Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 (8V)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kyllä, sisävalopaketti on ihan ehdoton. Saisi olla vakiona Suomessa, täällä kun puolet vuodesta on hiton pimeää.

    Comment


    • Osanumeroa kellään S3 sedanin takaluukun lipalle?

      Comment


        Huoh, lähdin ruksimaan vähän varusteita ja tuollainen 1.6 TDIq sedan business sport + sline olisi 52 tonnia.

        Comment


        • Tykkään kyllä tuosta sedanin sivuprofiilista mutta vähän lisää euroja niin saa jo mersun :)

          Comment


            Ja Mersussa on hyvää? ;)

            Comment


            • Lämmin ja luotettava kuin Audi :)

              Comment


                Vuoden 2015 ensirekisteröinnit Suomessa 1734kpl ja Audin eniten myyty malli ja ensirekisteröintilistan 14. eniten myyty auto Suomessa.

                Comment


                • pitääkös tähän uuteen 1.6tdi täytellä ureaa?

                  Comment


                  • Ei tarvitse.

                    Comment


                      No nyt on sitten 8V PI eli faceliftmallikin julki.
                      audi.de

                      Comment


                        Ja täällä toisella kielellä, jos Saksa ei taivu: https://www.audi.co.uk/new-cars/new-a3-range.html

                        Comment


                        • Audi.fi uutisten puolella tullut teksti suomeksi.

                          Suosikkimalli Audi A3 on nyt entistäkin vetovoimaisempi, sillä se saa uudet isommista kokoluokista tutut avustavat järjestelmät, uusia moottoreita sekä uudet ajovalot. Uutta on myös innovatiivinen täysin digitaalinen mittaristo, jonka saa nyt ensimmäistä kertaa myös Audi A3:een. Uusi Audi A3 on Suomessa saatavilla viisiovisena Sportback-mallina, 4-ovisena Sedan-mallina sekä Cabriolet-avomallina. Urheilullinen Audi S3 päivittyy myös lukuisilla teknisillä innovaatioilla aiempaakin paremmalla suorituskyvyllä. A3-mallistossa on tarjolla kompaktin kokoluokan laajin valikoima käyttövoimia, sillä A3 Sportback -malliin on saatavilla myös e-tron-pistokehybridi ja g-tron-kaasumalli.
                          Auton ulkomitat eivät ole juuri muuttuneet – A3 Sportback -mallin pituus on 4,31 metriä ja akseliväli 2,63 metriä. Kevytrakennetekniikalla uuden Audi A3:n painoa on saatu pudotettua, mikä tekee siitä luokkansa kevyimmän auton. Singleframe-etusäleikkö on suurempi ja terävälinjaisempi. Ajovalot ovat litteämmät ja erottuvammat. Uuden Audi A3:n takavalot ja uusittu diffuusori antavat auton takaosalle leveän vaikutelman. Ulkovärivalikoimaa on laajennettu, tarjolla ovat nyt mm. uudet värit Cosmic-sininen, Nano-harmaa, Tango-punainen ja Vegas-keltainen.
                          ---------------------
                          Tulkitsenko että ajovalot vakiona LED? Noissa muissa linkeissä aiemmin oli, että valittavana ledit? Virtual cockpit ainakin lisävaruste.

                          Loppuvuodesta saanee ja katsotaan harmittaako että ehti tilaamaan vanhalla rungolla, jolla ajeltava ainakin pari-kolme vuotta. Harmituksen määrä riippuu kulutuksen pienentymisestä ja lisävarusteiden hinnasta. Jännityksellä odottelua. Voi olla että ei välttämättä harmittaisi ihan älyttömästi.

                          Comment


                          • "Audi A3 -mallistoon ovat tarjolla led-ajovalot sekä ensimmäistä kertaa nyt myös Matrix led -ajovalot."
                            Varmaan lisävaruste.. Faceliftin keula näyttää kieltämättä kivalta, tässä vielä kuva uutisesta ja linkki.

                            http://www.audi.fi/fi/brand/fi/exper...uudistuu.html#

                            Comment


                            • Aika paljon sukunäköä uuteen neloseen. Virtuaalimittaristo tekee tästä kyllä saman tien huomattavasti kiinnostavamman kuin 8V pre-facelift!

                              Comment


                              • Mää ymmärsin noista ajovaloista että led-ajovalot on vakiona ja matrix ledit optio. Sama systeemi kuin A4sen kohdalla nykyään. Siihen noi menee kohta kaikki, että täysledit on vakiona joka mallissa

                                Comment


                                • Joo eiköhän, samalla tapaa kun suomen maahantuonnissa led-päivävalot ja xenonit tuli kaikkiin vakioksi 2009. (pl. A1)
                                  Perän muutokset pysyy ilmeisesti maltillisempina, onneksi. Onhan tuo pre-facelift A3 sedanin perä nätimpi kuin uudessa A4. Nyt kun keulaan tulee uutta näköä niin olisi omalle kohdalle todennäköinen vaihtoehto joskus tuollainen sedan facelift.
                                  Viimeksi muokannut Volver; 8.4.2016, 11:44.

