Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Harkinnassa 2,3 quattron osto (7A)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Harkinnassa 2,3 quattron osto (7A)

    En tiedä onko tämä nyt oikealla alueella mutta kuitenkin, olen harkinnut vm 89 coupe quattron ostoa.

    kävin koeajamassa ja ajossa huomion kiinnitti se muunmuuassa se että kun kaasun kun päästi ylös niin tuntui selvä nykäisy. Johtuuko tuo että alkaa olla vanhassa autossa jo väljää voimansiirrossa vai onko vaan ominaisuus.

    vikoja että kuskin ikkuna ei aukea, abs valo palaa, omistaja sano että luultavasti anturin johto poikki. Mutta kaikkein huolestuttavin oli ehkä se että moottorista kuului sellaista epämääräistä kohisevaa, rahisevaa ääntä. en osaa ihan oikein kuvailla sitä mutta ei kai normaalia?

    autolla ajettu mittarin mukaan 255000 varmaksihan sitä ei pysty tietämään

  • #2
    Tuo nykäisy voisi olla vaikka perän tuennasta tulevaa. Itse voimansiirrossa ei pitäisi noilla kilometreillä vielä paljoa väljää olla.

    Johdot oven läpiviennissä saattaa mennä ajansaatossa poikki, vika voi johtua sähköikkunan kanssa ihan tuollaisesta.

    Rohina moottorista voisi olla nokkien välinen ketju.

    Comment


    • #3
      ABS valon palaminen voi johtua lievimmillään anturin likaisuudesta tai säädön puutteesta, mutta johto voi myös olla poikki tai ABS yksikkö hajalla.

      Pieniä välyksiä voi kaasun laskiessa tuntua, mutta jos selvä nykäsy tuntuu niin voi olla joku tukikumi kokonaan revennyt. Etuveto 80:ssä on vakionakin aika eläväiset moottori/vaihteistopaketin tuennat näihin verrattuna.

      Comment


      • #4
        Miulla on paljon vähävikaisempi myynnissä ja on vielä menossa korjaukseen. Miulla on se abs kehä halki, eli joutuu laittaa uuden murroksen.
        Se ikkunan korjaus on sellainen että siihen joutuu ostaa koko moottorin vaijereineen. Uutta ei vissiin saa, eli purkuosa.
        Joku oli kyllä saanut vaijerin siihen, mutta ne muovirullat on kulunu varmaan jo rikki.
        Miulla toimii molemmat ikkunat moitteettomasti, ja nuo raidetangon päät ja käsijarrut korjataan murroksen vaihdon yhteydessä.
        Kyllä se kaasua löysätessä miullakin sellain jytkäyttää, mut niissä on tosiaan kaikki kumitallojen varassa.
        Pieni nytkäys on ihan tavallista.

        Comment

        Working...
        X