Kuutisen tuhatta kilometriä on nyt taitettu tuolla syyskuussa hankitulla profiilin Octavialla. Ihmiset ovat erilaisia, mutta itselle on suuri merkitys sillä, ettei tartvitse koko ajan olla istumalihakset puoli tuumaa penkistä irti ja jännittää, että mitä tänään hajoaa ja päästäänkö kotiin. Oikein mukava on ollut ajellessa ja olen edelleen aika vakuuttunut siitä, että tehtaalla on mokattu eikä tuota minimipannua ole keulalle laitettu vaikka piti :) Tosin alle kuuden litran keskikulutus kielii muuta. Pikkujutut, kuten oven tavarakotelon pohjan liukueste piti itse laittaa, kun skraban ja parkkikiekon rinnakkaiselo aiheutti ei-toivottuja akustisia muutoksia kabiinin atmosfäärissä, mutta nämä nyt ovat aika pieniä juttuja, jos verrataan auton hintaa uuden Passatin (varauksin) tai A6:n hintaan, jotka tarjoavat about samat meidän kannalta oleelliset sisätilat.
Virtuaalista hattua kyllä kiristää aika lailla tuo näihin aikoihin teillä esiintyvän veden kiinteän tai osittain kiinteän muodon aiheuttama akseleiden epätahtiin pyöriminen. Ensimmäinen autokin oli aikanaan etuveto, mutta nätisti sitä on unohtanut, että miten ihmeessä voi jopa 1.2 litran pata sutia automaatilla vähän joka lähdössä kostella kestopäällysteellä. Olis kir... quattrolla töitä.
Virtuaalista hattua kyllä kiristää aika lailla tuo näihin aikoihin teillä esiintyvän veden kiinteän tai osittain kiinteän muodon aiheuttama akseleiden epätahtiin pyöriminen. Ensimmäinen autokin oli aikanaan etuveto, mutta nätisti sitä on unohtanut, että miten ihmeessä voi jopa 1.2 litran pata sutia automaatilla vähän joka lähdössä kostella kestopäällysteellä. Olis kir... quattrolla töitä.
Comment