teinikartio heivattu konehuoneesta mäkeen, ryppyiset kalvot takaikkunoista veks :)
Vielä pitäisi pohjamuovit hommata koneen alle, uudet Brembon levyt ja palat eteen, nokkaketju vaihtaa uuteen ja kiristin kunnostettuun, ainiin ja uudet sumarit. Kromeissa jotain hapettumaa, hopeiset peilit, uusi spoileri takaluukkuun, takaikkunoiden kolmiohin eteipiltä mustat kalvot. Auto on niin puhdas kuvassa, mitä perus ruiskupesun jälkeen voi olettaa (Kuopiossa ei tällä hetkellä toimivaa TI-pesuhallia...hyi tuota perää). Aika hemmetin hyvä auto ajaa, jos nyt tuota puuttuvaa kardaania ei lasketa.
Ainii olihan miulla tällainen viime talven heräteostos. 2litraisella pikkuvitosella varustettu ysikymppi. Vasta 460tkm rullattu :) Putkistoa jouti vähän modifioida, että sai sävelet paremmin kuuluville.
Comment