Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton historian metsästystä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Auton historian metsästystä

En tiedä oliko tälläistä topicia jo, mutta ajattelin, että tässä voisi foorumilaiset metsästellä hankinnan alla olevan tai uuden kulkupelin historiaa.

Eli itse tuli hankittua reilu viikko sitten uusi perheenjäsen ja kiinnostaisi onko kyseinen ajoneuvo ollut jonkun foorumilaisen hallussa ja millainen historia autolla on ollut?

Tiedot:
    Auto: Audi S4 B6
    Vuosimalli: 2003
    Rekisteritunnus: AHI-555
    Kilometrit mittarissa: 163 000 km
    Attached Files

AKE:n tietopalvelu on hyvä, http://www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/ tosin kaikki tiedot eivät ole ilmaisia. Sieltä metsästin Audin edellisen omistajan ja tiedustelin hieman ennen ostopäätöstä. Liikkeestä ostin auton.

Comment

Noin uuden auton historian selvittämisen ei luulis olevan vaikeaa :)
      Itse oon selvitelly oman -69 Plymouthin historiaa, kaikki omistajat on tiedossa. Ensimmäiselle omistajalle pistin sähköpostia viimeviikolla, aikoivat penkoa arkistoja mitä löytyy. Eka omistaja oli Suomen Pankki ja Ahti Karjalaisen käytössä on ollut.

Comment

Juu onhan noita tietopankkeja, joista korvausta vastaan saa tietoa autosta, mutta ehkä mukavempaa löytää tämän kautta vanha omistaja ja aloittaa muistelot :) Tosin käsittääkseni AKE:n kautta kyllä saat henkilön nimen ja paikkakunnan, mutta eipä niilläkään välttämättä pitkälle pötkitä, jos henkilön yhteystiedot ovat salaisia. Ja aina mukavempaa saada tietoon täällä, varsinkin jos auto on ollut ACF:n jäsen hallussa, toimii vähän niinkuin takuuna hyvälle pidolle. ;)
        Aika hyvin tiedän tuon auton historian jo, ainoastaan auton viimeksi omistanut henkilö "kateissa".

Comment

Working...