Eniten ärsyttää tuo limainen tapa värvätä tuota porukkaa mukaan. Soitetaan kaverille ja kerrotaan olevan "tärkeää asiaa" tai "ois yks juttu, lähetkö kahville". Sitten paikalle saavuttaessa siellä onkin kaverin kera limanuljaska halvassa Dressmannin puvussa kertomassa puoliääneen kuiskaten uskomattomasta tavasta tienata rahaa. Valoja päälle *ttu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Verkostomarkkinointi
Collapse
X
-
Eniten ärsyttää tuo limainen tapa värvätä tuota porukkaa mukaan. Soitetaan kaverille ja kerrotaan olevan "tärkeää asiaa" tai "ois yks juttu, lähetkö kahville". Sitten paikalle saavuttaessa siellä onkin kaverin kera limanuljaska halvassa Dressmannin puvussa kertomassa puoliääneen kuiskaten uskomattomasta tavasta tienata rahaa. Valoja päälle *ttu.
Comment
-
Samanlaisella systeemillä muakin pari hyvää kaveria yritti värvätä,Toiselle vielä sanoin että mikään Golden ei sitten kiinnosta.Sai mut houkuteltua Pasilaan kattomaan sitä palloshowta valehtelemalla et tää ei oo sitä vaan jotain ihan muuta.Vähään aikaan ei oltu senjälkeen väleissä.
Comment
-
Minäkin sain spostin tuosta ACN:stä. Mulle ei käy järkeen että miksi ne tarjoaa liittymiä (jotka ei Suomessa toimi?) ja sitten vitamiineja. Miten firma voi rakentaa strategiaa kahdella niin erilaisella tuotteella??
Comment
-
Tupperin tavaraa meilläkin on, muttei oo myllä myyty niitä. Lasten vaatteita rouva on ostanut http://www.meandi.se/fi/ kutsuilta ja ne ovat olleet ihan ok tavaraa. Yks lähipiirin äippä tekee tilinsä myymällä noita vaatteita. On siinä kyllä hommaa, että ei se raha ihan itsestään tuu. Varmaan 30 kutsutilaisuutta kuussa... En tiedä meneekö toi nyt sitten verkostomarkkinoinnin puolelle, mutta kutsuja ne ovat, joissa noita tuotteita myydään. Dermosil on myös ihan ok hygieniatuotesarja sota myydään verkostomarkkinoitityyppisesti. http://www.dermoshop.com/frontpage.asp
Muakin on koitettujoskus mukaan näihin golden kusetuksiin. Myyjän vahingoksi se koitti kaupata mulle erinomaisia autonhoitotuotteita. Ei menny ihan tuubiin se yritys.
Comment
-
Niinhän se herrakani on, että sitä liikeideaa myydään. Mutta siitä tuleekin juuri se pelkkä värväämisen maku.
Luin tuossa, että Amwayta vastaan on tulossa iso oikeudenkäynti. Irlannissa, Japanissa (vai olikohan Kiina) on jo säädetty lakeja sen tyyppistä toimintaa vastaan. Vaikka Amway on tähän asti ollut laillinen, vain laki muuttuu.
Nyt näin ensimmäisen Tupperware kupin! Vähiten kun sitä odottaa. Ihan kätevälle näytti ja laatuvaikutelma oli hyvä. Kuuluma pari euroa maksanut.
Goldeni on siis autotuotteitakin kaupannut vai myikö se jtn shomppoota autoa varten JM?
Kirjoitan verkostomarkkinoinnista ja tuosta Rain Nutritionista opinnäytetyötä. Olen itse mukana Rainin toiminnassa, mutta yritän kirjoittaa mahdollisimman puolueettomasti. Hirveästi löytää täältä netistä "tietoa" verkostomarkkinoinnista :D
On kyllä semmonen aihe, josta ei meinaa löytää tietoa, joka ei ole puolesta eikä vastaan :) Onko jollain ideaa mistä hyviä lähteitä?
Comment
-
Se oli jotain ihmeen yleispuhdistusainetta jonka piti olla käsittämättömän hyvää tavaraa ihan mihin vaan. Kaikki tuli kiiltäväksi ja puhtaaksi vessasta auton konepeltiin.
Comment
Comment