Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apua, audini tarvii vanteet alle

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Apua, audini tarvii vanteet alle

Vannetukku.fi järjestää kilpailun facebookissa jossa eniten tykkäyksiä saanut voittaa lahjakortin kyseiseen firmaan. Viime keväänä olin matkalla hakemaan vanteita tuolta mutta se reissu päättyi surullisen kuuluisasti peuran myötä puuhun. Joten yritetään nyt uudestaan saada vanteet kesäksi (ei päätyä puuhun) Idea on siis että käyt tykkäämässä julkaisemastani vanteista.

https://www.facebook.com/vannetukku/...98754326810700
    http://www.facebook.com/vannetukku

Kiitos&kumarrus Monica+Diudi
    Viimeksi muokannut Crash_; 9.3.2011, 03:18. Perustelu: lisä linkki

Tykätty.

Ja lainataan myös sen verran topiccia, että meikäläisenkin vannevalintaa saa käydä tykkäämässä;

Linkki

Comment

Lisää jeesiä tarvitaan! Kaikki facebook profiilin omaavat auttakaa! Käykää tykkäämässä linkistäni ja samalla kun tykkäätte vannetukku.fi ryhmästä voitto voittaa arvoinnoissa itsekkin palkintoja. Auttaminen ei mitään maksa ;)

Comment

Tykätty.

Comment

Molemmat sai klikin

Comment

osallistuin tohon samaan.. :D se meni jotenki näin:

"ei tuu kesää, nimittäin ilman uusia vanteita! Lupaan että edes kelien sattuessa en vahaa autoa ennenku on uudet vanteet alla. Luulis olevan jo aikamoinen perustelu.. :)" -enkä oo saanu ku 5 ääntä. Ei väkisin.. :D

Comment

Tykätty

Comment

tykätty

Comment

Eiköhän ne tykkäykset näy sieltä Facebookista, ei jokaisen tarvitse tänne niistä ilmoittaa.

Comment

Minä tykkään vuorostani erittäin paljon okkim:in kommentista.

Comment

Tykätty Haraldin kommenttia koskien Mikon kommenttia tykkäämisestä!:)
                      Viimeksi muokannut jaarli81; 11.3.2011, 12:11. Perustelu: Sori oli pakko

Comment

Mun vannevalinnasta ei tarvitse tykätä, mutta voin antaa tilinumeron, jos joku haluaa välttämättä avustaa hankinnassa. :)

Comment

Okei, mä voin vitosen laittaa :)

Comment

Tämä loppui tähän

Comment

Working...
                            X