                                  Comment


                                  • Ei nykyisessä A3 ole hinnaston mukaan vakiona xenon valoja, business varustetasosta lähtien on.

                                    Ei tuomosta karvalakkimallin autoa tosin taida kaupaksi mennä yhtään.

                                    Comment


                                      Faceliftissä vakiovalot ovat edelleen (koska käytännössä suomeen ei halogeeni 8V:tä ole myyty) "Xenon plus" led päiväajovaloilla. Lisävarusteina Led ja Matrix Led valot.
                                      En osaa vielä sanoa kuinka näitä mahdollisesti varustepaketoidaan tai ei.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
                                        Kun nyt olet siellä Findieselin kaupungissa, niin vierailu siellä auttaa asiaa. :)
                                        Ei kuulemma onnistu fin-dieselillä ohjelmointi, tai sit ei vaan kiinnosta pikkudieselin viritys.

                                        Comment


                                          Faceliftatun A3:n hinnat: http://www.audi.fi/fi/brand/fi/model...s3/prices.html

                                          Comment


                                          • Tervehdys, ensikertalainen tällä foorumilla ilmoittautuu. Tänään tilaus Audi A3 Sedan Land of quattro-mallista. Pientä maustetta S line ulkopaketin ja musta optiikka-ulkonäköpaketin muodossa ilman takaliston merkintöjä. Värinä briljantinmusta. Harkinnassa vielä ratti tasaisella alaosalla ja läpysköillä.

                                            Comment


                                              Meillä oli läpyskät ja tasainen alaosa. Läpysköille on käyttöä ihan arjessa: efficiency-moodissa auto rullaa kaasun noston jälkeen vapaalla mutta miinuslavasta vetämällä saa moottorijarrutuksen helposti käyttöön. Sitä tuli käytettyä ahkerasti. :) Ja onhan se tasainen alaosa kiva vaikkei isompaa hyötyä olekaan. Ei tosin haittaakaan. :)

                                              Kai sulla sisävalopaketti on ruksittuna?

                                              Comment


                                              • Vaimon Sportbackissa on tuo samainen ratti ilman läpysköitä ja minä ainakin olen tykästynyt tuohon rattiin.

                                                Sisävalopakettia ei ole ruksittu, nyt vaihtoon menevässä A1:ssä sellainen on ja sävyltään ehkä hieman liian sininen minun makuuni. Onkohan A3:n sisävalopaketin valojen sävy jo kenties valkoisempi?

                                                Comment


                                                • En osaa sanoa onko se valkoisempi kuin ykkös-audissa, mutta en silti jättäisi missään nimessä ruksimatta. Olikohan se vielä faceliftissäkin niin, että ilman sisävalopakettia siellä ei ole kuin pari kuppaista halogeenilyhtyä luomassa keltaista valoa kajuuttaan? Vs sisävalopaketin yleisvalo katossa, lukuvalot edessä ja takana, jalkatilavalot edessä ja takana, mukitelineen/säilytyslokeron valot, ovenkahvojen valot, ovien maavalot, meikkipeilien valot, takakontissa kaksi valoa... mitähän muuta vielä? Oliko hanskalokerossakaan valoa vakiona?

                                                  Onhan tuon pois jättäminen etenkin näin pimeään vuodenaikaan varma tapa latistaa auton yleisfiilistä.

                                                  Comment


                                                  • Kiitos "valaisevasta" vastauksesta. Vaimon my16 Sportbackissa normi sisävalaistus todellakin halogeeni/hehkumikäliepolttimot, eivätkä niinkään istu valko-punaisen mittaristovalaistuksen kanssa. Pieniä yksityiskohtia joita en olekaan tullut ajatelleeksi sen tarkemmin.

                                                    Comment


                                                      Tuo sisävalopaketti saisi tällaisessa pimeässä maassa olla vakiovarusteena. Valon sävy ainakin my14 oli valkoista, mutta omaa silmää ei häirinnyt.

                                                      Comment


                                                      • Sisävalopaketti ja ratti tasaisella alaosalla ilman läpysköitä ruksittu. Se on siinä.

                                                        Comment


                                                          Kylla olisin lapyskat ottanut rattiin, on meinaan aika oleellinen varuste automaattilootan kans. Ja kerran kun niilla oppii ajamaan niin ilman ei voi olla.

                                                          Comment


                                                            Minä taas en ole koskaan oppinut noita käyttämään. Joskus vain kokeilee että ne vielä toimii :-)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                                              Meillä oli läpyskät ja tasainen alaosa. Läpysköille on käyttöä ihan arjessa: efficiency-moodissa auto rullaa kaasun noston jälkeen vapaalla mutta miinuslavasta vetämällä saa moottorijarrutuksen helposti käyttöön. Sitä tuli käytettyä ahkerasti. :) Ja onhan se tasainen alaosa kiva vaikkei isompaa hyötyä olekaan. Ei tosin haittaakaan. :)

                                                              Kai sulla sisävalopaketti on ruksittuna?
                                                              Ei ole läpsyköitä vaimon sportbackissa ja efficiency-moodissa saa moottorijarrutuksen päälle jarrupoljinta hipaisemalla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X