Tollanen junttilukkomalli menee niin pitkään hangessa, kunhan pyörät tavoittaa maata. Kokeiltu juttu :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä on lötkö? (Tyhmä kysymys)
Collapse
X
-
Ilkka, lueppas toi lause ny ihan ajatuksella, tuossa just mietin, että pre-feisliftin valitsisin juuri ton lukon takia :) , mutta muuten kyllä Facelift olis ehdoton valinta.
Comment
-
En alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.
http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg
:)
Comment
-
Lueskelin eilen TM:stä juttua siitä, miten autot ja niiden tekniikka on muuttunut 30 vuoden aikana. Jutussa oli vertailtu uutta va vanhaa S-Mersua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tinke_J Näytä viestiEn alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.
http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg
:)
http://www.emercedesbenz.com/autos/m...nz-c126-coupe/
Comment
-
Tämä topic oli oikeasti aivan mainio.
Kiitokseksi siitä TM 16/88 mahtilötkön ensikoeajoraportti
http://dl.dropbox.com/u/672983/v8-TM16-88.pdf
Comment
-
Tuo vääntö noin alhasilla kierroksilla tais olla sillon aika kova juttu.
Comment
-
riippuu 10-venasta, esim 1B vs MC, MC on ehkä kaikista kuollein alarekisterissä. Nostetuilla ahtopaineilla kiva Jekyll and Hyde-kone :D
Comment
-
Comment