Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä on lötkö? (Tyhmä kysymys)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Tollanen junttilukkomalli menee niin pitkään hangessa, kunhan pyörät tavoittaa maata. Kokeiltu juttu :)

    Comment


      #62
      Ilkka, lueppas toi lause ny ihan ajatuksella, tuossa just mietin, että pre-feisliftin valitsisin juuri ton lukon takia :) , mutta muuten kyllä Facelift olis ehdoton valinta.

      Comment


        #63
        Juu, anteeksi vain. Luin viestisi väärin, käsitin kyseessä olleen facelift vaikka lukeehan siinä selvästi pre. Pahoittelut häiriöstä :)
        Viimeksi muokannut Ilkka L; 5.5.2011, 09:17.

        Comment


          #64
          Junttilukko toki takaa pidon välittymisen. Siitä huolimatta torsen:kin menee muniaan myöten jääradan ulkopuolella pitkänkin lenkin kunhan ei pääse pysähtymään, btdt. Vaatii myös hieman voimaa ;)

          Comment


            #65
            Ääni sakaralukolle, menee eikä meinaa ja on vielä sairaan mukava viedä liukkaalla :)

            Comment


              #66
              Toinen ääni sakaralukolle

              Comment


                #67
                Kivoja muistoja tuo tämä säie. Tossa kuvatus mun paperihirviöprefaceliftlötköstä, oli lisäksi vielä alipaineistettu vajaaveto. :D Tuskin on enää hengissä..?
                Attached Files

                Comment


                  #68
                  En alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.

                  http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg

                  :)
                  Viimeksi muokannut Tinke_J; 4.5.2011, 21:12. Perustelu: Linkki oli rikki

                  Comment


                    #69
                    Lueskelin eilen TM:stä juttua siitä, miten autot ja niiden tekniikka on muuttunut 30 vuoden aikana. Jutussa oli vertailtu uutta va vanhaa S-Mersua. Vanhan ässän kuvaus olisi sopinut vallan mainiosti myös V8:n.

                    Comment


                      #70
                      Lueskelin eilen TM:stä juttua siitä, miten autot ja niiden tekniikka on muuttunut 30 vuoden aikana. Jutussa oli vertailtu uutta va vanhaa S-Mersua.
                      Minäkin ostin TM:n juuri tuon artikkelin takia. Ihan mielenkiintoinen juttu, mutta vähän pisti silmään, kun vertasivat vanhaa bensa veekasia uuteen TDi-koneeseen. Eihän tuollaisten teho-, vääntö- ja kulutusomituisuudet ole mitenkään vertailukelpoisa keskenään.

                      Comment


                        #71
                        Eihän tuollaisten teho-, vääntö- ja kulutusomituisuudet ole mitenkään vertailukelpoisa keskenään
                        Ihan yhtä paljon kuin itse autot

                        Comment


                        • #72
                          Kyllä vaan Lötkö tuntuu herättävän tunteita nyt ja vamaan vielä tulevaisuudessakin ja hyvä näin:),
                          Että Autoista puhutaan.

                          Comment


                          • #73
                            kaveri kävi prätkällä pihassa ja totes kanssa että,on komeita malleja nuo typ44. lötköt..=))
                            ja totes uudempien ruoste ongelmat aikas isoiksi..verrattuna.

                            (tosin se pitää vanhemmista autoista)

                            Comment


                              #74
                              Ihan yhtä paljon kuin itse autot
                              Miten niin? Testin tarkoitus oli vertailla miten autotekniikka on muuttunut saman valmistajan saman tason mallien välillä 30v aikana.

                              Sorry OT.

                              Comment


                              • #75
                                Alkuperäinen kirjoittaja Tinke_J Näytä viesti
                                En alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.

                                http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg

                                :)
                                Niin, tarkoitin tol Mersun maskin imitoinnilla C126 (1981-1991) mallei joissa omasta mielestäni samantyylinen maski on.
                                http://www.emercedesbenz.com/autos/m...nz-c126-coupe/

                                Comment


                                  #76
                                  Kaun(h)eus on vissiin katsojan silmässä, mutta minun mielestäni typ44 on rumin audi ikinä. V8 keulalla tai 200:n on vielä ok, mutta perussatku on järkyttävän näköinen.

                                  Comment


                                    #77
                                    Rumia esi-isiä on ollut jokaisessa suvussa. Kuka kenen silmissä vuorollaan. Senaattorit ovat kuitenkin olleet aina haluttuja.

                                    Comment


                                      #78
                                      Se joka toista rumaksi haukkuu, sen oma napa paukkuu.

                                      Comment


                                      • #79
                                        ja joutuu "romanin" karvalaukkuun..

                                        Comment


                                          #80
                                          Tämä topic oli oikeasti aivan mainio.

                                          Kiitokseksi siitä TM 16/88 mahtilötkön ensikoeajoraportti
                                          http://dl.dropbox.com/u/672983/v8-TM16-88.pdf

                                          Comment


                                            #81
                                            Tässäpä sitten "Kasin vastine" TM:ssä:
                                            Attached Files

                                            Comment


                                              #82
                                              Eipä tienneet silloin mainita TM:ssä että 20V:ssä on virranjakajassa muoviratas, rallikauden metallisen sijaan. Perhana.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Tuo vääntö noin alhasilla kierroksilla tais olla sillon aika kova juttu.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Tuo vääntö noin alhasilla kierroksilla tais olla sillon aika kova juttu.
                                                  Kyllä, mutta tosielämän tilanteessa tuo mainio kone ei anna moista vääntöä ennen ahtopaineiden nousua. Sikäli vähän huuhaata sanoa max. väännön olevan jo noin alhaalla vaikka se jarrupenkissä irtoaisikin tietyllä kikkailulla.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    10 venaseen nähden voi vääntöä sanoa löytyvän joka tapauksessa alhaalta :)

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      riippuu 10-venasta, esim 1B vs MC, MC on ehkä kaikista kuollein alarekisterissä. Nostetuilla ahtopaineilla kiva Jekyll and Hyde-kone :D

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        1B on ihan yhtä lahna alhaalla. Eikä siellä ylhäälläkään nyt sitten mitään ole vakiona :)

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Juu, mutta antaa kaiken keskialueella :) kerralla...

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Onhan tuo 3B muihin aikakauden turbovehkeisiin verrattuna hyvinkin notkia kone.

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              On se ihan kelvollinen laite vakiokokoonpanossa nykyisinkin normiliikenteessä, vaikea jäädä jalkoihin, varsinkin talvella.

                                                              Tosin selkeästi alkaa ihmisten mielissä lötkö olemaan ns. vanha romu josta päästävä ohi vaikka henki menisi. =)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X