Rupeaa kilometrejä ja korvauksia niistä tulemaan, ja tuo ässä ei ole ihan siihen tehty, joten pitäisi tässä jotain toista kippoa rinnalle etsimään. Tarkoitus olisi pakuksi rekisteröidä, koska ei ole perhettä mitä tarviis kuljetella ja yritän pitää auton kustannukset mah. pienenä. Seuraavia vaihtoehtoja olen jo funtsinut:
- Audi A4(B5) Avant 1.9 TDI Quattro
- Audi A6(C4) 2.5 TDI Quattro
- BMW 525 Touring E39
- BMW 320 Touring E42
Viimeinen on periaatteessa liian kallis, mut hyvällä säkällä jonkun karvalakkimallin vois saada edukkaasti. Syvästi audi uskovainen olen, mut noi bemarit ois pykälää uudemman tuntuisia, takavetoisia tosin:( Noita kolmea ensimmäistä sais ulkomailta tänne rekisteröitynä alle viidellä tontulla. Tuota tokaa on aika vähän tarjolla, mut jos jaksas ettiä ja ootella.
Tuleeko muita vaihtoehtoja mieleen? Risut ja ruusut noista? Auton pääasiallinen tarkoitus on siis toimia työjuhtana, eli mahdollisimma pienet ylläpitokulut ovat prioriteetti 1 tai 2:)
- Audi A4(B5) Avant 1.9 TDI Quattro
- Audi A6(C4) 2.5 TDI Quattro
- BMW 525 Touring E39
- BMW 320 Touring E42
Viimeinen on periaatteessa liian kallis, mut hyvällä säkällä jonkun karvalakkimallin vois saada edukkaasti. Syvästi audi uskovainen olen, mut noi bemarit ois pykälää uudemman tuntuisia, takavetoisia tosin:( Noita kolmea ensimmäistä sais ulkomailta tänne rekisteröitynä alle viidellä tontulla. Tuota tokaa on aika vähän tarjolla, mut jos jaksas ettiä ja ootella.
Tuleeko muita vaihtoehtoja mieleen? Risut ja ruusut noista? Auton pääasiallinen tarkoitus on siis toimia työjuhtana, eli mahdollisimma pienet ylläpitokulut ovat prioriteetti 1 tai 2:)
Comment