1.6 tdi quattron puuttuminen konfiguraattorista johtuu lähinnä päinvastaisesta, eli malli on sen verran tuore että sitä ei ole tuonne saatu lisättyä vielä... Puuttuvat myös tuo S line editionitkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 (8V)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiTero, mihin tarvitsee connectivityn jos ei aio haxoroida navia käyttöön?
Vastaus - ei mihinkään jos ottaa business tai business sportina joissa siis bluetooth (phone ja A2DP) pelkästä AMI:sta 400 on liikaa.
Mun lista menisi näin:
1. sisävalopaketti (pakollinen)
2. automaattisesti himmentyvä taustapeili
3. audi sound system
4. advanced key
5. ACC ja pre sense (koska hinta on niin kova)
6. sisätilan alumiinioptiikkapaketti
jne.
Mun mielestä ton 1.6 tdi business sport s line edition manuaalin isoin downeri on se että 2.0 tdi business sport s line edition manuaali on vain 2K kalliimpi, kulutuksessa ei käytännössä ole kovinkaan isoa eroa ja kulkupuoli on paljon kivempi...
Adaptiivinen maksaa toki paljon rahaa mutta tuossa 180km työmatkalla varmaan on jokunen sellainen kilometri, jossa joutuu ajamaan jonossa. Sen vuoksi suosittelen sitä tässä tapauksessa monen muun varusteen sijasta.
Comment
-
Tuli tänään käytyä koeajamassa G-tronia ja sedania automaattina. G-tron lähtee jotenkin vaisusti liikkeelle kun taas pelkkä bensa paljon nätimmin. Tietty ohan niissä tehoissakin pikkusen eroa. Molemmat oli siis 1.4 koneita.
Mutta ai että toi sedan on nätti, oli viel s-line ulkonäköpaketilla .
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Styroks Näytä viestiKuinka hyvin tuo adaptiivinen vakkari toimii perisuomalaisessa räntä-sohjo-kelissä? Onko tutka heti ummessa?
Ei ollut viime talvena kertaakaan. Toki ihan pahassa kelissä ei ajettukaan. Karmeassa kelissä ei pitäisi varmaan vakkarilla ajaakaan. :)
Comment
-
Eilen vaihtelin talvikumit neidin 8V:n alle. Samalla katselin autoa muutenkin. Huomasin että tuulilasin ja konepellin nurkasta on mennyt neulasia ja lehtiä aika kasat sisään ja jäänyt sinne. Putsasin kohdat mekaanisesti ja paineilmalla. Varmaan sellainen kourallinen maatuvaa tavaraa oli kummallakin puolella. 8V:llä ajavan kannattaa käydä ne paikat läpi.
Comment
-
Vieras
Vesikaukalon puhdistus taitaa kuulua huolto-ohjelmaan.
Vedellä on myös hyvä huuhdella ne nurkat, jos on ehtinyt maatua tavaraa.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiKuuluu tuo puhdistus.
Mua ärsyttää tuossa 8V:ssä hemmetin nopeasti likaantuva konehuone. Aina ihan täynnä scheissea jos/kun vähänkään kurakeliä. Toinen ärsytys on ovenvälien kuraantuminen noin sekunnissa. Haisee säästökohteiden vaikutukselta molemmat.
Comment
-
Koeajoin Passatin, jossa oli vastaava näyttö mittariston paikalla. Volkkarin toteutus oli ainakin puolen tunnin koeajon perusteella niin sekava ettei sitä itselleen haluaisi. Audin vastaavaa toteutusta en ole vielä päässyt testaamaan.
Comment
-
Onnistuu kyllä. Tai siis riippuu tietysti virittäjällä käytettävissä olevista työkaluista. Minun työkaluillani onnistuu nätisti obd-portista.
20-25% lisäys on ihan hyvä yleisarvio tuoreehkoille pönttöpeleille. Poikkeuksia toki tuohon on olemassa.
Comment
-
-
Jos tämä oli ikään kuin vastaus minulle niin todetaan selvyyden vuoksi, että minulla on muutakin tarjontaa kuin foorumilla mainostettu APR :)
Luku/kirjoitustyökalun listoilta löytyy A3:n kohdalta mm.
1.6 TDI 77KW CLHA
1.6 TDI 81KW CRKB
2.0 TDI 105KW CRFC
2.0 TDI 110KW CRBC CRUA CRLB
2.0 TDI 135KW CUNA
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiOnnistuuko uusiin 1.6tdi ja 2.0tdi moottoreihin jo "teho-ohjelmoinnit" ja paljonko niistä saa lisää voimaa?
1.6tdiq ohjelmoituna voisi olla mukava ja pihi käyttis.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiKun nyt olet siellä Findieselin kaupungissa, niin vierailu siellä auttaa asiaa. :)
Tilaukseen meni tänään A3 sedan 1.6tdiq land of quattro s-line edition.Viimeksi muokannut juudas; 29.12.2015, 19:22.
Comment
-
Joo, se ei ole monen huntin varuste ja se vakiotuikkusetti on aivan onneton. Sisävalopaketissa tulee kuitenkin kaikki sisävalot ledeillä, ja lisäksi tunnelmavalot ovenkahvoihin ja jalkatilaan, sekä mukitelineeseen. Ilman sisävalopakettia ei tule edes meikkipeilin valoja tai hanskalokeron valoa.
Comment
-
Land of quattro? Ei ainakaan konfiguraattori tunnistanut sellaista mallia. Ja Business Sport S Line editionia en konfiguraattorin mukaan saa quattrona. Toki konfiguraattri saattaa olla taas kerran ihan sekaisin.
Edit: Jaa, S line edition löytyi konfiguraattrorista varusteiden kohdalta. Sain pysymään hinnan alle 39 000 euron vaikka ruksailin mukaan vähän muutakin. Noista kaikista (S Line -kilkkeitä lukuun ottamatta) on kokemusta ja niitä voi varauksetta suositella. Ks. Audi-koodi AAR5PNAT.Viimeksi muokannut TeroPee; 1.1.2016, 17:19.
Comment
-
Vieras
Comment