Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S4 B6

    Olis hakusessa kyseinen auto, suomessa alkaa sedan malliset olevan aika kiven alla niin onko tämmöstä järkeä lähtee saksanmaalta hakeen. Välillä on muutama näkyny suomessa 25-30t hinta haarukassa ja saksassa autot pyörii siin 15-20t. Verot käsittääkseni on n. 12t pintaa? Kilometrejä ei mieluusti sais olla yli 100tkm, mitä tuon verran ajetussa autossa pitäisi tarkastaa? Entäs minkä laiset huollot noilla kilometreillä olis hyvä olla tehty?

    Olisi muutenkin kiva kuulla porukalta kokemuksia kyseisestä autosta kun ei niin hirveesti löydy netistäkään niitä. Kaupunki ajossa taitaa viedä helposti sen yli 20l/100km? Vakuutuksia olen kattonut Pohjolan ja Lähi-Vakuutuksen sivuilta laskureilla ja Pohjola on huomattavasti kalliimpi. Millasia summia porukka maksaa vuodessa? Lähi Vakuutuksella tais olla noin 2000e/vuosi, mutta tarjouksen voisi saada n. 1600e?

    Varustelut taitaa vissiin olla aikas lailla samat kaikissa autossa, paitsi soittimet perus audi concertista siihen näyttölliseen dvd? soittimeen.

  • #2
    Kyllä noita löytyy Ruotsistakin. www.blocket.se
    Googlesta myöskin etsivä löytää ihan muutamalla hakusanalla Audi S4 B6:sta runsaasti infoa.

    Oma mielipiteeni on se, että kun tuon S4 V8 mallisarjan kulkuneuvoa on ostamassa. Niin on ihan turhaa tuijottaa kulutuslukemia, se syön mitä sinne tankkiin laittaa.
    Noissa vakuutuksissa paikkakunta, ikä jne jne vaikuttaa myöskin vakuutuksien suuruuteen. Joten hieman on hankala vertailla toisiinsa :(

    Comment


    • #3
      Olet ostamassa V8 koneella olevaa autoa niin sillon ei mietitä kulutuksia.
      Jos mietit edes vähäsen niin älä osta V8 moottorilla varustettua auto. So simple!

      Huollot tietenkin maksaa ja pitää muistaa et, ku on s/rs niin osien hintoihin tulee ilmaa lisää.

      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ighlight=s4+b6 tuolta vähän lisää purtavaa

      Comment


      • #4
        Kyllä. Nicon linkin takaa löytyy ainakin minun kommenttejani Ässän kulutuksesta, tosin pari viikkoa sitten saavutin yhdellä tankilla 600 kilometrin merkkipaalun. Tosin se käsitti vain ja ainoastaan maantieajoa talvirajoituksilla.

        Ehdottomasti molempien vastanneiden kanssa samaa mieltä siitä, että näissä mobiileissa kaikki menee, mitä tankkiin laittaa. Ei kannata sen enempää sitä murehtia. Vakuutusmaksut minulla jossain tuolla 2500 euron nurkilla ilman bonareita, yhtiönä Pohjola ja vakuutushakemuksesta raksittiin "kaikki turvat mitä löytyy". Halvemmallakin voi selvitä, mutta vakuutuksissa on merkittäviäkin eroja, joita ei ole erityisen helppo hoksata. Väittäisin, että halpaa ja hyvää ei tässäkään tapauksessa ole... Eri asia on, että onko kalliskaan hyvää. Ajoneuvoverolippu tuli justiinsa postissa, 334 euroa (päästöt 293g/km).

        Kyyti on komiaa.

        Comment


        • #5
          (päästöt 293g/km).
          Häh, miten tossa B7:ssa on 322g..?

          Comment


            #6
            Ja kymmenen vuotta vanhassa biturbo kutosessa 295g (Kävi tosin tuuri ensirekisteröinnin suhteen ja menee painon mukaa verotus omassa)... turha noiden perään on tuijotella, jos kulkupuolta haluaa.

            Onkos B7 isompi kone? vois ehkä osaltaan selittää jotenkin?
            Viimeksi muokannut RistoEe; 11.4.2011, 13:09. Perustelu: Lisäys

            Comment


              #7
              Onkos B7 isompi kone? vois ehkä osaltaan selittää jotenkin?
              B6 ja B7 käyttävät käytännössä samaa 4.2-litraista moottoria. Se muuttui 3.0-litraiseksi, mekaanisesti ahdetuksi kutoseksi vasta B8:n myötä.

              Eroja veron määrään syntyy siitä, että tiptronic-S4:ssä on aina pienemmät päästöt (n. 295 g/km) kuin manuaalissa (n. 322 g/km), oli kyseessä sitten B6- tai B7-sarjan S4.

              Tässä vielä 2003-mallisen sedanin tekniset tiedot.
              Viimeksi muokannut Allekirjoittanut; 11.4.2011, 13:44. Perustelu: Tietojen lisääminen.

              Comment


              • #8
                Ja näemmä hienoinen ero on vielä korimallissakin, ainakin tuon linkin mukaan Tippi-Avantissa on 295 ja minulla Tippi-sedanissa tuo 293.

                Comment


                • #9
                  "Vakuutusmaksut minulla jossain tuolla 2500 euron nurkilla ilman bonareita"

                  Miten helvetissä? itellä täyskasko + liikenne ilman bonuksia 900e/v

                  Comment


                    #10
                    Ompas edukasta kun op-pohjolan vakuutuslaskuri sanoo 2004 S4:lle liikennevakuutus 858,81€ + superkasko 1835,11 = 2693,92€. Missäs yhtiössä tosta selviää 900€? Pitää selkeesti vaihtaa oman A4:n vakuutukset sinne ;)

                    Comment


                    • #11
                      liikennevakuutus 858,81€ + superkasko 1835,11 = 2693,92€
                      Kuulostaapa pirun kalliille, pitääpä oikein katsoa mitä nuo omat vakuutukset kustantaa..

                      Comment


                        #12
                        900e ilman liikenne ja kaskobonareita on kyllä mille autolle tahansa halpa kun puhutaan täyskaskosta (lunastusturvan kera tai ilman). Kuulostaa siis kyllä bullshitilta rehellisesti sanottuna tai nyt on unohdettu jotain bonareita/alennuksia kertoa.
                        Fenniakin näyttää liki 2000e vuosimaksua. Maksimibonareilla ilman keskittämis- yms alennuksiakin hinta jää 700e:hen.

                        Comment


                        • #13
                          Bonusten kera yhteisumma vuodessa 754€. liikennevakuutus tästä 502€(40%)

                          Comment


                          • #14
                            Tarkalleen ottaen ilman alennuksia 2383,07 euroa, sisältää vakuutusmaksuverot. Alennuksien ja bonareiden jälkeen tosin 770,84 euroa vuodessa. Tuli nimittäin viime viikolla lasku, kopsaan suoraan siitä.

                            Heikki vissiin puhuu laskun loppusummasta, eikä suinkaan "listahinnasta"?

                            Comment

                            Working...
                            X