Hei!
Tiedän, että suurimmalle osalla lukijoista otsikon sanat aiheuttavat vastenmielisyyttä, mikä on yleinen alaa vaivaava ongelma. Osittain syystäkin, osittain tietämättömyydestä.
Tarkoitukseni ei ole todellakaan myydä mitään tai etsia ns. sijoittajia mihinkään vastaavaan toimintaan.
Tarkoitus on kerätä tämän topikin alle minkälaisia kokemuksia ihmisillä on alan toiminnasta. Hyviä ja huonoja. Itse olen sen verran tutustunut tilastoihin, että:
3% osallistujista tekevät sitä ns. päivätyökseen ja elävät sillä
27% saavat sillä lisätuloja
70% eivät saa sijoittamiaan rahojaan takaisin tai pääsevät omilleen
Nyt olen tutustunut ko. alan toimijaan nimeltä Rain Nutrition. TIETYSTI vaikuttaa hyvältä, mutta mutta...
meneillään olevia verkostomarkkinointi toimijoita, (Google):
Rain Nutrition
Emgoldex
Talk Fusion
Suosituin:
Avon Cosmetics
Tiedän, että suurimmalle osalla lukijoista otsikon sanat aiheuttavat vastenmielisyyttä, mikä on yleinen alaa vaivaava ongelma. Osittain syystäkin, osittain tietämättömyydestä.
Tarkoitukseni ei ole todellakaan myydä mitään tai etsia ns. sijoittajia mihinkään vastaavaan toimintaan.
Tarkoitus on kerätä tämän topikin alle minkälaisia kokemuksia ihmisillä on alan toiminnasta. Hyviä ja huonoja. Itse olen sen verran tutustunut tilastoihin, että:
3% osallistujista tekevät sitä ns. päivätyökseen ja elävät sillä
27% saavat sillä lisätuloja
70% eivät saa sijoittamiaan rahojaan takaisin tai pääsevät omilleen
Nyt olen tutustunut ko. alan toimijaan nimeltä Rain Nutrition. TIETYSTI vaikuttaa hyvältä, mutta mutta...
meneillään olevia verkostomarkkinointi toimijoita, (Google):
Rain Nutrition
Emgoldex
Talk Fusion
Suosituin:
Avon Cosmetics
Comment